V
vierailija
Vieras
Erikoisjoukot | Sofia Virta saa kritiikkiä: ”Kaikki mummot olivat, että törkeetä”
Moni haastateltu kyseenalaistaa Sofia Virran Erikoisjoukot-osallistumisen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En viitsi vihreiden äänestäjänä klikata juttua auki. Pierupetrillä on Suomen vaikein lukihäiriö.Ohhoh! Hesari on hylännyt Sofian.
Mielenterveytesi on järkkynyt. Hakeudu hoitoon pikimmiten.En viitsi vihreiden äänestäjänä klikata juttua auki. Pierupetrillä on Suomen vaikein lukihäiriö.
Jos hän olisi oikea persutrolli, moni olisi jo tehnyt hänestä ilmoituksen virkavallalle. Minä ensimmäisenä.
Mielenterveytesi on järkkynyt. Hakeudu hoitoon pikimmiten.
Psykiatrian päivystys
Äkillisissä mielenterveyden ongelmissa saat apua omalta terveysasemalta sen ollessa auki. Muina aikoina soita ensin Päivystysapuun, p. 116 117.
Äkillisissä mielenterveyden ongelmissa ole yhteydessä omaan terveysasemaasi soittamalla terveysaseman puhelinpalveluun ma–to klo 8–16, pe ja pyhien aattoina klo 8–15. Muina aikoina soita ennen päivystykseen hakeutumista Päivystysapuun, p. 116 117. Voit myös ottaa yhteyttä terveydenhuoltoon verkkosivujen oikeassa alalaidassa olevassa chatissä.
Psykiatrian päivystys sijaitsee Meilahden päivystyksessä, kulku Siltasairaalan Paciuksenkadun puoleisen sisäänkäynnin (Paciuksenkatu 3) kautta.
Hätätilanteessa soita hätänumeroon 112
Hyvä ohje Pierupetrille. Persujen trollipäällikkö on antanut poloiselle liian suuret saappaat jalkoihin. Hermo hänellä pettää jo heti aamupäivällä, ja työn jälki on suttuista. KUKAAN EI KOMMENTOI HÄNEN VIESTEIHIN. Vain minä, joka olen tehnyt netissä vapaaehtoistyötä palkatta vuosikymmeniä muiden töiden ohella.Mielenterveytesi on järkkynyt. Hakeudu hoitoon pikimmiten.
Psykiatrian päivystys
Äkillisissä mielenterveyden ongelmissa saat apua omalta terveysasemalta sen ollessa auki. Muina aikoina soita ensin Päivystysapuun, p. 116 117.
Äkillisissä mielenterveyden ongelmissa ole yhteydessä omaan terveysasemaasi soittamalla terveysaseman puhelinpalveluun ma–to klo 8–16, pe ja pyhien aattoina klo 8–15. Muina aikoina soita ennen päivystykseen hakeutumista Päivystysapuun, p. 116 117. Voit myös ottaa yhteyttä terveydenhuoltoon verkkosivujen oikeassa alalaidassa olevassa chatissä.
Psykiatrian päivystys sijaitsee Meilahden päivystyksessä, kulku Siltasairaalan Paciuksenkadun puoleisen sisäänkäynnin (Paciuksenkatu 3) kautta.
Hätätilanteessa soita hätänumeroon 112
korjausHyvä ohje Pieru:lle. Kommarien trollipäällikkö on antanut poloiselle liian suuret saappaat jalkoihin. Hermo hänellä pettää jo heti aamupäivällä, ja työn jälki on suttuista. KUKAAN EI KOMMENTOI HÄNEN VIESTEIHIN. Vain minä
, joka olen tehnyt netissä vapaaehtoistyötä palkatta vuosikymmeniä muiden töiden ohella.
Eikös noita kansanedustajia ole aiemminkin ollut tuossa ohjelmassa?
Yli kuusi vuotta vanha juttu. Et uudempaa löytänyt?"Jussi Halla-aho ja Kai Mykkänen omalla viikon hiihtolomalla eduskunnasta – ”Elämässä joutuu tekemään kompromisseja”
Kansanedustajat olivat kuusi viikkoa joulutauolla, joulun jälkeinen arki alkoi eduskunnassa runsaat kaksi viikkoa sitten.
Halla-ahoa ja Mykkästä ei ole näkynyt koko viikkoon eduskunnassa.
Kuluva viikko 8 on Etelä-Suomen koulujen hiihtolomaviikko.
Sekä Mykkänen että Halla-aho tunnustivat olevansa lomalla perheensä kanssa.
– Olen hiihtolomamatkalla perheeni kanssa. Olen ilmoittanut tästä omalle eduskuntaryhmälle, Halla-aho kertoi. (lehtolapsi ei varmaan ollut mukana.)
– Niin. Elämässä joutuu tekemään kompromisseja. Valitettavasti minulla ei istuntotauollakaan ole lomaa, kuten ei useimmilla muillakaan kansanedustajalla. Koulujen hiihtolomat ovat silloin kuin ovat, Halla-aho vastasi."
![]()
Jussi Halla-aho ja Kai Mykkänen omalla viikon hiihtolomalla eduskunnasta – ”Elämässä joutuu tekemään kompromisseja”
Kansanedustajat olivat kuusi viikkoa joulutauolla, joulun jälkeinen arki alkoi eduskunnassa runsaat kaksi viikkoa sitten.www.is.fi
Yli kuusi vuotta vanha juttu. Et uudempaa löytänyt?
![]()