N
Nimra
Vieras
Moi, (taas)
Joo mä olen vähän tällainen yliherkkä, mutta nuo maailmaa vieläkin vellovat muistot (muistakin kuin siis vain km:sta) niin saa ihmisen ajattelee asioita VALITETTAVASTI aina ensimmäisenä juuri sen "pahimman" mukaan - Mulla näyttää näitä kokemuksia riittävän jokaiselle päivälle...ja aina tulee eteen jotain muuta
Mistähän se johtuu, että kaikki kasaantuu aina (olevinaan) vain itselle ?
Mä olen tänään kuunnellut mielimusiikkiani (Suomi Iskelmää) ja vauva sen kun tanssii äidin kanssa
Se vähän helpotti
ja tein samalla itselleni terapiana sitä parhainta asiaa mitä rakastan ja kai siksi teen sitä myös suurimman osan työssäni..eli siivoan. Se saa mut AINA rauhoittumaan, kun saan kaiken "epäpuhtauden" pois, vaikka ei likaa juuri olisikaan
Mä olen huomannut (mieheni myös), että mulla on kamala tapa ottaa muiden asioista itselleni taakkaa ja yrittää kaikin tavoin auttaa muita, itse siinä jää kaikesta paitsi
eikä huomaakaan, kun on 24 h pohtinut kuinka ystävää auttaa....miettimättä itseään ollenkaan - Nyt olen miettinyt (taas) kaksi päivää miten erästä ystävääni auttaisin...ja satuin samalla kuunteleen Janne Raappanan laulua Jos Vain Voisin ja kyllä sitten muuten kolahti itselle.....
"Mukanasi kannat joskus kaikki tuskat maailman silti paljon annat
elämästä teet sä aidomman. Olet kaunis olet herkkä maailman
huoneeseen saat mahtumaan yhä uudestaan. Olet meri olet aalto
jokaisen toiveen voit sä kuljettaa kohti satamaa kaukaisimmat rannat
sylissäs aina tavoitan
Jos vain niin voisin taakasta puolet ottaisin,
jos vain niin voisin oikeat lauseet sanoisin sana joskus vaan tarvitaan
ja se riittää hymy joskus vaan kaipaavat yhteen liittää.
Olet vahva olet hauras tämän sielun nukkuvan saat heräämään uuden aamun nään olet tunne olet
haave enemmän kuin mieli voi ymmärtää pyydän siihen jää sydämeni äänen
kuulen kun se laulaa taas
jos vain niin voisin oikeat lauseet sanoisin. Sana joskus vaan tarvitaan
Olet kaunis olet herkkä maailman
sylissäs aina tavoitan"
Kyllä tuossa oli itselle sitä asiaa, että huolehdin muista, mutta unohdan itseni ja sen, että olen itsekin elämän ja rakastamisen ja välittämisen arvoinen ja että minuakin odottaa vielä kaunis ja ihana elämä yhdessä miehen ja lapsen kanssa
Itsensä unohtaa niin helposti ja siitä pitäis kyllä pitää kiinni, että muistaa itseään ja hoitaa myös sitä omaa elämää - Ei toisen elämää voi kuitenkaan kaikkine huolineen kantaa läpi asti....loppuun, vaikka kuinka haluaisi.
Nimra + Vipeltäjä 26+1
Joo mä olen vähän tällainen yliherkkä, mutta nuo maailmaa vieläkin vellovat muistot (muistakin kuin siis vain km:sta) niin saa ihmisen ajattelee asioita VALITETTAVASTI aina ensimmäisenä juuri sen "pahimman" mukaan - Mulla näyttää näitä kokemuksia riittävän jokaiselle päivälle...ja aina tulee eteen jotain muuta
Mä olen tänään kuunnellut mielimusiikkiani (Suomi Iskelmää) ja vauva sen kun tanssii äidin kanssa
Mä olen huomannut (mieheni myös), että mulla on kamala tapa ottaa muiden asioista itselleni taakkaa ja yrittää kaikin tavoin auttaa muita, itse siinä jää kaikesta paitsi
"Mukanasi kannat joskus kaikki tuskat maailman silti paljon annat
elämästä teet sä aidomman. Olet kaunis olet herkkä maailman
sylissäs aina tavoitan
jos vain niin voisin oikeat lauseet sanoisin sana joskus vaan tarvitaan
Olet vahva olet hauras tämän sielun nukkuvan saat heräämään uuden aamun nään olet tunne olet
haave enemmän kuin mieli voi ymmärtää pyydän siihen jää sydämeni äänen
kuulen kun se laulaa taas
jos vain niin voisin oikeat lauseet sanoisin. Sana joskus vaan tarvitaan
Olet kaunis olet herkkä maailman
sylissäs aina tavoitan"
Kyllä tuossa oli itselle sitä asiaa, että huolehdin muista, mutta unohdan itseni ja sen, että olen itsekin elämän ja rakastamisen ja välittämisen arvoinen ja että minuakin odottaa vielä kaunis ja ihana elämä yhdessä miehen ja lapsen kanssa
Itsensä unohtaa niin helposti ja siitä pitäis kyllä pitää kiinni, että muistaa itseään ja hoitaa myös sitä omaa elämää - Ei toisen elämää voi kuitenkaan kaikkine huolineen kantaa läpi asti....loppuun, vaikka kuinka haluaisi.
Nimra + Vipeltäjä 26+1