***Keskenmenon jälkeen plussanneet maalis- ja huhtikuussa***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gatsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Katherine,
Tuosta kofeiinin vaikutuksesta sikiöön jo pienissä määrissä tuli tutkimus juuri siihen aikoihin kun täällä plussattiin eli oliskohan ollut tammikuuta.
Itse en kahvia juo mutta mies on kieltänyt sitten rakkaan coca colan minulta kokonaan :headwall:

Tutkimuksessa muistaakseni jo pienellä kofeiiniannoksella olisi keskenmenoja rajustikin kasvattava vaikutus ja muistaakseni riski oli jopa 40% suurempi :(

Ainahan noita tutkimuksia tietysti tulee ja menee mutta itsellä ainakin km:n kokeneena pienikin turha riski on liian iso riski.

tässä joku linkki koskien kyseistä tutkimusta:
http://fi.wikinews.org/wiki/Kofeiini_tuplaa_keskenmenon_riskin

Tini + kofeiiniton-Pingu rv 21+3

Näin mies runoili:

"Tänään 25.4.2008 pieni prinsessa näki ensimmäisen kerran maailman omin silmin.
Oli kirkasta pitkän pimeän jälkeen, kello oli 3.58, kun ulos putkahdin.
Painoa minulla oli 4036g, pituudekseni sain 51cm päästä varpaisiin.
Olen pieni vauvatar, äidin ja isän oma kaunotar"

Eli olemme onnellisia pienen prinsessan vanhempia!!! Sairaalassa ollaan vielä, mutta huomenna pitäisi päästä kotiin, jolloin tulen kertomaan tarkempia kuulumisia ja katsomaan mitä kaikille kuuluu! Aada Thelma Maria on uskomattoman tyytyväinen vauva: syö todella hyvin, nukkuu ja tuijottelee maailmaa =)

Pienen ihanan prinsessan onnellinen äiti :heart:

Kiitos Gatsu lisäyksestä.... :D joissain vauvakuumepinoissa oon vielä haamuilija, mutta eikös se haamukin ole plussa? :ashamed:

Tinii, pitäisiköhän sitä sitten unohtaa tuo kahvi... teessäkin on kyllä kofeiinia... hmm. jos joisi vaan yhden pienen kupin kahvia päivässä tästä lähin. Voihan olla että stoppikin tulee pian..

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista. Tämä onkin nyt senkin takia jännittävää, että kerrottiin heti kaikille tästä plussasta. Siis olen kirjoittanut blogia siitä keskeytyksestä saakka, ja sinne heti kerroin kun tuli viiva... =) Ja sitä lukee ihan tosielämänkin ystävät ja sukulaiset.

Mitä tahansa voi sattua missä vaiheessa raskautta tahansa, niin en aio elää niin että mitä jos jotain tapahtuu, ei kerrota vielä raskaudesta kellekkään... jos jotain tapahtuu niin kaikki saavat sitten surra meidän kanssa. Eipä tarvii selitellä kellekkään mitään... :attn:

MUTTA nyt mä alan nauttimaan tästä ajatuksesta: me saadaan uuden vuoden vauva! Ihan tammikuun alussa!!! :heart:

Voi miten KAMALAN pitkä aika sinne on!! :o

*MUOKS niin ja ONNEA Malttamaton!!! Ihanaa! :heart:

Malttamaton suurensuuret onnentoivotukset teille molemmille! :flower:

Ja paljon uusia täällä keitä en ole onnitellut plussauksesta. Kaikille tasapuolisesti onnea!

Paljon en taaskaan ole jaksanut kirjoitella. Jotenkin nämä ylipäivät on niin turhanpäiväisiä. Mitään ei tapahdu eikä mitään muuta osaa ajatellakaan kuin omaa olotilaa ja synnytysta ja milloin se tapahtuu. Onneksi ilmat on loistavia, se vähän mieltä piristää. No huomenna neuvola, jospa sieltä saisi jo jotain konkreettista tietoa jatkosta. Eihän tässä enää mitenkään kovin kauan mene!

Aurinkoista päivää kaikille!

Puella ja Kompiainen 40+5

Huomenta rakkaat kanssasisaret B)

SUPERONNITTELUT Malttamaton tyttärestä,kauniisti mies on runoillut :heart: Aika tarkalle laskettuun sitten tähtäsit,oon ylpeä sinusta :D
Tuu piakkoin kertomaan koko tarina,mutta nyt nauti teidän kaunottaresta :heart:

Täällä sama meiniki jatkuu...limaa,limaa,limaa,ei supistuksia :ashamed: Mutta onpahan vauva valmiimpi sitten maailmaan tullessaan =)

Repa ja kutvonen rv 37+5

malttis: Onnea onnea tuoreelle äidille ja isälle pienestä tyttärestään
a207.gif

:heart: Kosketti hiljaa enkelin siipi,
lasta pientä nukkuvaa.

Kimmelsi öisen taivaan tähdet,
tuuli kuiskasi neuvojaan;

Älä pelkää lapsonen pieni,
vaikka suuri maailma odottaa.

Enkelin siipien alla
on turvallista vaeltaa :heart:

Hei kaikille =) Varovaisesti kurkkailen tänne odottajien puolelle :D Sain reilu viikko sitten kaksi viivaa testiin, joten raskaana ollaan :heart: Nyt mennään rauhallisesti päivä kerrallan eteenpäin ja katsotaan, kuinka käy. Pelkoa aiheuttaa viime syksynä tapahtunut keskeytynyt keskenmeno rv 20, joten pahimmat hetket ovat vielä kaukana edessä, jos sinne asti päästään :/

Gatsu kun päivittelet listaa, niin minut voisi lisätä joukkoon mukaan, jos sopii ;) Eli neljättä odotellaan, km 11/07 ja laskettu aika 23.12. (itse arvioituna)

malttamattomalle lämpöiset onnittelut tyttären syntymästä :heart:

Kuulumisiin, surusydän & ipana 5+6

Heippa!

Eilinen hujahti pihatalkoita organisoidessa niin, etten ehtinyt palstalle koko päivänä. Hieman oli raastavaa osoitella vaan sormella että "tehkää toi ja toi ja nuo orvokit tonne noin..." kun olis _niin_ tehny mieli itte tehdä! Äsken sit tuli mieleen, että NYT on pakko tarkistaa, joko Malttamattomasta jotain uutisia olisi... :flower: Onnea! Suloiselta pakkaukselta kuulostaa :heart: tainnut isänsäkin sydämen jo sulattaa ;) .

Tervetuloa uusille palstalaisille :flower: . Ihana saada teitä tälle puolelle :hug: . Onnea odotukseenne!

( . ) Parina yönä oon heräilly kipeisiin supistuksiin, mutta onneksi niitä ei ole tullut sit kovin montaa peräkkäin. Vauveli on taas laskeutunut entisestään.. Pienikin liikehdintä juoksuttaa mut vessaan välittömästi :/ . Mies antoi mulle tänään "luvan" synnyttää aikaisintaan äitienpäivänä :D . Ei huono idea :laugh: .

Mukavaa ja rentoa sunnuntaita kaikille!

-A- 34+6

f025.gif
Viisi varvasta, viisi sormea, suu ihan suppu, syntynyt on ihana kullannuppu! Malttamattoman perheelle tuhannesti onnea pikku prinsessasta!!
f025.gif

ElinaMaria: Mullakin se rakenneultra ja pelko keskeytykseen joutumisesta on se suurin pelko
a055.gif

Toki yhden keskenmenon kokeena tässä raskaudessa km:n pelko oli suurempi mitä keskenmenneessä raskaudessa, mutta kyllä ne ajatukset on silti olleet eniten siellä tulevassa rakenneultrassa...
a050.gif

Mutta tällä kertaa kaikki menee hyvin!
a050.gif

Niin meillä, teillä, Surusydämellä, kuin kaikilla!
a030.gif

Mistä päästäänkin onnitteluihin, eli onnea Surusydämelle hirmuisesti plussasta ja tervetuloa seuraamme!!
a060.gif
a010.gif

Enkelipojan äiti...
a050.gif
Surunne on käsin kosketeltavissa...
a035.gif

Gatsu: Mukava kun sait miekkosen kotiin!
a055.gif

Katherine: Mäkin luin tuon jutun kofeiinista silloin, se oli linkkinä täällä odotuspuolella vähän ennenkuin plussasin, eli tammikuulla. Säikähdin sitä aluksi, ja jätin ne pari aamukahvikupillista pois, mutta eihän siitä mitään tullut kun migreeni sitten aina yllätti
e060.gif

Niinpä olen jatkanut aamukaffin juomista
e015.gif

Ajattelin ettei siitä haittaa voi olla, kun en kuitenkaan juo Cokista enkä teetä, ja niissähän on myös kofeiinia. Ja hyvin on mennyt!
a080.gif

Ajattelin myös että turha asioiden murehtiminen ja stressaaminen on varmasti pahempaa kuin kahvikuppi, jos oikein miettii päänsä puhki...
a015.gif
a020.gif
a010.gif
c020.gif

Ja uskon siihen että kaikki on ennalta määrätty, siis että kyllä vauvani tietää milloin on hänen aikansa tulla luoksemme, ja että tuleeko hän enkelinä. En usko että voin siihen itse paljoakaan vaikuttaa (mitä nyt olla käyttämättä alkoholia, tupakkaa, yms...)
Hyvä ettet sinäkään niin hirveesti stressaa tuosta asiasta, on odotuksessa muutenkin jännittämistä ja murehtimista
a055.gif

Niin ja toki jutussa on varmasti perääkin, ja kaikkien odottajien jotka juovat monen monta kuppia kahvia päivässä, kannattaa ehkä karsia sitä - näin ite tekisin
d025.gif

ON: Tänään oli ihana herätys, kun heräsin ja huomasin miehen käden olevan masuni päällä
a040.gif

Mies oli ollut jo jonkin aikaa hereillä, ja toivotti "Hyvää huomenta rakkaat" - samassa pikkuruinen potkaisi sen verran lujaa mieheni käteen, että hänkin tunsi sen!
a044.gif

Monoa tuli vielä useasti sen jälkeenkin, mutta niitä potkuja ei mies enää tuntenut. Taisi pieni kerätä kaikki voimansa siihen yhteen isoon potkuun, että saa siten toivottaa isillekkin hyvät huomenet!
g010.gif

Hampurilaisen himo on täälä ihan valtava, tuli eilenkin syötyä 2 purilaista...
e010.gif

Eilen taas oli melkoista paineentuntua alamasussa lattioiden pesun yhteydessä, mutta meni levolla ohi
e020.gif

Nyt ajattelin mennä grillaamaan, ja laittamaan kukkia parvekkeelle, kivaa puuhaa!
n045.gif

Mies menee tekemään remonttia
b010.gif

Moikkuli!
a010.gif

s010.gif
:MyAngels ja niin rakas rv 16+2---16+5

malttamaton onnea!!! :flower: :heart: aivan fantastista! Ihana mies sulla joka noin runoili :saint: voi että... =)
uusille lämpöiset tervetulotoivotukset :heart: !

täällä moni jo niiiiin pitkällä ja osa jo ihan loppumetreillä/senteillä... sen takia tuntuu vähän hassulta ite kirjoitella omia "oireita" ym. tänne....mutta niin kai se on tarkoitettu? :saint:

onnellinen ja upea olo on kko ajan.. mihin tahansa sitä tarttuukin puuhaan niin tekee sen todella hyvillä mielin..olo on kiitollinen :saint:
oireita on sen verran että vatsaa välillä nipistää ja yöllä täytyy herätä vessaan, sikäli jos sitä voi oireeksi laskea niin herään jo todella varhain enkä sit saa enää unta..
ja rinnat on koko ajan arat :saint:

juuh..pitäsköhän lähteä pitkälle kävelylle ihanan ilman kunniaksi B)

katherine ja kultanen 5+1

malttamaton suurensuuret onnittelut pienen prinsessan vanhemmille :heart: :heart:

surusydän hirmuisesti onnea plussasta :heart: tällä kertaa varmasti kaikki sujuu hyvin :hug: tervetuloa mukaan joukkoon

sunnuntainjatkoja, palaan huomenna neuvolan jälkeen :wave:

eliisa ja pikkuruinen 25+3

Onnea ihan superpaljon Malttamattomalle ja koko perheelle!! Kuten aiemmin kirjoitin, tämä on ensimmäinen unelman toteutuminen tällä palstalla sinä aikana kun itse olen täällä pyörinyt, merkittävää :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: Luo uskoa minullekin, jotta tuollaisen onnen ja autuuden vielä saan kokea!

[/b]ElinaMaria, Jive ja Surusydän, tervetuloa ja onnittelut ihanasta plussasta raskaustestissä! Itsellä vielä tuoreessa muistissa, ja jännitän ja odotan ja toivon ja unelmoin täällä kanssanne! Myös [/b]Katherine, ja olikos vielä muitakin, joilla vielä pitkä taival edessä, tämä taitaa mennä sykleissä tämä kierto. Nyt niin moni on ihan lasketun ajan kieppeillä, osa porukasta puolivälissä ja sitten me alkutaipaleella vielä kulkevat. Vielä meidän vuoromme tulee, pikemmin kuin huomaammekaan.

Kaikille muillekin ihanaa alkavaa viikkoa, luvattu lämmintä ja aurinkoista säätä, nauttikaamme kahden edestä :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

pikkutikru 8+6

http://junkka.irc-galleria.net/i/images21/01/00/78/25/80584574.jpg

lisäilin tossa masukuvaa :D tulin vaan nopsaan tuon laittaa, anteeksi etten nyt kommentoi.. tuun huomenna paremmalla ajalla lueskeleen

marleena83 ja vinski 34+2

Malttamaton ja uusi isukki myös :hug: :heart: Lämpöiset onnittelut prinsessan johdosta! Mielenkiinnolla jään odottelemaan synnytyskertomusta mikäli sen haluat kanssamme jakaa...ne on niin jänniä ja liikuttavia =)

Ja taas ollaan saatu myös mukavia uutisia plussauksen merkeissä, onnittelut surusydän, ihana juttu ja tervetuloa mukaan pinoon :heart:

Nämä upeat uutiset on nyt päivitetty listaan.

(.) Taas on raksalla touhuttu...ei sieltä malttais enää lähtee pois kun odotan niin kovasti muuttoa.
Kiitos kaikille jotka toivotteli mukavaa iltaa miehen kanssa ;) oli niinkin kiihkeetä että molemmat nukahdettiin saunan ja iltapalan jälkeen...yöllä närästi niin pirusti ja lonkkia särki että meidän pomminvarma nukkumatti-isikin heräs ja meinas kait että nytkö lähdetään synnyttään :laugh: Elvis saa kyllä pysyä vielä muutaman viikon tuolla mun nahkan alla...

Nyt iltapalan laittoon....katsotaan saiskos tänään jälkkäriä ;) :snotty:

Gatsu & Elvis rv29

Tulinpa tännekin pitkästä aikaa kurkkimaan =)

:heart: :melliset onnittelut Pulttkselle ja Malttamattomalle prinsessoista!!!

Ja onnea kaikille uusille, varsinkin Katherinelle, muut taiskin olla mulle vähän tuntemattomampia.

Meillä vauva-arki sujuu hyvin, neiti on erittäin kiltti ja muutenkin niin ihana, on kyllä valloittanut kaikkien sydämet! Öisin herätään syömään 2-3 kertaa, viime päivinä oikeestaan vakiintunu tohon kahteen kertaan. Niin ja täysimetyksellä ollaan, maitoa on onneks riittäny oikeen hyvin. Viikko sitten saatiin ensimmäinen tarkoituksellinen hymy, ja sen jälkeen niitä onkin tullut jo monta kertaa päivässä. Siis aivan ihanaa! Ja on hän myös kovaa juttelemaan. Ristiäiset ollaan sovittu pidettäviksi 25.5 jolloin neiti saa nimen
Lina Alexandra.

Mut eipä tänne sen kummempia, tuun taas kurkkimaan milloin tulee lisää vauvauutisia!
Onnea kaikille viimemetreillä oleville ja tsemppiä tuleviin synnytyksiin!

Aurinkoista kevättä kaikille B) !!!

:heart: :Ninni ja Lina

onnea malttamaton prinsessasta :flower: :flower: :heart:

sullahan on oikein runoilijamies siellä :D ihana =)
nauttikaahan vauvantuoksuisesta arjesta koko perhe!!!! :heart:

t. pulttis ja tyttö 12 päivää :heart:

Huomenta!

Marleena,en pääse käsiks sun masukuvaan,pitäis vissiin kirjautua..mutta kun en harrasta kyseistä sivustoa :ashamed:

Ninni:Ihana nimi tytölle tuli :heart: Kiva kuulla että teillä on arki lähtenyt mallikaasti käyntiin =)

Äitee: Toivottavasti olos nyt paranis ja ainakaan vauvelit ei olis tulossa ennenaikojaan :o Otat nyt tosi rauhallisesti,ehkä se olo siitä hellittää :hug:

Meilläpäin mies on vihdoin kotiutunut,ainoastaan tiistaina on päivän kokonaan pois ja vappupäivänä on tossa viereisessä juottolassa keikka,muuten on kokonaan minun :D
Että saatan nyt muutaman päivän olla hintsummin koneella,eli en joka sekunti :laugh:
Ajattelin vaan ilmottaa ettei kukaan kuvittele mun menneen synnyttämään :ashamed:
Oon tullut siihen tulokseen,että paskat mitään etukäteen synnytän...olkoonkin paikat valmiit,mutta kun mitään suppareita ei oo,niin mihins se tästä edistyis. Eli eiköhän tässä vielä jokunen tovi kitkuteta :kieh:

Repa ja kutvonen rv 37+6

Tervehdys täältäkin!

Alkuun onnittelut malttamattomalle ja perheelle pikku prinsessasta! :flower: :hug:

Uusia oli tullut sitten viime visiittini eli onnea plussasta ElinaMaria, Jive ja surusydän. :heart:

Tiniillä on ollut korkeat verenpaineet. Toivotaan, että lepo tekee nyt tehtävänsä ja paineet laskisi itsestään. :hug:

Äitee2 Muistahan lepäillä arkiaskareiden lomassa. :hug: Tuo paineen tunne ei varmasti ole mitenkään mukava, mutta oliko sulla paikat pysynyt kuitenkin kiinni?

Sitten gallupeihin:

Kahvia juon aamulla yhden kupin, jotta päivä lähtee käyntiin. Tosin tuonne noin viikoille 20 asti en edes pystynyt ajatella kahvia, mutta sen jälkeen on maistunut.

Vauvavakuutus otettiin Pohjantähdestä.

Yölliset vessareissut Kerran yössä joudun heräämään vessaan.

(.) Mahassa menossa juuri hirmuinen jytä. Ei mitään valittamista olotilassa. =)

Jemima 27+1

Yhteistyössä