Huomenia!
Onnitteluja hyvistä ultrakuulumisista!! :heart: On se vaan niin ihanaa
Yritän tässä muistaa kommentoida edes joihinkin juttuihin, nousin juuri sängystä niin ei pää ihan toimi vielä..
Mutta:
Mulla on tehnyt tasapuolisesti makeaa ja suolaista mieli

paino on noussut ihan helvetisti, ihan joka puolelle kehoa mutta ei se ulkopuoliselle näy muutakuin tuossa mahassa. 24kiloa siis tullut joten levinnyt olen joka suuntaan mutta poikamahaksi aina veikataan. On se tuossa edessä kyllä sillee että itsekin veikkaisin jos en tietäisi
Hormoniviiva on reippasti navan yli, hentona mutta kuitenkin. Täälläpäin oon kuullu sen merkkaavan poikaa jos menee yli navan.
Sykkeet ollu aika tasan vuorotellen jotain 140 ja alle tai 150 ja yli. Eli siitä ei voi kyllä päätellä tämän kohdalla mitään. Ja niinhän ne sanoo että "tyttösykkeet" oikeesti meinaa sitä että noin prosentti on se oikea ero mikä tyttölapsissa on yli 150 sykkeillä. Ja näistäkin oon kuullu et eri puolilla suomea ne on just toisinpäin. Eli kun täällä tytöllä olis korkeat sykkeet niin joku sanoi muualla sen tarkoittavan poikaa
Oma olo (ja miehen) oli ERITTÄIN vahva tyttö. Pahoinvointi oli hirvittävää, oksensin todella monta kertaa päivässä ainakin 16viikkoa, naama ja selkä kukki ja muutenkin olo oli kauhea. Ja ne kun sanovat että tytöt vievät kauneuden jne. niin tämä oli varma juttu sitten.
POIKA meille on kuitenkin tulossa
josta sitten mietittiin kauhulla että jos tytöstä levenee vielä enemmän kuin pojasta ja tulee hirveämpi olo niin uskallankohan enää koskaan olla raskaana....

Suurin osa lauseista mitä muodostin oksennusaikoina liittyi jotenkin siihen miten mulla on huono olo tai haluan kuolla

heräsin kesken unienkin öisin aina oksentamaan, se oli ihan 24/7. Sairaslomalla olin kun enhän mä mitään töitä ollut kykenevä tekemään. Tosin sitkun helpotti niin palasin kyllä töihin.
Nyt on tullut armoton väsymys taas. En tajua mikä niin kovin väsyttää kun en mä mitään raskasta oo tehny. Koko ajan vaan jotenki puutunut ja väsynyt olo. Plus että huono olo tulee päivittäin takaisin taas, en sitten tiedä oonko taas syönyt jotenkin huonosti ja siitä johtuisi. Mullahan on todettu nyt "raskausdiabetes".
Kipuja sun muita ei vieläkään oikeastaan ole, mitä nyt kumartumisen jätän suosiolla väliin ja öisin kun oon ihan turvoksissa niin rupee olemaan hankala päästä sängystä ylös ja vessaan

Joudun vähän keikuttamaan itseäni edestakaisin että saan ponnistusvoiman nousta siitä

ja silloin koskee kyllä lonkkaan ja jalkoihin liikkuminen. Mutta tosiaan olen öisin oikein megaturvoksissa aina, kielikorusta sen huomaa heti jos ei muuten huomaisi. Koru kun on sellainen normaali tappi missä on liikkumisvaraa mutta öisin kieli on niin turvoksissa että vähän tuntuu pahalta kun se ottaa niihin palloihin kiinni. Onpa siinäkin mittari mulla
Repa:En oo saanut liikelaskentalappua vaikka iteki käynyt päivystyksessä liikkeiden vähyyden takia. Ei kyllä mitään tietoa mitä ne sillä muka synnärillä tekee,koska totuushan on ettet sä edes tunne kaikkia liikkeitä mitä esim. seurannassa ne niillä vöillä rekisteröi. Eli ei se oo ees ihan luotettava.
Julietta: onko vuoto loppunut jo? tuskin mitään hätää, se näyttäisi tosiaan olevan erittäin yleistä alkuraskaudessa :hug:
MyAngels: mulla yhdessä vaiheessa ei mikään maistunut. no yllättävää kun kaikki kerta tuli ylös.. Lähdettiin junalla miehen vanhempien luokse kesällä mökkeilemään (oli muuten kauhee virhe lähteä mihinkään sillä ololla) ja se oli ostanut mulle viilejä sinne "kun nämä helpottivat aikoinaan omaa oloa". Olin tosi skeptinen mutta ne oikeesti toimi! helppo syödä, eikä ollu ihan niin makeeta ja sokeripitosta ku jugurtit. Niitä sitten tulikin syötyä..
stoppis: mä oon huomannut että usein apua odotetaan ja itse ainakin tarjoudun aina auttamaan. Mut annas olla kun itse tarvitset kantoapua tai muuta. Eipä tuu montaa kertaa mieleen (jos edes yhtä) missä joku olisi soittanut ja tarjoutunut. Ja muuttokin suoritettiin tähän asuntoon miehen kanssa kahdestaan suurimmaksi osaksi. Tai mies kun mä olin niin pahoinvoiva vielä. Sohvaa tuli yksi hänen kaveri auttamaan mutta muuten. Ihan käsittämätöntä varsinkin kun kaikki tiesivät etten mä pysty oksentelultani paljon tekemään..
Nyt tää romaani saa riittää
Ärsyttävää muuten kun oon ite ollut nyt sanomassa ettei kannata huolestua jos vauvan liikkeitä ei kokoajan tunne varsinkin jos ite touhuaa kaikkea niin ei ehkä huomaa. Mutta nyt eilen ja tänään on mun mielestä ollut tosi hiljaista mahassa. Ja mä niiiin ajattelin sitäkin etten enää turhia huoli. |O muttakun pari päivää sitten se mylläsi ihan hirveästi! aina kun istuin alas,kävin maate tai ihan mitä vaan. Ja nyt ei mitään.
Kai sitä täytyy käydä ostamassa joku suklaapatukka (heh ;D ) tai jotain muuta kiellettyä jotta sais nyt sitte sokerihumalan pienelle että tuntis liikkuuko se vai ei. Kun ei näyttäny toi omena toimivan..
Päivänjatkoja kaikille! täällä Helsingissä näyttäis taas tulevan tosi paljon lunta parin erittäin aurinkoisen ja lämpimän päivän jälkeen..
Terv. Oikukas 37+3