Malttamattomalle lähtee täältä valtava lähtöpuhuri!!!
pikkutiikeri: Nami nami nam....
Hyvä idea tuo tuore ananas!
Tattis!
Mä sain helpotusta tuohon järkyttävään pahoinvointiin siitä että nousin aamuisin tosi aikaisin syömään, siinä 05.30 aikaan. Eli söin ennenkö verensokeri oli ehtinyt laskea niin alas ettei enää pystynyt syömään mitään, koko päivänä.
Pahoinvointi oli mulla kaameinta rv 7-11 ja sitten se helpotti, loppui kuin seinään!
Syöt vain just niitä mitä mielesi tekee ja mitä saat alas. Muista juoda paljon. Mun lemppari oli mehujää ja hedelmät. Ja oikein pahaan oloon imeskelin jäänpaloja
Onhan se tosi ristiriitaista olla surkeassa kunnossa, mutta sitten kuitenkin myös nauttia siitä. Muista vain se, että on hyvä että on noin vahvat oireet
Repa: Yritä unohtaa hetkeksi puheet
Kuuntele omaa oloasi...
Ajattele, että jos lähtö tulee nyt piankin, niin nautit nyt vielä ihanasta masustasi
Katherine: Herkkyys on munkin toinen nimeni! Heh heh!
Olen paljon herkempi tässä raskaudessa mitä enkelipoikamme aikana.... Oisko se sitten niin että tuplahormonit tekee sen
Mulla ja miehelläni on niin kovasti tyttöolo!
Kiitos sanoistasi ystäväni!
Yritän olla vahva, vaikka koko ajan mieleen palaa vuoden takainen aika ja ne kaikki huonot uutiset...
Mutta yritän ajatella positiivisesti
Gatsu: Hus! Pois päänsärky!
Mulle menee S tai M pöksyt, onko ne housut kuinka isot M-kooksi? Nyt kun kävin viimein shoppailemassa, niin S-kokoiset ei olisi enää montaa päivää menneet masun kohdalta, ja M-kokoiset tuntuivat tippuvan jalasta
Niin ja mitä kangasta pöksyt ovat? Kiinnostuneena täällä olen!
Pamulle mukavaa omaa lomaa!
Ota kaikki ilo irti!
ON: Poks poks tuntuu masussa!
Anteeks kun hehkutan koko ajan näitä potkuja, mun on vaan ollut niin järkyttävä ikävä niitä!!
Eilen kun kirjoittelin, ei tehnyt yhtään suklaata mieli, vaan kun ilta tuli, piti lähteä kauppaan ostamaan Geisha-, ja Dumle-suklaalevyjä
Hmmm... Nyt tuntuu siltä,
että täytyy lähteä käymään hautausmaalla...