IVF/ICSI huhtikuussa

Talviloma takana, tuli viikko möllöteltyä koiran kanssa hissukseen mökillä.. Perjantaina oli testipäivä, ja nega tuli että pätkähti... No, heinäkuussa uusi punktio edessä, eli muuta kuin häntä pystyyn ja uutta yritystä kohti paremmalla onnella;-(

Siisami, pahoitteluni siullekin ja muillekin neganneille, en ole tosiaan viikkoon päässyt koneen ääreen lukemaan kuulumisianne. Ja jos plussia tullut, onnittelut kaikille teillekin, luen ketjun läpi hetken kuluttua ja tarkistan viralliset kuulumisenne;-)

Mukavaa viikonlopun jatkoa kuitenkin kaikille toivotellen

 
Nennuliini
Iidalle pahoittelut negasta! :hug: Meidän pinon huono tuuri jatkuu, mutta pakkohan tähän on edes se yksi plussa tulla! Ei mene muuten minun jakeluun, jos ei sitä yhtä ainokaista plussaa tule. Mutta kyllä se plussa vielä tulee meille jokaiselle jossain vaiheessa. =)

Hyvää aurinkoista viikonloppua itse kullekin ja Hauskaa Wappua jo näin etukäteen! :heart:
 
Tervehdys kaikki.

Reissusta kotiuduin tänään ja mieli on jo vähän parempi. Meillä tuntuu kyllä kaikilla olevan harvinaisen huono tuuri plussien suhteen. Kyllä täältä nyt jonkun on pakko plussata. Me pieleen menneet siis nostamme vielä testausta odottavien tilastollista mahdollisuutta =)

Mä yritän huomenna päivittää ton meitin listan ajan tasalle. tänään ei jaksa kuin kirjoittaa kuulumiset.

Nennuliini: Pääsekö PASsiin suoraan näistä tulevista menkoista? Mä kuvittelin, että tarttee olla yhdet luomut välissä. Me oltiin suunniteltu pidettäväksi kesä taukoa mutta toukokuuhan ei ole vielä kesää. Eihän?

Menkat ei ole vielä alkanut mutta luget lopetin vasta tänään kun ajattelin, että olis ollut kurja kun olis vielä menkat pukannut tonne reissuun.
 
Nennuliini
Tervetuloa, Siisami, kotimaahan takaisin! =)

Kyllä se noin menee, ettei tarvii näköjään olla luomumenkkoja välissä, vaan suoraan voi mennä PASiin. Nyt vaan kasvatellaan limis tarpeeksi paksuksi, että siihen voisi kiinnittyä. Meilläkin on pieni reissu tiedossa PASin jälkeen, joten ei hirveästi voi juhlia. Mutta ei se niin haittaa, eiköhän vapun juhliminen korvaa sen. Enkä muutenkaan niin kova ole juhlimaan, että haittaisi.

Mutta epäuskoinen tietysti olen PASin suhteen, kun siellä odottaa vain yksi alkio, päästäänkö edes siirtoon asti. Mutta sitä ehtii surra sitten, jos niin käy!

Terkuin,
Nennuliini

ps. Ei toukokuu tietenkään ole vielä kesä! Miehelle just totesin, milloinhan kevät alkaa, kun ulkonan on todella kylmä, niin vastas, että kesäkuussa. :D Joten eihän kesä voi olla ennen kevättä! :whistle:
 
Pikaiset kuulumiset!!

Punktiosta selviydytty, se meni kyllä tosi hyvin ei sattunut ollenkaan ja munsoluja saatiin huima määrä 41kpl:tta!!!!! Ihan turhaa jännitin!! Mutta sitten iski hyperi ja tänään käytiin polilla tarkastuksessakin. Onneksi sain tulla kotiin, mutta vuodelepoon määräsivät ja paljon olen yrittänyt juoda. Toivotaan, että olo tästä paranee, maanantaina mennään käymään Tampereella ja katsotaan tilannetta!!

Kaikille tsemppiä ja luen teijän kuulumisia kun tästä vähän toivun parempaanpäin!! Nyt lähden makoilemaan, että mies saa taas vähän palvella!!!!

-Toivo- :)
 
Toivolla ollut mieletön "saalis". Toivotaan, että kaikki menee hyvin!!!!

Ikävä kuulla Iidan kuulumisia. Voimia!!

Mukava lukea, että kaiken koettelemuksen jälkeen Siisamilla on ollut onnistunut matka!

Ja niille pidän peukut ja varpaat pystyssä jotka elelevät piinapäiviä.

Meilläkin parisuhde on taas kunnossa. Molemmat koettiin pettymyksen tunteita; ensimmäinen IVF hoito ja yleensäkin ensimmäinen lapsettomuushoito ja tulikin pettymys vaikka sitä osasi myös toisaalta odottaakin. Mutta kun se kohdalle osuu niin totta kai se kirpaisee.

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Unelma
 
Moikka kaikille pitkästä aikaa! Taustalla olen kyllä kirjoittelua seurannut, mutta oma kirjoittelu on taas jäänyt.

Ensinnäkin kaikille neganneille suuri lohdutushali :hug: . Näitä pettymyksiä ei toivoisi kenellekään, jo pelkät hoidot on niin rankkoja.

Ja Toivo, vautsi mikä munissaalis!

Omat kuulumiset:
Olin keskiviikkona punktiossa ja illalla sitten niin kipeä, etten koskaan aikaisemmin ole ollutkaan. Punktion jälkeen myös tuli reilusti vuotoa, mitä ei ole koskaan aikaisemmin tullut. Onneksi seuraavana päivänä vointi oli jo ihan hyvä. Perjantaina sitten päästiin siirtoon. Punktiossa saatiin vain 4 munasolua, jotka kaikki hedelmöittyivät, mutta vain kolme niistä oli "kunnollisia". Yksi siirettiin ja kaksi laitettiin pakkaseen.
Olo on tosi epätodellinen ja epäuskoinen, voisiko raskaus tosiaan nyt olla mahdollista.. Enää ei pettymyksiä jaksaisi.
Nyt vaan täytyisi saada nämä kaksi viikkoa kulumaan, vaikka piinallista se tulee olemaan. Sit vaan vahtii ja kuvittelee kaikenlaisia oireita.

Niin, testipäivä mulla on 11.5.

~himppu
 
Hei taas kaikille.

Aluksi, olen niin pahoillani kaikkien puolesta, joilla epäonnea munasolujen hedelmöityksessä tai nega tuloksena. Ihmettelen sitä, miten kaikilla nyt epäonnea matkassa. Omituista.

Saanen siis liittyä negojen joukkoon, testipäivä oli ja meni, kamalan toiveikas olin vielä tuolloin. Mutta sitten nega tuloksen saatuamme, tuntui se odotettua pahemmalta. Kyllä itku pääsi useampana päivänä ja epäusko valtasi mielen. Jostain sitä taas uutta energiaa on saanut ja valoisin mielin odotellaan PAS:ia, josko alkiot sulatuksesta selviäisivät.

Mutta eipä tässä auta kuin odotella. Tsemppiä ja toivoa ja uskoa kaikille. Tämä keskustelupalsta kyllä lohduttaa..

;O)
 
mai
Hei kaikille!

Pahoittelut ja isot :hug: kaikille neganneille.
Olen käynyt päivittäin lukemassa kuulumisianne ja ihmetellä todella täytyy että näin huono onni on ollut tässä pinossa. Toivottavasti joku aloittaa pian plussaukset =)

ON: Mulla tuli siirron keskeytyksen jälkeen heti viikon päästä tyhjennys vuoto. Nyt sit laskeskelin ,että jos vaan kierrot on kohillaan niin 19.pvän tienoilla pitäisi alkaa menkat ja toisena päivänä vuodosta pääsisin aloittaan piikitykset. Ihanaa, pääsen kokeilemaan lyhyen kaavan vaihtoehtoa, ettei tarvii sumutella...siitä sain aikamoisia sivu oireita.
Punktio ajoittuu varmaankin sit kesäkuun alkupuolelle. Toivon mukaan sinne asti sit pääsee. Onneksi tämä hoitokerta vielä ehditään tehdä juuri ennenkuin jäävät kesälomille.

Niin ja samana päivänä olisi tarkoitus tulla käymään siellä koto suomessa kun piikitykset aloitan... No eiköhän ne piikitykset onnistu yhtälailla reissun päälläkin.

Kaikkea hyvää ja jaksamista teille kaikille ja aurinkoista sunnuntaipäivää!
 
Tää on niin syvältä. Tää päivä on taas ollut ihan kamala. Itku meinaa tulla ja tuleekin mitä omituisemmissa paikoissa. Koiran kanssa lenkilläkin sai monta kertaa olla kyyneliä pyyhkimässä. :'( Onneksi asuu täällä maalla niin ei tarvitse noita vastaantulijoita niin murehtia.

Menkatkin alkoi tänään joten se PASsikin meni sitten ohi kun ei ole lääkkeitä ja meidän papereissa sanottiin, että pitäisi olla yksi kokonainen kierto välissä. Lie sitten sairaaloiden käytännöissä eroja. Lääkäriltä kun ei päässyt nyt asiaa kysymään.

Täytyy huomenna soittaa lekurille jos elokuun menkoista saisi sen PASsin.

Kohta pitäsi lähteä katsomaan kaverin vauvaa. Mä olen sylikummi ja ristiäiset olisi ensi sunnuntaina. Mitenköhän siitäkin selvii? No, onhan siihen vielä viikko aikaa. Nyt ei kyllä yhtään huvittaisi lähteä vauvoja katselemaan mutta kai se on pakko. Eihän noita voi koko ikäänsä välttää.

Mulla on tällä hetkellä usko ihan lopussa siihen, että ikinä lapsia saakaan :headwall:

Henkisesti oli yritäänyt varautua siihen, että eka hoito ei onnistu mutta kyllä nyt tultiin pirun korkeelta alas ja tää oli paljon kovempi isku kuin oli kuvitellut. TUolla reissussa oli niin kauhee kiire kokoajan ettei ehtinyt ihan kamalasti ajatella mutta nyt sitten iski päälle
:/

Tsemppiä kaikille neganneille ja lopuille onnea piinailuun tai punktioon. Jonkun on pakko plussata \|O
 
Leenuliinu
Heippa, piti tulla nostamaan meidät...

Oliko niin, että tietämätön on seuraavana testausvuorossa. Mikä on olo? Oletko malttanut olla testaamatta?

Itse olen yrittänyt kovasti pitää toivoa yllä, mutta aina välillä pelko epäonnistumisesta nostaa päätään. Kahdessa aiemmassa tuoresiirrossa tiputtelu on alkanut ennen varsinaista testipäivää, joten omaa testiä ei ole tarvinut tehdä. Nyt testipäivä on 8.5.

Mutta nyt lopetan tämän märehtimisen ja jatkan ikkunoiden pesemistä. Johan yhden ikkunan jo sainkin pestyä =)

Iloista Vappua ja koitetaan viettää se ajattelemalla jotakin muuta!

t. Leenuliinu pp 4
 
tietämätön
Moikka kaikille!!

Viimeiset piinapäivät on täällä menossa. Myönnän, että välillä jo tulee mieleen, josko jo tekisi testin... En kuitenkaan ole vielä tehnyt, ja luulenpa, että odottelen kuitenkin rauhassa sinne torstaihin saakka. Kuten jo aiemmin olen kertonut, minulle on tullut joitakin menkkamaisia tuntemuksia... Se tietenkin masentaa, mutta vielä on kuitenkin pieni toivon kipinäkin olemassa, josko kuitenkin... No, senpä näkee sitten kun testin tekee, miten tässä käy.

Mitäs muille piinailijoille kuuluu? Pidetäänpä huoli, että pysytään vielä tässä eka sivulle niin kauan kunnes kaikki piinailijat on saaneet vastauksensa antaa... Toivotaan, että niitä plussia alkaisi jo tulla!!

Tietämätön pp 11
 
Nyt on punktio ohi ja odotellaan keskiviikon siirtoa. Lääkäri meinasi ennen punktiota, että ei tule niin hyvää tulosta kuin uä näytti, mutta tilanne kääntyikin toisinpäin ja saatiin 17 munista! =) nyt vaan jännittää kuinka käy keskiviikkona, ihan hyvältä näyttää.

Nyt vaan keskityn elokuviin kotona, masu on kovin kipeänä, au...

Hippu
 
Nennuliini
Nyt oli taas niin paljon tapahtumia, etten muista mitä kellekin piti toivottaa, mutta yhteisesti onnea kaikille jokaiseen hoitovaiheeseen! :heart:
Sen muistan, että jollain on testipäivä huomenna. Nyt olisi jo korkea aika sen plussan tulla.. :p Peukut ja varpaat laitan ylös! =)
Hyviä munissaaliita oli myös tullut monelle. Hyvä niin!

Minun piti tänään soittaa klinikalle ja varmistaa vielä, että heti epäonnistuneen IVF:n jälkeen voidaan ryhtyä heti PASiin. (Varmaan arvelevat jo siellä, että jaksaa tuo joka asiasta soittaa ja kysyä. :whistle: ) Kyllä suoraan PASiin voi mennä. Arveli, että ehkä sairaaloilla se voi olla aikakysymys, ettei niin tehdä. Ja sen takia minullekaan ei tehtäisi heti, jos olisi tullut paljon muniksia, niin sitten on hyvä olla lepokierto välissä. Mulla kun oli niin helppo punktio ja vähäinen munismäärä, niin suoraan PASiin voidaan mennä. Mites Siisami, oletko ajatellut/kysellyt PASista? Oltais menty sitten kaikki ihan samaan tahtiin. =)

Mutta kertokaas kuulumisia, ettei tiputa enää toiselle sivulle, kun niin oli päässyt taas käymään.
Ja jaksamista kaikille! :heart:

Terkuin,
Nennuliini

ps. Täällä satoi muuten joku aika sitten rakeita, joten ei oikein keväälle tunnu, mut lähden silti vähän haravoimaan ulos.
 
Kyllä voi ihminen olla väsynyt vapun jäljiltä. Koko päivän haukotuttanut ihan pirskatisti.

Nennuliini: Mä en ikinä ehtinyt siitä PASsista kysyä kun sunnuntaina alkoi pikkuinen tiputtelu ja sitten maanantaina oikein kunnon vuoto. Eikös ne lääkkeet pitänyt aloittaa ekana vuotopäivänä. Jokatapauksessa niin en mä tänäänkään saanut lääkäriä kiinni.

Henkisesti olen jo siirtänyt seuraavan yrityksen elo- tai syyskuulle. Nyt kyllä tarvitsee vähän lomaa tästä kaikesta. Hauskaa olisi ollut kyllä mennä tasatahtia =) Toivotaan nyt kuitenkin ettet sä ole syksyllä enään täällä puolella vaan onnistuneesti siirtynyt odotus puolelle.
 
tietämätön
:'( \|O :'( \|O \|O \|O :'( :'(

pp 14 = kp 1 \|O \|O \|O :'( :'( :'(

arvasin sen, koska menkkamaiset kivut alamahalla alkoivat jo toissayönä. Eilen sitten alkoi näyttämään pientä tuhruttelua, ja tänäaamuna selvää kk-vuotoa. Ei mitään epäselvää asiasta. Testikin oli niin puhdas nega kuin vain voi olla.

On tää niin väärin!!! En voi käsittää, mikä mun kropassa ja elimistössä on niin pielessä, että vaikka sitä autetaan ja kaikki tehdään valmiiks, ettei tartteis huolehtia kuin kiinnittymisestä, niin ei !! \|O \|O Mutta kaitpa se luonto huolehtii asiansa niin kuin parhaaksi näkee.

Tämä oli kuitenkin niin raju pettymys nyt, että en tiedä miten tästä eteenpäin. Olin niin ajatellut, että tässä on meidän mahdollisuus, siirretty alkiokin kun piti olla valioluokkainen. Mutta kun ei niin ei. Mun elimistö ei vain halua toimia niin kuin ihminen ajattelee, niin ei sitten!!
Olen aivan rikki. Itkin jo eilisen päivän asiaa, ja tänään en sitten enää jaksakaan. Silmät on niin turvoksissa että hyvä kun näkee tihrustaa, mutta olkoon!!
Olen niin vihainen omalle kropalleni, että kunhan hieman tästä virkustun (tänään), niin lähden niin pitkälle juoksulenkille, että varmasti elimistö tietää ja tuntee, että olis kannattanu toimia jotenkin muuten...

Tämä on varmasti sen kuuloista, että en osaa sopeutua ajatukseen negasta ollenkaan. Kyllähän se koville ottaakin, mutta kyllä oikeasti kuitenkin tunnen jotain armeliaisuuttakin itseäni kohtaan. Eihän tämä päivä tunnu enää ollenkaan yhtä pahalta kuin eilinen. B)
Nyt ei vain ollut meidän aika tulla raskaaksi eikä saada vauvaa syliin 9 kk:n kuluttua.

Pakkaseen jäi 11 alkiota (5 erässä), joten niillä varmaan aletaan kokeilemaan jatkossa. Kunhan sopiva aika koittaa. En tiedä onko se ennen kesätaukoa vai ei, aika näyttää. Tänään pitää soitella klinikalle ja ilmoitella tuloksesta, samalla varmaan kirkastuu jotain jatkoistakin. PAS on itselleni vielä toimenpiteenä outo, joten pitänee rueta opiskelut sen suhteen.

Kyll tämä tästä kirkastuu. Kamala kun piti tänne käydä näin purkautumassa. Mutta se vähän helpotti, uskokaa tai älkää!!!

Tässä vaiheessa kiitän omasta puolestani kaikki tämän kuun pinolaisia, jotka olette jaksaneet piinailla kanssani. On tämä ollut rankka kuukausi, mutta nyt se on omalta kohdaltani takana päin.
Käyn toki vielä täällä katsastelemassa muiden kuulumisia, ja toivotan valtavasti PLUSSA-tuulia viimeisille piinailijoille! Toivotaan, että saatte plussat, edes te!! =)

Kuullaan!!
Tietämätön ;)
 
Nennuliini
Voi Tietämätön! Eihän niitä oikeita sanoja ole tässä tilanteessa. Muuta ei osaa sanoa, kuin "Olen pahoillani"! :'( Vaikka kuinka valmistautuu negaan, niin korkeelta tullaan ja kovaa alas.

Eikö muka huhtikuusta 2007 ole tarkoitus kenenkään plussata, jotka käyneet hoidoissa?! Ei oikein siihenkään jaksa uskoa, mutta kohta tämä siltä alkaa näyttää. :\| Onneksi teitä on vielä muutama, jotka voitte plussata! =)

Jaksamista Tietämättömälle ja meille muillekin! :heart:
 
Pahoittelut Tietämättömälle!!

Kyllä tuntuu uskomattomalta, ettei kenelläkään tärppää.

Täytyy todeta että kun lukee teidän kuulumisia niin pienoinen epätoivo hiipii mieliin. Itselläni tunteet ja ajatukset poukkoilevat miten sattuu. Puolitoista vuotta lasta yritetty ja lapsettomuus-tutkimukset alkoivat loppuvuodesta ja päädyttiin lääkärin ehdoitukseen joka oli IVF. No sehän epäonnistui. Kun kävin lääkärissä niin hän valoi uskoa muhun, mutta nyt taas kun luki kuulumisia niin epätoivo meinaa taas iskeä. Pakkohan tää on voitoksi kääntää eli näytetään että kyllä me huhtikuulaiset plussataan vielä ja monesti....

Voimia kaikille!!!!!
 
Heippa kaikille!!

Oikein isot :hug: kaikille neganneille ja voimia eteenpäin!!! Tuntuu niin turhauttavalta lukea aina vain nega-uutisia, mutta kyllä se meillä kaikilla vielä joskus tärppää, toivotaan ainakin kovasti niin!!!!

Meilläkin on siirto onnellisesti takana ja sairaslomakin lähenee loppuaan. Kyllä sitä jo mielellään töihin palaa! Meillä oli siis maanantaina siirto ja yksi pikku kaveri otettiin mukaan ja 17 jäi vielä pakkaseen!!! Meillä on tähän asti kaikki mennyt niin hyvin (hyperiä lukuunottamatta, mutta eihän tuokaan onneksi paha ollut loppujen lopuksi), että toivoisi kyllä, että voisi jo huokaista helpotuksesta. Mutta eihän sitä tiedä missä vaiheessa tippuu takaisin maanpinnalle, joten on parempi pysyä ihan maanpinnalla ja jännittää ainakin testipäivään 14.5. asti miten tässä käy!!!!

Toivotaan nyt, että niitä plussatuulia puhaltelee vielä meille huhtikuisille!!! Menikö se niin, että siirtopäivä on sitten ensimmäinen piinapäivä?!?! Jos näin oli niin iloista päivän jatkoa toivottelee kaikille

Toivo pp4
 
Leenuliinu
Voi tietämätön...pahoittelut :'(
Ei muuta kun katse eteenpäin. Onneksi pakkaseen jäi niin hyvä saalis.

Onpa tosiaan uskomatonta tämä meidän tuuri. Itselläni tuntemukset myös vaihtelevat laidasta laitaan. Tulen ilmoittamaan viimeistään viikonloppuna, kun tiputtelu alkaa....voi plääh!

t. Leenuliinu pp 7
 
Hei vaan kaikille!!!

Töissä istun ja kulutan aikaa. Itse asiassa äsken jo kirjoittelin, mutta kirjoitukseni hävisi kuin pieru Saharaan.
No ei mulla kummempia mietteitä ollut. Huomasin, että olimme tipahtaneet aika alas (niinkuin mun mietteet välillä) siis nyt hieman nostetta....

Leenuliinulle ja Toivolle peukkuja ja varpaita!!!!!

Itse varasin tänään ajan lääkärille. Tarkoituksena on lyödä lukkoon seuraavan hoidon aikataulut. Hoidot alkavat elokuussa niin ainakin viimeksi puhuimme lääkärin kanssa. Nyt sitten voimme nauttia mieheni kanssa toisistamme kesällä. Ei ole hormoonit sekoittamissa kehoa ja mieltä.

Rentouttavaa viikonloppua kaikille
 
Nennuliini
Onpas täällä hiljaista.. Kaikki on varmaan nauttimassa auringosta ulkona. =) Sinne pitäisi lähteä, mutta tulin lukemaan kuulumisia. Koukussa edelleen tähän pinoon ja palstaan.. :whistle:

Eilen kävin tosiaan tarkistuttamassa limakalvon ja se oli jo nyt 9 mm, joten se asia on nyt ainakin kunnossa, kun viime siirron hetkellä se oli vaivaiset 6 mm. Ensi torstaina ottavat alkion sulamaan ja perjantaina siirto, jos kaikki menee sulatuksen ja alkion kasvun kannalta hyvin. Alkoi eilen jännittämään, miten tuossa käy! \|O Mutta turhahan sitä on miettiä, kun ei sille asialla itse mitään voi.

Peukutan testiläisille ja odottelen tuloksia (=plussia), joitten luulisi parantuvan meidän jo testanneiden tuloksista. Ja muille kanssa jaksamista ja auringonpaistetta! :heart: Ja käykäähän muutkin kertomassa kuulumisianne, että tää meidän pino säilyis hengissä.
 
Nennuliini

Mä olen kirjoitellut tuolla luovutettujen munasoluhoitojen puolella, mutta lukenut aina nämä teidänkin kirjoitukset kun osittain ollaan samaa porukkaa. Mä olisin udellut, et oletko tehnyt jotain toisin kun limis on nyt noin hyvä. Mulla eivät saaneet limistä kasvamaan yli 6,5mm. Vai onko toi niitä luonnon omia ihmejuttuja, johon ei voi aina vaikuttaa. Onko sulla jokin tukilääkitys? Mä kiljuisin riemusta jos saisin limiksen lähelle yhdeksää.
 
Nennuliini
Moi Maija! =)

Kun mulla alkoi menkat, niin heti saman tien laitoin Estradot-laastarin, josta vapautuu estrogeenia. Nämä on samoja laastareita, joita käytetään vaihdevuosiin. : ) Laastari vaihdetaan joka toinen päivä ja 4. vaihtokerralla pitikin laittaa 2 laastaria. Lääkäri oli erittäin tyytyväinen, miten limis oli kasvanut. Ja näitähän käytetään juuri vain tuon limiksen kasvatteluun.

Jäi kiinnostamaan, eikö sulla limistä ole yritetty kasvattaa mitenkään? Mulla tuo tehosi tosi hyvin ja ymmärsin, että on erittäin yleinen tapa kasvattaa limistä noilla laastareilla. Luulisi samaa voivan käyttää myös luovutettujen munasolujen käyttäjillä, koska periaatteessahan se on sama asia kuin tehdä PAS tai IVF omilla munasoluilla.
Jos kysyt tuota lääkäriltäsi, niin käy ihan mielenkiinnosta kertomassa, mitä vastasi. Ja onnea hoitoihin! :heart:
 
Leenuliinu
Maanantaita kaikille!

En kestänyt enää tätä piinaa, kun ihmeekseni viikonloppunakaan ei tuhrun tuhrua näkynyt. Niinpä kävin ruokatunnilla apteekista ostamassa testin, jonka tein äsken. Ihka ensimmäistä kertaa se näytti meikäläiselle kahta viivaa (testiviiva oli kyllä kontrolliviivaa haaleampi). Huomenna menen vielä verikokeeseen ja katsotaan mitä se näyttää. Vielä ei siis uskalla tuulettaa. Tulen taas huomenna kertomaan tuloksen.

Mitenkäs muille? Vai onko täältä muut jo siirtyneet touko- tai jonkun muun kuun keskusteluihin.
 

Yhteistyössä