Heippa kaikki,
kiitos kivoista viesteistä, on tosi ihanaa, kun pystyme näin elämään mukana toistemme odotusajoissa!
Pantsu, joo, vihreessä teessä on vähemmän kofeiinia. Suosittelen maistamaan Keisarin Malja-nimistä vihreetä teetä (haudutettavaa, ei siis pussitee, saa esim. Prismoista). Jotkut vihreet teet saattaa olla vähän puisevan makuisia, tää ei ole sitä, vaan on tosi namia! Nykyään juon ehkä 2-3 kuppia teetä päivässä... huomasin, et kun yks päivä meni neljä kupillista, silloin oli illalla vähän sellanen pienesti närästävä olo. Mulla ei muutoin kyl närästystä ole ollut.
Haltia, toivottavasti ei enää isoja kipuilukohtauksia tulekaan. ...Ehkäpä sullakin on kaksoset mukana, jos kovin tuntuu jatkuvia venymiskipuja??
Sitähän mä kovasti ihmettelin, kun sen "muka-yksös"-ultran jälkeen kivut vaan jatkui samanlaisina... lääkärikin siihen sitten tuumasi, että johtuu siitä, et raskaus alkanut kaksosilla, et kohtu ei toisen poistumiseen heti reagoi. Kun vain olisi tiennyt miten asiat sitten olivatkin...
Ellastiina, onnea hyvistä ultrakuulumisista! Toivottavasti olosi ei tuosta heikkene! (Kovin on tuttavapiirissä myös ihan oksennustautia liikkeessä... se se on maailman viheliäisin tauti!)
Hilma, tsemppiä! :hug: Kuten
Irenekin totesi, raskaana olet kunnes toisin todistetaan! Alkuajat ovat to-del-la piinaavia ja aika kuluu vielä tavallista hitaammin, mutta jaksamista ja uskoa pienokaiseen vain mukaan, hyvin se menee! Lue tosiaan ketjun alkupäästä - silloin oli meillä suurimalla osilla ihan samanlaisia fiiliksiä!
Bartsu, lääkkeiden lopettamisesta: mulla vain turvotus laski lugejen lopetuksen jälkeen, en ainakaan huomannut muita muutoksia. Luulen että turvotus/luget aiheutti mulle myös verenpaineen nousua, se oli ekoilla neuvolamittauksilla vähän koholla. Nyt on sitten laskenut normaalilukemiin takaisin. Onneksi. Jospa ne sun nippailut on ihan vaan kohtunippailuja, johan sulla on viikotkin niin pitkällä
Kauniskuu, MIKÄ IHANA UNI!
Ihan ääneen täällä nauroin! Raitaiset bodyt...
Ja oih, tytöt...! :heart: :heart:
Mua on vähän alkanut jännittää, mitä sukupuolta nää meidän pienokaiset on! Mulla on jotenkin vahva
aavistus, että toinen niistä on poika... ja hulluna toivon, että toinen olis tyttö!
Mut toisaalta mullakin on ihan samoja fiiliksiä noiden "toivomisten" suhteen... aikaisemmin en todellakaan ole "uskaltanut" toivoa erikseen erityisesti kumpaakaan sukupuolta. Nyt kun raskaus on paljon todempi (maha kasvaa vauhdilla...), sitä ehkä uskaltaa jo haaveillakin :ashamed: Mutta edelleen - sekä tytöt että pojat ovat tervetulleita meidän perheeseen! :heart:
Nuuskis, itte taisin testata jotain pp 13-14... eiköhän se sullakin plussa ole, menkkajuilinnat on aika yleisiä tossa vaiheessa! Odota kuitenkin maltilla vielä pari päivää uuteen testiin. Jos olet Pregnyliä käyttänyt, siinä on vähän raskaushormonia, joka kuulema SAATTAA vaikuttaa tulokseen. Sillä oli joku x päivän mahdollisuus vaikuttaa, jos en ihan väärin muista,. olisko ollu 10 pv pistämisestä. Tsemppiä!
Silve, kiva kuulla sunkin kuulumisia! joo, huonosti/hitaasti voimiva nettiyhteys on todella ärsyttävää... joskus kun pätkimistä epäilen, teen itte niin, et kirjottelen vastauksen muistioon erikseen, ja sen sit pastetan vasta tohon kommenttilootaan.
Tosi aikaisin teillä *ehkä* sukupuoli näkyis, olipa tarkka ultra! Jännituksellä odotatte varmaan , pitääkö paikkansa!
Jozefina, hyvä et sullakin alkaa pahoinvointi hellittämään! Koska saatte tuloksia lapsivesipunktiosta? Miten se muuten käytännössä tapahtuu, otetaanko näyte vatsanpeitteiden päältä vai miten? Toivotaan, et kaikki hyvin!!
Voikaa hyvin!