:'( \|O :'( \|O \|O \|O :'( :'(
pp 14 = kp 1 \|O \|O \|O :'( :'( :'(
arvasin sen, koska menkkamaiset kivut alamahalla alkoivat jo toissayönä. Eilen sitten alkoi näyttämään pientä tuhruttelua, ja tänäaamuna selvää kk-vuotoa. Ei mitään epäselvää asiasta. Testikin oli niin puhdas nega kuin vain voi olla.
On tää niin väärin!!! En voi käsittää, mikä mun kropassa ja elimistössä on niin pielessä, että vaikka sitä autetaan ja kaikki tehdään valmiiks, ettei tartteis huolehtia kuin kiinnittymisestä, niin ei !! \|O \|O Mutta kaitpa se luonto huolehtii asiansa niin kuin parhaaksi näkee.
Tämä oli kuitenkin niin raju pettymys nyt, että en tiedä miten tästä eteenpäin. Olin niin ajatellut, että tässä on meidän mahdollisuus, siirretty alkiokin kun piti olla valioluokkainen. Mutta kun ei niin ei. Mun elimistö ei vain halua toimia niin kuin ihminen ajattelee, niin ei sitten!!
Olen aivan rikki. Itkin jo eilisen päivän asiaa, ja tänään en sitten enää jaksakaan. Silmät on niin turvoksissa että hyvä kun näkee tihrustaa, mutta olkoon!!
Olen niin vihainen omalle kropalleni, että kunhan hieman tästä virkustun (tänään), niin lähden niin pitkälle juoksulenkille, että varmasti elimistö tietää ja tuntee, että olis kannattanu toimia jotenkin muuten...
Tämä on varmasti sen kuuloista, että en osaa sopeutua ajatukseen negasta ollenkaan. Kyllähän se koville ottaakin, mutta kyllä oikeasti kuitenkin tunnen jotain armeliaisuuttakin itseäni kohtaan. Eihän tämä päivä tunnu enää ollenkaan yhtä pahalta kuin eilinen. B)
Nyt ei vain ollut meidän aika tulla raskaaksi eikä saada vauvaa syliin 9 kk:n kuluttua.
Pakkaseen jäi 11 alkiota (5 erässä), joten niillä varmaan aletaan kokeilemaan jatkossa. Kunhan sopiva aika koittaa. En tiedä onko se ennen kesätaukoa vai ei, aika näyttää. Tänään pitää soitella klinikalle ja ilmoitella tuloksesta, samalla varmaan kirkastuu jotain jatkoistakin. PAS on itselleni vielä toimenpiteenä outo, joten pitänee rueta opiskelut sen suhteen.
Kyll tämä tästä kirkastuu. Kamala kun piti tänne käydä näin purkautumassa. Mutta se vähän helpotti, uskokaa tai älkää!!!
Tässä vaiheessa kiitän omasta puolestani kaikki tämän kuun pinolaisia, jotka olette jaksaneet piinailla kanssani. On tämä ollut rankka kuukausi, mutta nyt se on omalta kohdaltani takana päin.
Käyn toki vielä täällä katsastelemassa muiden kuulumisia, ja toivotan valtavasti PLUSSA-tuulia viimeisille piinailijoille! Toivotaan, että saatte plussat, edes te!! =)
Kuullaan!!
Tietämätön