Hormonihirviö: Hyvä asenne, kaikki on vielä mahdollsta =) Testailet ensi viikolla uudelleen ja sulla on vielä täydet mahikset naipata se niin toivottu ja odotettu plussa! Sun oireet on jotenkin olleet niin plussaa enteilleet..
Sanna: Älä säkään huoli oireiden ajoittaisesta katoamisesta, mitä näillä palstoilla ihmisten kokemuksia lukee niin tuosta on vaikea mitään päätellä. Sulla, niin kuin hormonihirviölläkin, on ollut niin selkeitä oireita koko ajan, et varmaan se itseä tietysti ihmetyttää..Mut jos sulla ei oo mitään menkkaoireita ollu, niin sehän on hyvä myös! sovitaan ettei ne sieltä alakaan, moneen moneen kuukauteen
Peukut on kestopystyssä teille molemmille :hug:
Me oltiin tosiaan eilen uimassa, sit käytiin hohtokeilaamassa ja syömässä. Kaiken kaikkiaan ihana ilta ja tuli tarpeeseen. Ainut vaan et kylpylä suorastaa kuhisi pieniä vauvoja ja vaippaikäisiä. Et sen puolesta ei mikään paras mahdollinen ympäristö unohtaa tällä hetkellä alati pyörivät asiat.
Mulla on tällä hetkellä niskat niin jumissa et kyyneleet valuu jatkuvasti silmistä kun päätä liikuttaa vähänkin "kiellettyyn" asentoon, kipu on tosi kovaa. Eli itkeskellessä on menny tämä aamu. En yleensä ole näin herkkä kivulle, liekkö purkautuu samalla tää kaikki stressi, odotus ja jännitys. Harmittaa, kun ulkona on niin ihana ulkoilusää.. :/
Henkinen puoli on fyysisen puolen lisäksi kovalla koetuksella. Olen monesti mäkin miettinyt et jokohan testailis, mut toistaiseksi testi on pysynyt visusti kaapin perällä. Menkkoja enteilee oireet edelleen hyvin vahvasti ja luget valuu tosi paljon. Et fiilis ei kovin korkeella ole, mut onneks mies jaksaa pitää positiivista ilmapiiriä mua paremmin yllä. Jospa tää kaikki tästä vielä hyväksi muuttuu!
Aurinkoista päivän jatkoa!