Jalkapallon MM 2026 🌍⚽️🏆

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt katoin hollanti- japani peliä oli kyl huono erä mollemmilta lopussa vähän. Mut odottais ennemmän riskinottoa hyökkäyksessä et tulis niitä paikkoi. Eikä mitää nolla nolla nyhjäystä. Maalia reippaasti kummatkin hakeen kolme pistettä on kolme pistettä

Kumpi voitti? en jaksa googlaa
2-2 hollanti kyl sortu typeryyteen kun lopussa vaan vetäytyi puolustamaan miksi halutaan hyökkääjälle antaa mahdollisuuksia koeman halus et japani tekee tasoituksen hollannin ois kannattanut jatkaa vaan hyökkäyspeliä ja yrittää kolmatta maalia hollanti tuli tunnetuksi kovista hyökkääjistäään nyt olivat kuinnlampaat 2-1tilanteessa ois tosiaan pitänyt tällätä kolmatta mä en ymmärrä tota et vetäydytään kiöpikonna puolustukseen ku johetaan ihan vitun typerää ku hyökkäämällä vastustajan maalin uhka ja mahdollisuudet pienee dramaattisesti

2-2 hollanti kyl sortu typeryyteen kun lopussa vaan vetäytyi puolustamaan miksi halutaan hyökkääjälle antaa mahdollisuuksia koeman halus et japani tekee tasoituksen hollannin ois kannattanut jatkaa vaan hyökkäyspeliä ja yrittää kolmatta maalia hollanti tuli tunnetuksi kovista hyökkääjistäään nyt olivat kuinnlampaat 2-1tilanteessa ois tosiaan pitänyt tällätä kolmatta mä en ymmärrä tota et vetäydytään kiöpikonna puolustukseen ku johetaan ihan vitun typerää ku hyökkäämällä vastustajan maalin uhka ja mahdollisuudet pienee dramaattisesti
Hienoa 🇯🇵💪 ja yllättävää!

Tänään sit tulis espania-kap verde peli illan ekana pelinä klo 19 kiva nähdä pitkästä aikaa espanian eka peli ja millasta se on on kuulemma kisojen ennakkosuosikki voittajaksi koko kisat katotaanpa vaik joutuu tihrustaa kännykkästä kun on mtv vuoro. Voisko nyt vaan tehdä näin et vuorottelu ylen ja mtv kaa tapahtuu matsi kerrallaan et nyt espania peli mtv ja sit klo 10alkava peli yle ja seuraava sit taas mtv. Tietääkö joku mikä on tänään klo 10alkava peli?

Belgia-egypt klo 10 mihin niistä on on kyl iso kysymysmerkki? Egyptin joukkoeesta en tiedä kuin salahin mohammad. Vai pelaako edes pitäis kattoo kokoonpanoja belgia kolme pistettä pitäis ottaa tästä pelistä. Muistaako kuka millon kattoi viimeks egyptiä mm tasolla? Mulla ei oo oikeen muistikivaa siitä maasta mm tasolla ei hajuakaan miten on pärjännyt kisoissa. Suomen pitäis ottaa harkkamatsit curacaota ja egyptiä vastaan. Mitä maita te haluisitte et suomi kohtais ystävyys otteluissa? Jos joku eksoottisempi maa. Marocco-suomi?

Tänään sit tulis espania-kap verde peli illan ekana pelinä klo 19 kiva nähdä pitkästä aikaa espanian eka peli ja millasta se on on kuulemma kisojen ennakkosuosikki voittajaksi koko kisat katotaanpa vaik joutuu tihrustaa kännykkästä kun on mtv vuoro. Voisko nyt vaan tehdä näin et vuorottelu ylen ja mtv kaa tapahtuu matsi kerrallaan et nyt espania peli mtv ja sit klo 10alkava peli yle ja seuraava sit taas mtv. Tietääkö joku mikä on tänään klo 10alkava peli?
Oon luullu et Kap Verdellä asuu joku muutama tuhat ihmistä! No jos heistä puolet pelaa jalkapalloa niin kaipa siitä kelvon joukkueen saa aikaiseksi :ROFLMAO:

Mistä tuli mieleen ehkä huimin tapaus futiksessa: Islanti kun voitti joitakin vuosia sitten, oliko EM-kisat 😍

Oon luullu et Kap Verdellä asuu joku muutama tuhat ihmistä! No jos heistä puolet pelaa jalkapalloa niin kaipa siitä kelvon joukkueen saa aikaiseksi :ROFLMAO:

Mistä tuli mieleen ehkä huimin tapaus futiksessa: Islanti kun voitti joitakin vuosia sitten, oliko EM-kisat 😍
No ei oo vielläkään. Mut muistan sen vaan et oli pitkii rajaheittoi. Mut kyl huimin kuka voittanut oliko se 2004kun kreikka voitti eurot. Kuka muistaa millon kreikka on ollut viimeksi kisoissa eu tai mm? Mä en vaan muista niittenkään kyseistä tilanetta ei oo jäänny mieleen viimeaikoina fudiksen saralla. Vaik joo kyl mä niitten liigaa seuraan kellosta ja tuleeko maalei ja kuka johta monta nimee tiedätte nykyisestä kreikan liigan joukkoeesta ja kuka viiimekauden mestari?

Oli kyl tylsää paskaa eka erä espania pelissä mitään ei tapahtunut. Nyt kaipaan äctionii ja meen kokeilee 2egen omahaa suuntana to ja king prawnssit lets see what happens

Olihan tuolla jotain katsottavaakin. Palstamammojen suosikkithaikku Blackpinkin Lisa (Lalisa Manoban = ลลิสา มโนบาล) esiintyi avajaisissa. Tarkkasilmäinen huomaa jotakin eroa verratessaan Lisaa paikallisiin taustatanssijoihin.

Yhteistyössä