Odotuksen Odottajat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja risupesä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Haltialle voimia. En osaa sanoa lohdutuksen sanoja, jotka auttaisivat, joten koitan vaan olla hengessä mukana. Toivottavasti saat tältä palstalta toivoa ja voimia jatkaa uuteen yritykseen.

ON: Mut voi muuten kanssa laittaa piinailijoihin. Ei mulla mitään oireita ole enkä TODELLAKAAN usko plussamahiksiin, mutta jännäillään nyt muiden piinailijoiden mukana. Eli pp5 taitaa olla menoillaan ja pian on jo aamu ja pp6! : =)

Ja Velvet Kiss: Oireita kehiin sitä mukaa kun niitä ilmenee niin pääsen mäkin fiilistelemään mukana!

Lauantai 8.11.2008

15177aplm2l4sz3.gif

TOIVOJAT
471602es73ik3sgo.gif
[/url]

millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa...........3/27-28
Moonex.................synarela,menopur,puregon,ivf.......5/?
jastu...................................clomit, iui..........................6/?
miranda-81..............puregon, pregnyl, luget, iui.........8/28-32
pikkuvadelma....12/06........clomit, luget......................12/30
dreamer78...............................ivf/icsi.........................12/32-37
mama-84.........12/06..................................................12/28
surppi.......................menopur, pregnyl, luget............15/?
Veena............yk18..........3.iui, taukoa........................17/24-28
Sannuli-81......8/07.....clomit, menopur, pregnyl, iui.....19/26-30
Osiris...............3v.............puregon, pregnyl, iui..........19/28-29
Tähtisäde...........11/07......menopur, pregnyl.............20/25-28
Viol....................1v......................iui............................20/28
Irene80............6/06..................2.iui..........................20/28-32
stellina........9/07.....arimidex,Gonal-F,pregnyl, iui......22/n.26-28
Pantalaimon......9/07...........clomit+metut..................22/29
Meea.........1v7kk, yk21......gonal-f+pregnyl+luget........24/30
Tiinuli81.........vuosia..........1.ivf, siirto+punktio vk50.....24/?
soja.................n.1v.......................2.ivf.......................26/28
Gilmore...............kesä07.............................................27/30-32
Evenstar.......yk0.....metut, iui 09, clomit/arimidex....71/~43-52
risukasa-..........4/06.........laparoskopia?, iui...............?/25-31
Ronja80.......yli vuosi.........icsi marraskuussa..............?/?
Almuna...........1,5v........menopur+pregnyl..................?/?
anniette................................tutkimukset...................?/?
haltia................2v..................ivf/icsi...........................?/?
kinky cat.................................icsi...............................?/?

Piinailijat

stellina pp3
Pantalaimon pp6
Viol pp7
Tähtisäde pp8
Osiris pp8
Sannuli-81 pp8
kinky cat pp9
Meea pp10
astrid pp15

Haamuilijat

astrid.............3v..............clomit.pregnyl+inssi............28/28-35

Taustailijat

Orion..................
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
pilvilinna.............9/07....femar, menopur, pregnyl
kirma..................9/06
Rouva B............3v tjot

Maricce..............2/06..........ivf
taru82..........reilu vuosi
Inkku83............1v7kk.........iui/ivf
Pupuvaimo.....kohta 3v......menopur, iui
Lumikeiju........yk6 (myös aiempia yrityksiä )
J3N3..........iui, metut,clomit+puregon+pregnyl+luget
aitiliini83..........primolut, pas

1373114qxpb1lq1yg.gif

SYKSYN PLUSSAT

Andala.........yk15, 4/07.....luomu
Virtis........yli 2v....metut+femar+pregnyl+menopur
Rouva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08
Velvet Kiss.....11/07.........clomit, 1.iui

Joo, nähään ukkelin kans nyt sittenkin viikonloppuna, tosin joutuu lähteen ajeleen kotiin taas aikasin sunnuntai aamuna.. puhun nyt "exän" sijaan ukkelista kun kuitenkin säännöllisesti pyritään näkeen, on kivaa yhessä, uusiakaan ei haeta ja jos sitä lastakin ois tarkotus yrittää niillä sen lahjottamilla...mitä tää nyt sitten onkaan, ollaanko yhessä vai ei =)

Heikot mahdollisuudetkin vaan on noilla harvemmin näkemisillä, laskeskelin että viime kierrossakin tuskin ois normaalistikaan (ilman mitään vikoja) ollu kauheesti mahdollista, jos ovis oli vasta keskiviikkona ja viimesimmät siittiöt laitettiin lauantaina (nekin saunan jälkeen..), niin nyt pitäs kierron lyhentyä niin että ovis ois heti alkuviikosta, koska muuten on vielä vähemmän mahdollista.. :headwall: plääh, joo.. mitähän tälläsiä miettii edes kun ei oo NIIN monena aiempanakaan kertana tullu vaikka ajotus ois osunu aivan nappiinkin! :ashamed:

Haltia :hug: Tiedän, ettei mitkään sanat riitä lohduttamaan. Sure rauhassa.

Astrid varovaiset onnittelut, vaikka aika varmaltahan tuo näyttää!!

Tiinuli Selvittivätkö ne syytä miksi lähditte pitkällä kaavalla? Mua harmittaa vietävästi kans tää pitkä kaava, olin vaan niin shokissa kun hoidot alkoi niin äkkiä, etten osannut lyhyttä vaatia. Tekevät kaikki niinkuin edellis kerralla, koska se toi tulosta. Mutta silti.. lyhyelläkin olis varmaan voinut kokeilla...

Onpas muuten hirvittävän iso kasa piinailijoita pinossa. Saadaan jännätä oikein urakalla!!

ON.. Täällä mennään vuoristorataa... ens maanantaina ultra, pitäis sit vissiin piikit aloittaa.. Muttamutta.. isäntä oli vinguttanut visaa nettishoppailuissaan niin että nyt ihmetellään mistä helvetistä saadaan rahat piikkilääkkeisiin. Ja aski Synarelaakin pitäis viel ostaa. Oon ihan raivona tääl. Just laitoin herralle viestin et jos meinaa kotiin tulla tänään, on parempi suojautua esim. mellakkavarustein. Varta vasten olen sanonut että MUN Visa-tili on nyt pyhitetty lääkkeille. Ja palkkapäivä vasta viikon päästä. Kai se on mentävä isukin luo hattu kourassa että viittiskö lainata rahaa lapsiprojektiin.. Faija onkin ainoo kelle en oo viel kertonu.. Great!! Myydään yksi mies kuudella sadalla eurolla. Erittäin vähän käytetty
:laugh:

Moonex Meille lääkäri ilmoitti että aikataulullisista syistä mennään pitkällä kaavalla....ilmeisesti vasta joulukuulla on vapaata punktiossa ja siirrossa. En todellakaan olisi tarvinnut pitkääkaavaa koska en oviloi luomusti joten ei olisi tarvinnut edes mitään omaa hormonitoimintaa lamauttaa koska sitä ei edes ole... :/ no näkee nyt mitentää etenee ja kuinka muniksia kasvaa. Ei tiedä vaikka oliskin ollut hyvä juttu... =) Koska sulla on suunniteltu punktiota? Kuinka sun eka IVF meni?

Tiinuli81 Tais meilläkin olla yhtenä syynä toi et khks:n lapettomuuspuoli on viikon 45 suljettuna. Eka IVF meil tehtiinkin Felicitaksessa pitkällä kaavalla v.2006. Synarela, Gonal-F ja Menopur. 19 follia, jotka ei meinannu kasvaa millään. Vedin 300n annoksia Gonalia lähes koko 10 päivää... Ukon pakastetulla hyvänlaatuisella (kahden tunnin pidättäytymisellä, lol) spermalla hedelmöitys. Mies oli matkaduunissa silloin, nähtiin kerran parissa kuussa. Tuloksena 11 hedelmöittynyttä, mutta vain yksi siirtokelpoinen.
Nyt se siirtokelpoinen istuu tossa potalla ja lukee kirjojaan.
Mulle jäi tosi hyvät fiilikset silloisesta hoidosta, helppo ja kivuton (no joo, silloinen rasvaprosentti oli niin pieni et pistely teki kipeetä). Klinikan hlökunta tosin teki vähän kuin liukuhihnalta hommia, mutta työtäänhän ne vaan tekee. Yllätyin positiivisesti KHK-S:ssa, siellä hlökunnalla oli aikaa istua ja jutella hoidosta ja vähän noista pääkopan sisäisistäkin asioista...

Punktio meillä viikolla 48.. jos sinne asti nyt sit päästään...

Astrid Onnittelut plussasta. :) Täällä on nyt meneillään oikein plussa-aalto. :heart: Onkohan meitsi täällä kohta yksin. Heh.

Stellina Toivotaan teille tärppiä ekasta inssistä.

Haltia :hug: En osaa kyllä sanoa mitään fiksua. Voimia ja jaksamista.

Tiinuli81 Jokos alkaa jänskättää IVF? Puhuiko lääkäri teille yhtään mitkä on mahikset onnistumiseen ekalla kerralla? Saat vissiin sitten just jouluksi tietää miten kävi. Olisi kyllä aivan mahtava joululahja. :)

Minulle voi päivittää listaan kp 1. Vielä tää kierto ja sitten aletaan olla jo aika lähellä ekaa ICSI:ä. Ei jaksaisi odottaa, mutta nopsaa tää aika onneksi menee. :)

stellina: Jeeeee, stemppiä nyt ja peukut pystyyn sinulle!

Moonex: Ihana toi purkautumisviesti! Voi äijä minkä meni tekemään... Joskus tuntuu ettei niiden päässä liiku mitään järkevää. Eletään hetkessä ja putkiaivoin varustettuna. Älä nyt vielä sitä kuitenkaan myy :D

Tsemppiä kaikille piinailijoille!!!!

Astrid , Onnea :flower: Jospa täällä nyt se plussatuuli tulis.

Tiinuli81 , teillekin homma etenee, jänskättääkö jo?

Osiris ja tähtisäde , Onkos teillä mitään oireita? Samoissa jännäyspäivissä mennään.

Täällä ei mitään oireita. Välillä alaselkä kipee ja mahaa nipistelee niinku menkat alkais jo ihan kohta...aapuuva. Olen ihan varma että ei ole tärpännyt..Pitäs olla jo jotain oireita. Meillä ei varmaan ens kiertoon voi tehdä tai ei ehdi tehdä inssiä ku lähdetään 19.11 reissuun aurinkoon =) Mut sit joulukuussa tai sit ehtii marraskuussa riippuu milloin menkat alkaa.

Velvet kiss , Olikos sulla jotain oireita pp7 ?

Perjantai 7.11.2008

15177aplm2l4sz3.gif

TOIVOJAT
471602es73ik3sgo.gif
[/url]

millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa...........2/27-28
Moonex.................synarela,menopur,puregon,ivf.......4/?
jastu...................................clomit, iui..........................5/?
miranda-81..............puregon, pregnyl, luget, iui.........7/28-32
pikkuvadelma....12/06........clomit, luget......................11/30
dreamer78...............................ivf/icsi.........................11/32-37
mama-84.........12/06..................................................11/28
surppi.......................menopur, pregnyl, luget............14/?
Veena............yk18..........3.iui, taukoa........................16/24-28
Sannuli-81......8/07.....clomit, menopur, pregnyl, iui.....18/26-30
Tähtisäde...........11/07......menopur, pregnyl.............19/25-28
Viol....................1v......................iui............................19/28
Irene80............6/06..................2.iui..........................19/28-32
stellina........9/07.....arimidex,Gonal-F,pregnyl, iui......21/n.26-28
Pantalaimon......9/07...........clomit+metut..................21/29
Meea.........1v7kk, yk21......gonal-f+pregnyl+luget........23/30
Tiinuli81.........vuosia..........1.ivf, siirto+punktio vk50.....23/?
soja.................n.1v.......................2.ivf.......................25/28
Gilmore...............kesä07.............................................26/30-32
Evenstar.......yk0.....metut, iui 09, clomit/arimidex....70/~43-52
risukasa-..........4/06.........laparoskopia?, iui...............?/25-31
Ronja80.......yli vuosi.........icsi marraskuussa..............?/?
Almuna...........1,5v........menopur+pregnyl..................?/?
anniette................................tutkimukset...................?/?
Osiris...............3v.............puregon, pregnyl, iui..........?/?
haltia................2v..................ivf/icsi............................

Piinailijat

stellina pp2
Pantalaimon pp5
Viol pp6
Tähtisäde pp7
Osiris pp7
Sannuli-81 pp7
Meea pp9
astrid pp14

Haamuilijat

astrid.............3v..............clomit.pregnyl+inssi............27/28-35

Taustailijat

Orion..................
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
pilvilinna.............9/07....femar, menopur, pregnyl
kirma..................9/06
Rouva B............3v tjot

Maricce..............2/06..........ivf
taru82..........reilu vuosi
Inkku83............1v7kk.........iui/ivf
Pupuvaimo.....kohta 3v......menopur, iui
Lumikeiju........yk6 (myös aiempia yrityksiä )
J3N3..........iui, metut,clomit+puregon+pregnyl+luget
aitiliini83..........primolut, pas

1373114qxpb1lq1yg.gif

SYKSYN PLUSSAT

Andala.........yk15, 4/07.....luomu
Virtis........yli 2v....metut+femar+pregnyl+menopur
Rouva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08
Velvet Kiss.....11/07.........clomit, 1.iui

Sannuli-81 Kyllä pikkuhiljaa alkaa jänskättämään..... ;)

millis1981 Lääkäri sanoi että IVF:hän onnistumisprosentit on 25-30% ja siihen PASsit päälle niin kasvattaa onnistumisprosentteja jonkin verran...Jos kaikki menee suunniteltusti niin jouluna sais tastata... :heart: Ei mee kauaa kun teidänkin ICSI alkaa, tää joulunalusaika menee niin nopsaa ja stten onkin jo uusvuosi =)

Moonex Kiva kuulla että teillä kuiteskin ensimmäinen IVF toi toivotun lopputuloksen :heart:

Onnea kaikille piinailijoille, teitä onkin nyt paljon =)

(.) Reilu 2 viikkoa olis aikaa nolla ultraan...toivottavasti menkat nyt vaan alkasi pian niin kaikki olis kunnossa.

sannuli-81: Minullakin on kovat jännitykset oireista...!! Vatsaa nippailee välillä, muutoin olo aika fine. Olen kyllä kova tyttö kuvittelemaan kaiken maailman nipistelyjä itselleni. En toisin sanoen oikein usko omia oireitani.
Eihän niitä välttämättä tule vielä näin varhain. Olen lueskellut raskaana olevien palstoja ja osa tuntee kiinnittymisen kipuna tai muuna sellaisena. Kiinnittymisenhän pitäisi tapahtua 6 päivän tienoilla! Toivottavasti se tapahtuu! Yritän olla toiveikas ja samalla sopivan pessimistinen.

Hei Odotuksen Odottajat!

Oletteko lukeneet kirjallisuutta lapsettomuudesta? Tarkoitan romaaneja? Olen loppusuoralla "Vauvaa vailla"-nimisessä kirjassa ja sitä on ollut mukava lukea piinaillessa. Ajattelin etsiä lisää aiheeseen liittyviä kirjoja. Eli vinkkejä saa antaa! Kyseinen kirja on ollut mielestäni ihan kohtuullisen hyvä, kirjoittaja on Terhi Koulumies.

Heippa!
Nyt tulee vaan omaa napaa ekaksi ja vielä kopioituna tuolta sekundoista.
...asiat etenee. Jes!
No, joo. Olishan sitä tietysti voinut toivoa, että meille luomuvauva olis suotu eikä hoitoihin tarvis lähteä. Tänään on kuitenkin nyt sitten virallisesti tää hoito-prosessi lähtenyt käyntiin: Meidät laiteettiin IVF-jonoon. Eli miehen simppojen perusteella ei kannata inssiä alkaa tekemään. Simpat oli kylläkin lisääntyneet huimasti 2,4mlj. -->19mlj./ml !!!! Mutta muuta häikkää sitten riittääkin liikkuvuudessa, muodossa ja viskositeetissa. Eli ehkä me ollaan sitten maaliskuussa tositoimissa - enemmänkin haluaisin ensi vuodelta toivoa, mutta en uskalla.
Toisaalta tuo IVF on ihan positiivinen juttu; onhan mulla siitä jo kokemusta ja siinä on paremmat onnistumis mahdollisuudet (toivottavasti!). JA mikä parasta: mun ei tarvi mennä laparoskopiaan. jes!
Mutta nyt ei tarvi muuta kuin nostaa perse tästä sohvasta, lopettaa lihominen ja laiskottelu... (heh, helposti tehty) JA ODOTTAA KIRJETTÄ! Eli nyt tarvis keksiä jotain kivaa tekemistä seuraavaksi puoleksi vuodeksi; nyt toivottavasti loppuu tää sairastelu. Mulla on ollu 3 viikkoa flunssaa, angiina, mies ja toinen lapsista enterorokossa ja toinen lapsista muuten vaan kuumeessa, ja nyt oon itekki viä puolikuntoinen. Ei tee mieli muuta kuin löhötä ja syödä... Tietty pitää tosiaankin parantua kunnolla ennen kuin alan rehkimään.
Huh huh - tuntuu ihan uskomattomalta että nyt on jotain mitä odottaa! :ashamed:

Viol: en oo lukenut lapsettomuus-kirjoja, kai...
Tiinulille tsemppiä odotukseen! Toivotaan että kaikki sujuu ja jouluna on plussan aika!!!
Plussaonnea muillekin piinisläisille!!!

Haltialle pahoittelut tapahtuneesta ja oikein paljon voimia jaksaa eteenpäin. :hug:

Mikäli joku päivittelee listaa mulle voisi lisätä kp 18 ja kierto 28-29.

Miten Astridin haamu, onko jo vahvistunut?

Sannuli-81, Tähtisade ja Viol nyt kun mennään samoissa piinailupäivissä niin oirepäivitystä mun osalta: Oikeastaan ei mitään tavallisuudesta poikkeavaa... Mulla on yleensä aika voimakkaat pms-oireet, jotka ihan normaalissakin kierrossa pistävät kuvittelemaan kummia. Nyt kun vielä tarkkailen kehoani entistä tarkemmin, on kyllä helppo kuvitella kaikenlaista oiretta. Pp 5 mulla oli melkoista nipistelyä alavatsassa, muina päivinä ei ole ollut mitään tuntemuksia. Kasvoihin puskee ainakin miljoona näppyä, mutta se saattaa mulla kyllä johtua ihan puregonista ja pregnylistäkin. Rinnat on kipeät, mutta niin ne ovat aina tähän aikaan kierrosta. Jotenkin on aika negatiivinen olo hoidon onnistumisen suhteen, en vaan jaksa uskoa että olisi ensimmäisellä hoitokerralla tärpännyt... Minussa asuu aina pieni pessimisti, varmaan jonkinlainen puolustusmekanismi suojautua taas valtavalta pettymykseltä.

Milloin te muut piinailijat ajattelitte aloitella testailemaan..?

Hei vain kaikki kanssasisaret, mahtuuko matkaan?
Täällä mennään icsi tuoresiirron pp8 tietämillä, olo vatsan nippailuja lukuunottamatta vallan mainio, paitsi naama ja kroppa ykskaks kun olisi hulikolla ammuttu, tuli ykskaks sadoittain varmaan finnejä ympäri artaloa, elikkäs voisiko siitä edes jotain positiivista päätellä..heh :)
Kyytiin saatiin vain yksi ainokainen ja kolmertatoista muniksesta ei jäänyt yhtään mitään pakkaseen..tälläkään kertaa..mutta jospa se sen plussan antaisi, kaikki toivo tässä pienessä ainoassa kyyytiläisessä, joten pidän ihan positiivisena näitä hiton finnejä..mites muilla..esim jo plussanneilla tai piianilijoilla muuten, onko samaisia iho ongelmia ilmennyt?
Voimia ja jaksamisia kaikille teille tähän syksyn pimeään

kc pp8

niin ja Osiris, eka hoitokerta todellakin voi onnistua, meillä vuosi sitten eka ivf.. siirrettiin vain kaksi todella heikkoa alkiota, ainoat mitkä selvisi, ja raskaus lähti, mutta minulla oli vain sen verran huonoa tuuria matkassa että raskaus meni kesken rv7+.. mutta siis huonosta loppusaldostakin huolimatta saatiin ekalla se plussa :) eli mahdollista on hyvinkin, positiivisia ajatuksia nyt vain, ja ladyvita vitamiinia napsimaan

Tervetuloa kinky cat!
On kyllä oikein helpottavaa kuulla että täälläkin kirjoittelee useita, joilla on ensimmäinen hoitokerta johtanut raskauteen. :) Ehkäpä nämä minunkin finnit sitten merkkaavat jotakin hyvää! Mitenhän sitä jaksaisi piinailla ensi viikon eteenpäin...?

Moikka,

Osiris ja Sannuli, Viol ja Pantis: Kaikki ollaan tosiaan lähellä toisiamme piinapäivissä! Itse kun luin jostain, että Luget aiheuttavat "raskausioreita" niin oikein odottelin, että mitähän sieltä alkaa tulemaan, mutta ei ole tullut mitään! Eli täysin oireettomana mennään. Myös minä olen täysin pessimistinen plussan suhteen. Tämä alkaa jo tuntua harrastukselta, johon ei edes kuulu kuin normaali kuukausittainen rutiini, joka alkaa aina alusta ja päättyy tätiin. Pirun kallis harastus... :headwall:

Yhteistyössä