V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla sama. En muista, en pysty keskittymään, tasapaino mennyt, esineet kirpoavat käsistä, kaatuilen ja törmäilen, ajatus kiertää kehää. Toivon meille kaikille hyvää. Kauniita unia.Muisti pätkii ja välillä en muista ihan yksinkertaisia asioita
Kenen et toivo hylkäävän, naisen vai miehen?mä vaan toivon et hän ei hylkäis mua vaikka ei jaksais/haluais/pystyis just nyt muuhun kuin ystävyyteen tms, se ois musertavaa
naisenKenen et toivo hylkäävän, naisen vai miehen?
Tää ois voinut olla multa. Mut ehkä toivon enempi sitä, et riuhtasee itsensä kokonaan musta eroon kerralla, jos sitä siis haluaa. Hiljaa hiivuttaminen on karseeta, jos ja kun toisella on vielä valtavasti tunteita. Naiselle.mä vaan toivon et hän ei hylkäis mua vaikka ei jaksais/haluais/pystyis just nyt muuhun kuin ystävyyteen tms, se ois musertavaa
Mitkä asiat masentavat ja ahdistavat?Tykkään susta vielä valtavasti, mut en vaan saa mitää aikaiseksi nyt. En edes viesteiltyä, kun masentaa ja ahdistaa niin paljon. Ihan pyllystä.
Mitä tämä tarkoittaa? Että ei pelota ottaa yhteyttä, vaan vaisto sanoo että ei kannatakaan? Sellaistako se tarkoittaa?Hyvää yötä rakkain. Pelko ei ole tunne vaan jotakin alemmalla tasolla, vaisto.
Naiselle.