IVF/ICSI Tammi/helmikuu Part II




IVF-hoitolaiset perjantaina 8.2


Stella75: 1. IFV, punktio 28.1. pp 9 , testipäivä 13.2.


ronttuli08: 1.ICSI, IVF takana marraskuussa,pp 8


Päivi68: 1.ICSI, 1.IVF-hoito ollut syksyllä pp 8


geri: 1.ICSI, yritystä 03/05 alkaen pp 8 verikoetesti 11.2. (tulos 12.2)


Ulpulummukka: 2. IVF/ICSI, pp 3


onneliina: 1.IVF, pp 1


Raitapaitainen: 1. IVF, punktio 8.2, siirto 11.2


PeePee77: 1.IVF, pistospvä 11, punktio 11.2 ja siirto 13.2


Lumienkeli2007: 2.ICSI, pistospäivä 11, punktio ja siirto vko 7


Löllykkä: 1.ICSI, (1.IVF.n 1.PASsista tyttö/06), pistospvä 10, punktio 11.2, siirto 13.2


Taivaansilpoja: 1.ICSI, yritystä takana 6v., pistospvä 9


Kamilla: 1. ICSI, pistospäivä 8, punktio vko 7


Popsy: 1.IVF, pistospäivä 8, punktio 13.2 ja siirto 15.2


Casa: 2.IVF, pistospäivä 3, punktio vko 8


Hapsu: 1.IVF, pistospäivä 3, punktio vko 8


marica: 1. IVF, takana yksi inssi, punktio vko 9


Pillipiipari: 1.ICSI, takana kaksi inssiä


Inkaliini: 2.IVF


Toiveikas: 1.IVF/ICSI


risto: 1.IVF, PAS tulossa


puoli-enkeli: 1.IVF tulossa, kp 3, 4 IUI odottaa




PLUSSANNEET

Tyyne (6. ICSI)

Miikkis (1.IVF)

Siisami (2.ICSI)



OMAA NYYTTIÄ ODOTTAMAAN JÄÄNEET

kati 231 ( 1.IVF )

Chambon ( 2.ICSI )

Saana79 ( 1.IVF)

Annuli81 (1.ICSI)

Lenaki (4.IVF)

Finttu (1.ICSI)


 
Viittisköhän Kamilla korjata mulle pp3? Koska mun papereissa luki että testipäivä 20.2 pp15.... Ne kai on laskenu sen siirtopäivänki siihen... Tänk gaad täällä on tää kone. meinaan mukaan otetut lehdet on jo luettu... :headwall:
Yritän tässä kerätä voimia jos vaikka jaksaisi taapertaa kanttiiniin limppariostoksille...
PS. Vatsan ympärys 116cm. (normaalisti olli 95), Silti vatsaontelossa ei kovin kovasti nestettä oo...

Oli omaa (.) nyt vaan....

T. Ulpis ja arvi + armi pp3
 
Ulpis, hurjalta kuulosti sun punktiokokemus... :eek: Alkoi itseäkin taas pelottamaan... Ehdin jo aamusella rauhoittua kun kuulin Raitiksen kokemuksen mut nyt taas hirvittää..

Suostuivat kuitenkin tekemään sulle kahden alkion siirron vaikka sait hyperin? Useinhan vissiin ei siirtoa tehdä jos on hyperi.

Paljon vauvaliimaa kyytiläisille, toivotaan et reilun viikon päästä saadaan siirtää sut plussanneisiin!!!! :heart:
 
Kyl ne sen teki ku sillon ei muita oireita ku vaan maha kipee ja turvoksis, joten jatkoivat vaan sl:aa.
Se riippuu aiva ihmisestä, se kokemus, mä tiesin jo valmiiksi että kipeää saan ku viimeksiki sain. Ja tälläkertaa toinen munis oli kohdun takana joten lekuri joutui painamaan neulan kohdunkaulanläpi...
Anteeksi jos pelottelin, ei tarkoitus!

 




IVF-hoitolaiset perjantaina 8.2


Stella75: 1. IFV, punktio 28.1. pp 9 , testipäivä 13.2.


ronttuli08: 1.ICSI, IVF takana marraskuussa,pp 8


Päivi68: 1.ICSI, 1.IVF-hoito ollut syksyllä pp 8


geri: 1.ICSI, yritystä 03/05 alkaen pp 8 verikoetesti 11.2. (tulos 12.2)


Ulpulummukka: 2. IVF/ICSI, pp 3


onneliina: 1.IVF, pp 1


Raitapaitainen: 1. IVF, punktio 8.2, siirto 11.2


PeePee77: 1.IVF, pistospvä 11, punktio 11.2 ja siirto 13.2


Lumienkeli2007: 2.ICSI, pistospäivä 11, punktio ja siirto vko 7


Löllykkä: 1.ICSI, (1.IVF.n 1.PASsista tyttö/06), pistospvä 10, punktio 11.2, siirto 13.2


Taivaansilpoja: 1.ICSI, yritystä takana 6v., pistospvä 9


Kamilla: 1. ICSI, pistospäivä 8, punktio vko 7


Popsy: 1.IVF, pistospäivä 8, punktio 13.2 ja siirto 15.2


Casa: 2.IVF, pistospäivä 3, punktio vko 8


Hapsu: 1.IVF, pistospäivä 3, punktio vko 8


marica: 1. IVF, takana yksi inssi, punktio vko 9


Pillipiipari: 1.ICSI, takana kaksi inssiä


Inkaliini: 2.IVF


Toiveikas: 1.IVF/ICSI


risto: 1.IVF, PAS tulossa


puoli-enkeli: 1.IVF tulossa, kp 3, 4 IUI odottaa




PLUSSANNEET


Tyyne (6. ICSI)

Miikkis (1.IVF)

Siisami (2.ICSI)



OMAA NYYTTIÄ ODOTTAMAAN JÄÄNEET


kati 231 ( 1.IVF )

Chambon ( 2.ICSI )

Saana79 ( 1.IVF)

Annuli81 (1.ICSI)

Lenaki (4.IVF)

Finttu (1.ICSI)


 
meillä on ensi keskiviikkona punktio :D JA KUN NE SIITTIÖT OIS SIELLÄ VIELÄ!!! ja silloin myös ICSI luonnollisesti

löytyi oikealta 2x15 mm, 2x13 mm, 1x11mm, 2x10 mm ja vasemmalta vain 10 mm ja 2x9 mm, mutta niitä ei voida todennäköisesti käyttää, siel vasemmalla on se kysta estämässä. Oikea puoli oli niin täydellinen ja oikeasti kaunis, lääkärikin sanoi, että voi miten kaunis munasarja :) Semmoinen mosaiikkitaideteos.

Kohdun limakalvo oli 8,6 mm

Kasvatellaan tosiaankiin keskiviikkoon asti ja silloin on edessä tulikoe. Meitä jo jännittää. :heart:

Maanantaina myöhällä pregnyl massuun ja sitten vain jänskäillään.Vielä huominen ja sunnuntai 150 IU puregon tai sunnuntaina käytän ampullien jämät.
 
Katsos, täällähän on jo uusi pino:) Edellinen alkoikin olla jo aika pitkä...
Ulpulummukalle pikaista toipumista hyperistä, aika hurjaa :/
Raitikselle onnea hienosti sujuneesta punktiosta! Ja Kamilla, älä sure kyllä sieltä soluja löytyy!

Kati, ollaan joo yhteydessä maanantaina tarkemmin. Laittelen viikonlopun aikana vaikka yksäriä, jos ehdin /muistan.
Millon Finttu lopetit luget? Mulla alko menkat torstaina, kun maanantaina lopetin. Mutta toivotaan että olisitkin raskaana! :heart:
Arvasin oikein, ei musta ole juomaan yhtä viinilasillista enempää tänään.Alkoi väsyttämään niin hirmuisesti, että kyllä se nyt on tämän tytön nukkumaanmenoaika :D
 
Moi Annuli, oon ihan perseet. Menkkavuoto alkoi tänään siellä bileissä. KIva kiva. No, oli testannut toisen negan ennen lähtöä. että se siitä. Ihanaa, et ihmiset näkee, et jotain on vialla ja kaikki syyllistää mua, et oon kääntäny selkäni mun miehelle. Ne ei tiä meen ongelmaa ja on yhteisesti päätetty7 ottaa välimatkaa liian läheisiin ystäviin ja olla enempu tekemisissä näiden pintapuolisten kanssa.
Voiu kun kiva. Mun veli ainoa joka ei mjua syyllistä. :x
 
Toivottavasti ei oo ihan kauhee darra finttu! Kurjaa et sen lisäksi, että kun on jo valmiiksi vaikeaa sit vielä sukulaiset ja tutut tulevat siihen sotkemaan kaiken lisäksi. Mut eihän tässä ketään voi oikeasti syyttää.
Sä oot ihan selvästi superhyvä tyyppi!

 
Huomenta :wave: Eilen olin illalla niin väsynyt töiden jälkeen, etten ees konetta avannu - toi on sen verran harvinaista, että voitais laskee ehkä oireeksi ;) Miulla on kyllä yleensäkin tapana reagoida stressiin nukkumalla eli sitä kai ennemminkin.

Ulpulummukalle toipumistoiveita ja onnea tuplakyytiläisistä :heart: - kuinka pitkään joudut olemaan vielä osastolla, tiedätkö? Raitikselle myös onnittelut ihan mahtavasta punktiosaalista, wau!!

Stella-muru - täälläkin jatkuu oireettomuus.. Tai oireet samoja menkkaoireita mitä koko viikon eli pingotusta vatsassa ja tisseissä, ajoittain ilkeetä tunnetta mahassa, pikaisia kiukku- tai itkuupuuskia. Piinailu on tähän mennessä miustakin ollut melko iisiä, mutta nyt alkaa pelottaa tosi kovin eikä malttais odottaa tiistaita. Mies lähtee maanantaina kertaamaan, joten ei oo ees miun kanssa tulosta kuulemassa, toivottavasti saan sen edes puhelimen päähän... :/ Oon ottanut tiistaiksi pekkasen ja varannut aamupäiväksi jalka- sekä kasvohoidon - ei välttämättä pysty kyllä nautiskelemaan hoidoista täysillä siinä jännityksessä... Mutta ei tarvii ainakaan töissä panikoida ja itkeskellä. Millos teillä Stella on lähtö sinne reissuun? Entä Ronttuli ja Päivi - kuulumisia?

Meillä on tänään yhdet kolmekymppiset - saas nähdä tuleeko kommenttia soodan juomisesta... Mutta kiva, että saa ajatukset muualle ainakin vähäksi aikaa. Hauskaa mökkeilyä PeePeelle ja mukavaa lauantaita koko pinolle :wave: Fintulle voimahali vähähappiseen aamuun...
 
Joopa joo.. Väestöliitosta soittivat.. 12 kerätystä 6 oli kypsää. Näistä kaksi hedelmöittynyt normaalisti.. :|
No, kaksihan riittää.. Ja onhan se kuitenkin 30% onnistuminen. Toivottavasti ovat maanantaina siirtokelpoisia.
Hieman silti pettynyt ja pelokas olo.
 
täällähän on paljon tekstiä.
).( ei mitään ihmeellisiä oireita, pientä vihlontaa ja turvotusta. Tänään lähetään lemmenlomalle miehen kanssa viikonlopuksi, on oikeen lemmekäs olo :LOL:
Voi raitapaitainen toivotaan, että kaksikko jaksaisi loppuun asti.
 
Finttu: Perseiden veto oli varmaan ihan hyvä ratkaisu tähän väliin. Anna muiden miettiä mitä miettivät sinä ja miehesi tiedätte kuitenkin paremmin :)

Raitis: Pidetään peukkuja, että kumpikin on maanantaina täydessä iskussa

Täällä menee edelleen hermo vuotoon. Se on pysynyt kohtuullisen niukkana mutta kokoajan sitä tulee. Ultrakin vasta kahden ja puolen viikon päästä. Ensi viikolla on varmaan pakko tehdä uusi testi ja katsoa mitä se näyttää.

Pelottaa ihan kamalasti, että se on mennyt kesken mutta ei vielä näkynyt torstain verikokeessa. Jos menkat on alkanut lugeista huolimatta niin onko ne ollut ihan normaalit vai tavallista niukemmat?

 
Joku edellisessä ketjussa kyseli kuulumisia, niin kirjoittelenpa kuulumiset tänne uuteen ketjuun, kun on näköjään tekstiä on aika runsaasti jo muutenkin kertynyt. En ole aikoihin ehtinyt koneelle, ja tekstejä näyttää olevan NIIIN PALJON edellisen käyntini jälkeen, etten nyt ehdi kaikkia lukemaan.
Ulpikselle paranemisia ja liisteriä. Punktio oli kyllä aika kurja kokemus minullakin, vaikka hyperiä en onneksi saanutkaan.
Finttu Paljon jaksuja! :hug: Kaikille muillekin negan testanneille.

Meillä munikset saatiin viimein, tuskallisen pitkän odotuksen jälkeen kasvamaan punktiokuntoon. Punktio tehtiin 25.1. Minulle lääkkeet ei vaikuttaneet yhtään mitään, vaikka Rapifeniä annettiin lisääkin toimenpiteen aikana. Mutta kaiken sitä sen lapsen eteen tekee ja kestää... Saatiin 7 munasolua, joista 5 kypsää. Niistä 4 hedelmöittyi, ja 28.1. kohtuun siirrettiin 1, loput 3 pakkaseen odottamaan.

Eilen en enää malttanut olla testaamatta, ja sain positiivisen tuloksen! Uskomatonta!!! Viiva oli kyllä vaaleampi kuin se toinen, mutta kuitenkin selvästi kaksi viivaa näkyvissä. Aivan mahtava tunne; elämäni ensimmäinen positiivinen raskaustesti! Mies on silti varmaan enemmän tepinöissään kuin minä. Halusi illalla jo ilmoittaa vanhemmilleen... Minulla enemmänkin epävarmuus vielä painaa... Josko ei sitten kumminkaan... Nyt siis vasta pp12... Tekisi hirmuisesti mieli taas testata, onko viiva vahvistunut, mutta toisaalta ei uskalla, jos se vaikka onkin hävinnyt kokonaan. Olisi vain pitänyt odottaa testaamisen kan ssa tiistaihin niin kuin sovittiin VL:ssa!:headwall:

Tässä pikaisesti minun kuulumiseni. Palaillaan myöhemmin... :heart: :heart:
Kiitos muuten kaikille minua tsempanneille eka ultran jälkeen!!!
 




IVF-hoitolaiset lauantaina 9.2


Stella75: 1. IFV, punktio 28.1. pp 10 , testipäivä 13.2.


ronttuli08: 1.ICSI, IVF takana marraskuussa,pp 9


Päivi68: 1.ICSI, 1.IVF-hoito ollut syksyllä pp 9, testipäivä 14.2


geri: 1.ICSI, yritystä 03/05 alkaen pp 9 verikoetesti 11.2. (tulos 12.2)


Ulpulummukka: 2. IVF/ICSI, pp 4


onneliina: 1.IVF, pp 2


Raitapaitainen: 1. IVF, punktio 8.2, siirto 11.2


PeePee77: 1.IVF, pistospvä 12, punktio 11.2 ja siirto 13.2


Lumienkeli2007: 2.ICSI, pistospäivä 12, punktio ja siirto vko 7


Löllykkä: 1.ICSI, (1.IVF.n 1.PASsista tyttö/06), pistospvä 11, punktio 11.2, siirto 13.2


Taivaansilpoja: 1.ICSI, yritystä takana 6v., pistospvä 10


Kamilla: 1. ICSI, pistospäivä 9, punktio vko 7


Popsy: 1.IVF, pistospäivä 9, punktio 13.2 ja siirto 15.2


Casa: 2.IVF, pistospäivä 4, punktio vko 8


Hapsu: 1.IVF, pistospäivä 4, punktio vko 8


marica: 1. IVF, takana yksi inssi, punktio vko 9


Inkaliini: 2.IVF


Toiveikas: 1.IVF/ICSI


risto: 1.IVF, PAS tulossa


puoli-enkeli: 1.IVF tulossa, kp 4, 4 IUI odottaa




PLUSSANNEET


Tyyne (6. ICSI)

Miikkis (1.IVF)

Siisami (2.ICSI)

Pillipiipari (1.ICSI)



OMAA NYYTTIÄ ODOTTAMAAN JÄÄNEET


kati 231 ( 1.IVF )

Chambon ( 2.ICSI )

Saana79 ( 1.IVF)

Annuli81 (1.ICSI)

Lenaki (4.IVF)

Finttu (1.ICSI)



 
Hirmuisesti onnea Pillipiipari!!!! :heart: :heart:
Fintulle pistin yksityisviestiä :wave:

Raitis, uskon että nämä kaksi selviävät siirtoon saakka! Muistan kyllä minkälainen fiilis solujen kadosta tuli. :hug:
Jos laskeskelin oikein, meillä kaikista muniksista vain 20% pääsi siirto- ja pakatusvaiheeseen.Vieläkin ottaa päähän ne 12 munista, jotka menneet täysin hukkaan!
 
Ihanaa Pillipiipari!! Hieno uutinen :heart:

Raitapaita - uskotaan ja luotetaan, että ne kaksi sitkeää sinnittelee kyllä maanantaihin ja pitkälle senkin jälkeen!!

Siisami, uskon että tuo vuoto on hermoja raastavaa, vaikka tosiaan monilla kuuluukin ihan normaalisti alkuraskauteen.

Kamillaa piti jo aiemmin kiittää listan järjestelystä - siitä on nyt tosi helppoa bongailla ajankohtaiset :)

Otimpa tuossa parin tunnin päikkärit, kymmenen tunnin yöunien jälkeen... Ihan älytöntä tää väsymys.
 
Onnea Pillipiiparille, Sehän on hyvä merkki jos jo noilla piiniksillä näkyy vahva plussa :heart:

Jokos Finttu on toennut? Onko olo yhtään helpottanut?

Musta tuntuu, että, jauhan tätä vuotoa kokoajan mutta se nyt yllättäen on päällimmäisenä mielessä. Pakko se oli sitten yrittää hermojaan rauhoittaa ja taas tehtiin uusi testi. Mä olen ainakin tässä kuussa tukenut paikallisen apteekin toimintaa :snotty: Nyt plussaviiva rupes näkyyn heti. Ja jottei mun elo yhtään pääsis helpottaan jatkuu vuoto ja lisääntyy vielä kokoajan :headwall:

Sanoin just miehelle, että mä olisin varmaan ihan sairaan onnellinen jos pääsis aamuisin oksentamaan :D . Mulla siis ei vieläkään mitään oireita. Maha on kipee, välillä enemmän ja välillä vähemmän mutta muuten aika oireetonta.
 
geri, jospa toi väsymys olis oire..... Kuulostaa ainakin siltä, peukutan täältä että tuot pinoon seuraavan plussan!! :hug: :heart:

Siisami, hyvältä kuulostaa vuodosta huolimatta! Eikös viiva olis heikkenemään päin jos olis menos kesken...? Voi kun saisit pian varmuuden, epävarmuus ja odottelu on pahinta...

Raitis, pakko uskoa ja luottaa että teidän kaksi pikkuista jatkavat kasvua ja saat kyytiläisen/kyytiläiset maanantaina!! :heart: :heart:
 
Varovainen moi *kurkkaa nurkantakaa*
Pillille :flower: Ihanaa, et jotkut meistä onnistuu.
Raitiksen soluille tsemiä.
Gerikin oirii ihan selvästi :)
Siisamille laventelia rauhoittamaan epävarmaa mieltä. Kyllä se siellä nyt jo pysyy, usko pois.
Annulille vastasin.
).( Mä en oikeen tiedä miten mä tän teille kertosin... Kun mun mies taitaa olla nyt se joka on raskaana, kun se oksensi lupaavasti tänä aamuna :LOL: Tuleeko musta nyt sit isä ja siitä äiti? No ei vaan.
Kiitos kaikista tsempeistä taas. Mä oon tosiaan ollu eilen Kännissä kuin kirahvi. Yöllä kotiin tullessa piti vielä alkaa harrastamaan "sitä" mut sit lopulta siitä mitään tullu, ku mua sattu niin tautisesti. Koko päivän oon yrittäny olla vähän rauhallisemmin,kun aamulla vielä yskiminenkin sattu tonne sarjojen ja kohdun kohdille. 500 mg panadolia ja 600mg ibumaxia olen vetäny vähän niinku sekasin, ni nyt olo on fyysisesti melko siedettävä. Kyllä kai tää henkinenkin puoli alkaa pikkuhiljaa kohota.
Sen mä vaan sanon, et kyllä meistä tulee henkisesti pirun vahvoja naisia, kun nää joudutaan läpi käymään.
 

Yhteistyössä