Neuvolakuulumisia eiliseltä:
Sf 31, ollut sama kolmisen viikkoa...
Painoarvio reilu kolme kiloa
Rr 126/76
Painoa tupsahtanut 915g/vko (myönnän, olen herkutellut sikana) eli nyt 12 kg raskauden alusta.
Syke pienellä 127-147
Ja RT:ssä pikkuinen, pää todella alhaalla
Hb:kin mitattiin vihdoin viiden viikon tauon jälkeen, mutta tulokset kuulen vasta myöhemmin tänään. Omasta väsymyksestä epäilen, ettei ole kovasti kohonnut.
Ei siis sen kummempaa täällä, odotuksen tuntua edelleen ilmassa.
Amodini, erittäin tuttu tunne tuo, että työt ei kiinnosta. Mulla ainakin iso osa työajasta meni palstaillessa tai muuten netissä roikkuessa vauvajuttuja katsellen. Tehokas työaika jäi varmasti johonkin neljään viiteen tuntiin, helposti pystyin kolmisen tuntia kuluttamaan vauvojen maailmassa. Äitiysloma tulee kyllä ihan tarpeeseen, kun ei ajatukset enää pysyy näissä maallisissa asioissa. Teen nytkin vielä jonkin verran töitä kotona, mutta aika tehotontahan se on... Yksi työpalaverikin on sovittu rv:lle 40+1. Suoraan sanoen toivon kovasti ettei tarvitsisi mennä...
Kerkiikö sulla Sanna muuten vaikuttaa tuo PAMin uusi neuvottelutulos eli saatko kolmelta ekalta kuukaudelta sitten täyttä palkkaa? Aika kivasti, jos heti astuu voimaan. Ja kyl noi työnantajat kanssa on; maksasivat vaan suosiolla heti eikä tappelun kautta. Onneksi on tosiaan liiton ilmaiset asianajajat.
Mä yritän tästä nyt ryhdistäytyä ja tehdä jotain. Aamupäivä mennyt noukkuessa. Kummallista ylävatsakipua lykkää kanssa koko ajan päälle... mutta kun verenpaineet yms. kunnossa, niin ei voi kovasti huolestuakaan, vaikka tuo yksi raskausmyrkytyksen oire onkin. Kunhan sellaista ei nyt iskisi, kun niin kovasti tuonne Haikaranpesään haluaisin.
Keiju 39+3