***Keskenmenon jälkeen plussanneet maalis- ja huhtikuussa***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gatsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitokset Amiralle supistuspuhureista, ne tehosivat! Klo 20 alkoi kipeät supistukset, jotka jatkuvat siis vieläkin. Klo 1 asti tulivat tosi tiheästi noin 3-6 min välein, mutta nyt ovat harventuneet ja lyhentyneet. Mutta nukkumaan ei todellakaan pysty, koska alaselässä niin kauhea jomotus muulloinkin kun supistuksen aikana. Mies tuolla nukkua puksuttaa, kun pakotin. Turhaa valvoo mun kanssa jos tämä on turha hälytys, tylsää olisi hänen mennä huomenna töihin rättiväsyneenä, jos tässä ei lähtö tule. No vaikka ei tulisikaan lähtö, niin nämä ovat kyllä niin p*******n kipeitä, että ainakin avaavat paikkoja eli sitten kun lähtö tulee oikeasti niin ehkä ei kestä niin pitkään, toivossa on hyvä elää?! Ja vihdoinkin jotain tapahtuu, joten olen oikeastaan ihan innoissani :laugh: Tulen aamulla raportoimaan miten kävi...

malttamaton&ehkä täsmällinen prinsessa

Kotona ollaan vieläkin, supistukset tulevat 7 min välein ja nyt sitten tarvisin lisää supistuspuhureita, että saataisiin ne tiheämmiksi ja kestämättömäksi. Ensimmäinen krt elämässä, että kaipaa lisäkipua :kieh:

no niin täällä vaihteeks, en tiiä ku en oikeen kerkiä mitään enkä kyll myöskään saa mitään aikaseksi, että tosi hyvä yhtälö!
Silityskasa on paisunut sellaseks ett huh huh...koskahan sais käytyä sen kimppuun...ja joka päivä oon nukkunut päikkärit lasten kanssa, nukahtanutkin varmaan ennen ku poika...
pahaolo hiukan hellittänyt mutta välillä tulee oikeen sellasia puuskia että oksat pois.
:D heh eli ei siis yhtään mitään uutta!

No viikonloppuna mulla on ihan omaa lomaa, yksin! Ah oikeesti kaipaan semmoista just nyt.
isi ja lapset jää kotiin ja mä matkaan isäni luo. On aateltu käydä leffassa ja syömässä. muuten aattelin vaan olla ja nauttia hiljaisuudesta sekä siitä, että mitään ei ole pakko tehdä. tietty pari kaveria tulee varmaan tavattua.

ens viikolla se neuvola jota kyll odotan jo!!
tämmöstä.
malttamattomalle paljon tsemppiä sekä niitä toivottuja suppareita!

palaillaan....
Pamuk ja Toivo rv 9+3

Malttamaton Toivottavasti ei katoo mihkään noi supparit...Tossa vaiheessa naiseen tulee jostain syystä aika masokistisia piirteitä! :hug: Täällä pidetään peukkuja!!!Kerrohhan väliaikatietoja! Puhaltelen täältä supistusvoimia! :whistle:

:whistle: :whistle: Supistuksia!! :whistle: :whistle: Malttamattomalle.
Jos toi ei lähtöä enteile, niin minä syön mammahousuni ;) .

Mulla viime yö meni jo paremmin - tosin kolmesta neljään kiemurtelin sängys kun alaosastoa jomotti mojovasti. Nyt kävely taas entistä hankalampaa, joten kai ne jotain laskeutumisvalmisteluita oli.

Pidä Malttis meidät ajantasalla! :hug: Voimia!
Ja kaikille muille hauskaa torstaita! :p mikä ihana tekosyy tehdä vaikka pannukakkua :D

-A-

Täällä taas,huomenia rakkaat palstasiskot!!!

Malttamaton,noniin,nyt se on sitten lähempänä kuin koskaan... jos ei tänään,niin sitten huomenna,olen varma =) Lähettäisin supparipuhureita jos olisin sellasia pongannut,mutta ei hajuaakaan :kieh: Mutta silti toivon että saat sinne kehitettyä sopivan napakoita suppareita...jännitän ja hengitän mukana :D Raportoi lisää,ellei lähtö tule... :p

Pamuk:lle oikein ihanaa viikonloppua näin etukäteen,kuulostaa hyvältä =)

Mulla luvassa samaa vanhaa tylsyyttä...tänään treffaan kaverin tossa kymmenen jälkeen ja sit taas nökötystä.... Huomenna mulle tarjotaan päivällinen. Syöminen,ainoo huvi tässä vaiheessa :laugh: Mies siis taas aamusta iltaan koululla |O

Eilen illalla pelkäsin että alapää hajoaa justiinsa,oli niin kipeä...mut nyt on ihan ok olo,ainakin kun istun :saint:

Repa ja kutvonen rv 37+2

nopsasti kans malttamattomalle tulin tsemppiä toivottamaan, jos ette vielä oo päässy lähteen, niin koita käydä kävelyllä, mulla alko tytön synnytys kans noin että koko yön supisteli mutta aamulla hiipu niin lähdin sitten koirien kanssa pienelle lenkille niin johan päästii lähteen sairaalaan ja illalla tyttö synty, mutta nyt onnea matkaan ja tuu ilmotteleen itestäs kun ehdit =) :D

malttamaton iik, mul ei kyl oo mitään vinkkejä, kun oon ensikertalainen ja kaiken lisäksi vielä pitänyt itseäni synnytyspimennossa eli perehdyn siihen hommaan vähän myöhemmin ;) mutta hitsin pilli, jännitys on huipussaan! nopiaa ja helppoa synnytystä toivoo hän!

irtis ja napa-alien 24+1

Ei ole hiipunut vaan väli tihentynyt 5 min ja muuttunut kivuliammaksi. Ei toivoakaan, että voisi lähteä koirien kanssa kävelylle, täällä ympäri ämpäri kämppää tallaan, kun ei todellakaan pysty olemaan paikallaan supistuksen aikana. Koirat tuijottaa mua silmät pyöreänä ja heti jos pysähdyn, yrittävät tulla "lohduttamaan" ja nuolemaan paniikissa, että mikä mulla on...Panadolit on nyt vedetty, suihkussa käyty ja kuumavesipullo on selässä eli seuraava vaihe on sitten sairaalaan lähtö, mutta omituista ettei tule minkään näköistä vuotoa, luulisi jotenkin että näin rajut supistukset aiheuttaisivat jotain vuotoa, verta tai lapsivettä?!?!

Malttamattomalle lähtee täältä valtava lähtöpuhuri!!!
k074.gif
k074.gif
k074.gif
k074.gif
k074.gif
k074.gif

pikkutiikeri: Nami nami nam....
a050.gif

Hyvä idea tuo tuore ananas!
a020.gif

Tattis!
a010.gif

Mä sain helpotusta tuohon järkyttävään pahoinvointiin siitä että nousin aamuisin tosi aikaisin syömään, siinä 05.30 aikaan. Eli söin ennenkö verensokeri oli ehtinyt laskea niin alas ettei enää pystynyt syömään mitään, koko päivänä.
Pahoinvointi oli mulla kaameinta rv 7-11 ja sitten se helpotti, loppui kuin seinään!
h040.gif

Syöt vain just niitä mitä mielesi tekee ja mitä saat alas. Muista juoda paljon. Mun lemppari oli mehujää ja hedelmät. Ja oikein pahaan oloon imeskelin jäänpaloja
g030.gif

Onhan se tosi ristiriitaista olla surkeassa kunnossa, mutta sitten kuitenkin myös nauttia siitä. Muista vain se, että on hyvä että on noin vahvat oireet
k015.gif

Repa: Yritä unohtaa hetkeksi puheet
d025.gif

Kuuntele omaa oloasi...
n005.gif

Ajattele, että jos lähtö tulee nyt piankin, niin nautit nyt vielä ihanasta masustasi
k005.gif

Katherine: Herkkyys on munkin toinen nimeni! Heh heh!
c035.gif

Olen paljon herkempi tässä raskaudessa mitä enkelipoikamme aikana.... Oisko se sitten niin että tuplahormonit tekee sen
e030.gif

Mulla ja miehelläni on niin kovasti tyttöolo!
a070.gif

Kiitos sanoistasi ystäväni!
a060.gif

Yritän olla vahva, vaikka koko ajan mieleen palaa vuoden takainen aika ja ne kaikki huonot uutiset...
Mutta yritän ajatella positiivisesti
a044.gif

Gatsu: Hus! Pois päänsärky!
a010.gif

Mulle menee S tai M pöksyt, onko ne housut kuinka isot M-kooksi? Nyt kun kävin viimein shoppailemassa, niin S-kokoiset ei olisi enää montaa päivää menneet masun kohdalta, ja M-kokoiset tuntuivat tippuvan jalasta
a040.gif

Niin ja mitä kangasta pöksyt ovat? Kiinnostuneena täällä olen!
a090.gif

Pamulle mukavaa omaa lomaa!
b025.gif
Ota kaikki ilo irti!
a040.gif

ON: Poks poks tuntuu masussa!
a044.gif

Anteeks kun hehkutan koko ajan näitä potkuja, mun on vaan ollut niin järkyttävä ikävä niitä!!
a045.gif

Eilen kun kirjoittelin, ei tehnyt yhtään suklaata mieli, vaan kun ilta tuli, piti lähteä kauppaan ostamaan Geisha-, ja Dumle-suklaalevyjä
h025.gif

Hmmm... Nyt tuntuu siltä,
että täytyy lähteä käymään hautausmaalla...
d020.gif

Oih, Malttamaton! *Onneks oon sairiksella niin saan livenä seurata sun lähtövalmisteluja ;) .

Älä päästä ittees liian kipeeksi siel kotosalla. Muuten sairaalamatkasta voi tulla turhan tuskainen.. vai eihän teillä pitkä matka ole?! Sulla taitaa olla jotkut titaanikalvot siellä, kun ei vieläkään ole mitään vuotoja tullut?! :o Mulla meni esikoisesta kalvot/lapsivedet vasta sairaalas kätilön käsittelyn "avustuksella", mutta kotona alkoi jo sellaista vaaleanpunaista vuotoa kyllä tulla.

Ihania nuo koirien reaktiot :) ! Mä kun tääl aina välillä roikun sohvaa vasten kyykkyasennossa, niin karvakaveri tulee kans pökkimään ja kurtistelee kulmiansa, et 'mitä perunanistutusasentoa toi emäntä oikein treenaa?' :D

Edelleen - voimia kipuihin ja uskoa siihen, että se tuhiseva nyytti-palkinto on lähempänä kuin luuletkaan :hug:

-A-

malttamaton ei oo mullakaan kummallakaan kertaa tullu mitään vuotoa ennenkun salissa on kalvot puhkastu =) että onnea kovasti matkaan, ihan varmasti tänään saatte pikkuisen syliin =) lähtekää vaan heti näytille kun siltä tuntuu että ehdit saada lääkitystä jos haluat, täällä olen ihan täpinöissäni teidän puolesta :D

Hui jänskää...nyt se malttis sitten läks hakemaan vauvaa :heart: :heart: :heart:
Täytyy telepaattisesti lähettää voimia kun kerkes jo sulkea pelit....
Aikas laskettuun sitten meni,nyt ootellaan vauvauutisia kieli pitkällä :p

Voiko ihminen olla näin jumissa ja voimaton...herrasiunaa että lyö tyhjää |O oon ihan sekasin koko eukko :p

Malttis murunen JAKSAMISTA JA VOIMIA PUHKUN TÄÄLTÄ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: Olette ajatuksissamme ja mitään en tänään saa aikaiseksi kun jännitän ja iloitsen puolestanne :heart: :heart: Tulehan kertomaan sitten kun pystyt kuulumisia

*muoks* piti vielä laittaa, että todella hyvinhän pikkuinen "aikatauluissa" pysyy, koska tänään tais olla toisella tavalla laskettu aika :D :heart:

Vau!!!! Malttis pääsikin sitten täsmällisesti tositoimiin =) Hitsin jännää!!!! Virtuaalisesti lähetän hyviä supareita, varmaan salissa olet jo puuhailemassa =) :heart: :wave:

Ja sitten vähän nla-kuulumisia: paino oli laskenut :o eli ilmeisesti tämä kolme viikkoa jatkunut nenän tukkoisuus on vienyt sen verran ruokahalua, että ei ole oikein maistunut :( Kehotti syömään enemmän, pitää yrittää :) Vauveli oli sitten laskeutunut kuulemma varsin alas lähtökuoppiin (kaks viikkoa sitten oli vielä aikas ylhäällä), ilmankos pissillä saa ravata useammin... Muutoin ei kyllä ihmeempiä paineentuntuja ole, mutta liitoskivut ovat ilmaantuneet - liittyykö tuohon jotenkin? Sen sokru-mittaus-laitteen sain ja pari kertaa viikossa pitää nyt mittailla ja sitten rv 36 äitipolilla katsotaan murusen koko. Niin ja hemppakin oli nyt sitten laskenut niistä loistoarvoista, oli vaan 113 :/ Täti ehdotteli rautaa, mutta en halua sitä ainakaan vielä kun ei ole erityisen kuitti olo - yritetään ruokavaliolla parantaa :)

Ravaatteko muuten kaikki yöllä vessassa? Kun mä en käy kun ihan tooooosi harvoin yöllä - päivällä kyllä saa käydä vaikka kuinka ja paljon... :whistle:

Noniin, ruuanlaittoon, taas jäi kommentointi :ashamed:

stoppis 33+3

Malttikselle, voimia synnytyspuuhiin =) täytyy seurailla tilannetta...alko jännittään het kun luin yöllä laitettua viestiä!

Stoppis, mulla jäi yölliset vessareissut alkuraskauden jälkee ja nytkin tosi harvoin joutuu käymään..sekin vähä taitaa johtua siitä jos illalla tulee juotua runsaammin =) Sullakin on jo komiat viikot menossa...miten tää aika meneekin näin nopsaan :whistle:

MyAngels http://www.mamabella.fi/aiti/Large/fm_020.jpg
Siinä linkki (toivottavasti toimiva) kyseisiin housuihin...tarkempia tietojakin löytyy sivuilta materiaalista ym. =) Jos jotenkin voin kuvailla tätä omaa kokoluokkaa niin esim. h&m housuissa käytän kokoa S ja 36. Pituutta multa löytyy 162cm ja lahkeetkin oli liian pitkät noissa mamabellan housuissa...mukavan tuntuset olis muuten =) Mahdoitko saada mitään tolkkua mun selityksistä :D

Katherine laittelen sut listalle mukaan =)

(.) Ihmeellisiä tuntemuksia tulee lenkillä alavatsaan...semmonen paineentunne :/ ja ihan kun rakko olis täynnä, ei siis mitään harkkasupparin tapasta (mikäli oon oikein ymmärtäny). Ja loppuillan saa sit kävellä "kookospähkinä" haaroissa, sen tuntemuksen oon ajatellu olevan liitoskipua?? Ens viikolla olis sitten toisiksviimenen ultra, katsotaankohan siellä kohdunkaulan tilannetta??varmaan pyynnöstä ainakin...

Kuinka moni teistä on ottanut vauvavakuutuksen? Ja mistä yhtiöstä? Mä kävin tänään pohjolassa sen laittamassa vireille kun menkkojen mukaan on se rv27 tänään täynnä. Ultran mukaan kuitenkin lähti rv29 käyntiin :p

Perjantaita B)

Jiihaa! ÄITIYSloma alkakoon! Tänään olis ollu mun viimeinen työpäivä - jos olisin loppuun asti pystynyt töissä olemaan. Ny täs on vedetty lonkkaa jo kaks kuukautta :/

Gatsu kyseli vauvavakuutuksesta. Me otettiin se Tapiolasta, kun kaikki muutkin vakuutukset on siellä. Täällä kunnallisella puolella lääkäriaseman jonot on niin tolkuttomia, että toivottavasti tuon vakuutuksen turvin voidaan käyttää Mehiläistä. Ja varsinkin, jos joudutaan taas korvakierteeseen ja putkituksiin, kuten esikoisen kanssa.

Vessareissuista juttelitte kans. Mä käyn n. kerran yössä. Yleensä kelloradio näyttää 02:54 kun meitsi nousee ylös. Muuten tulee heräiltyä useita kertoja lonkkien kolotuksen ja selkäkipujen vuoksi. Viime yönä kaveri teki jotain oikomishoitoo itellensä. Suoristeli jalkojaan ja näytti/tuntui siltä, että peppu pamahtaa justiinsa navasta läpi. Auts... mutta silti niin ihanaa :D .

Mitenhän Malttamattoman yö on mennyt? Jokohan siellä prinsessaa ihastellaan...?

-A- jota kuppi aamukahvia närästää :x

Yhteistyössä