PAS helmi/maaliskuu

Hei taas, tänään töissä huomasin ajattelevani, että, mitä jos.
Lopetin sen saman tien, koska olen täysin varma negasta. Tämä on varmaan sitä itsensä suojelua, ettei se ottaisi niin koville kun se täti sieltä tulee.
Ei siis mitään oireita ja pp 7. menossa.
Ei se mitään sen jälkeen lähdetään uudelle rundille.

On tää jollain tavalla ihanaa kun on mitä odottaa ja jännittää, onhan nyt kuitenkin paremmat mahdollisuudet kuin luomuna.

Kati 231, sullahan on hyvät limikset, kohta se jännääminen taas alkaa.
 
Marli, ei kannata vielä heittää pyyhettä kehään! Kovasti tsemppiä piinapäiville tästä eteenpäin. Vaikka oireita ei sulla olekaan, ei se automaattisesti kuitenkaan tarkoita, etteikö plussa voisi hyvinkin tulla.

Siisami, joo mulla kans kp11. Sullahan oli tosi hyvä limis kans.
 
Keskiviikko 19.3.

Nimimerkki..............hoito..........siirtopvä...........testipvä

Stella75.................1.PAS..............5.3
sadepilvi74..............2.PAS...........ei siirtoa
marli........................1.PAS............12.3
ronttuli08...............1.PAS
kati231..................1.PAS..........26.3.
Finttu.....................1.PAS..........maaliskuu
Annuli81.................1.PAS.........maaliskuu
Siisami...................1.PAS..........26.3.
Saana79................1.PAS..........huhtikuu
risto.......................1.PAS..........maaliskuu
Pullasorsa..............2.PAS..........maaliskuu

Pientä päivistystä listaan.
 
Voi että teillä on jännät paikat aluillaan kaitlin,kati ja siisami.Ihan kateeksi käy,ku haluasin olla samassa veneessä.Tsemiä siirtoon!!

Mie oon hiukkasen ymmälläni omalla kohallani,ku söin terolut kuurin ja yleensä sen jälkeen on menny 3 päivää ni täti on tullu.Nyt ei oo tätiä kuulunu ja päiviä on kulunu jo 8.Tissit kyl on kipeet.Eilen tein testin(nega), ku tänää oli ylävatsa ultra(kattoivat sisuskaluja ku sairastan yhtä pitkäaikasitautia tässä samalla).Ultraava lääkäri katto tota alempaakii mahaa ja totes että onko hoitoja menossa.Sanoin että ei just nyt...kuukautisia ootellaa.Totesi että täällä on joku isompi rakkula.En kyllä tiedä mikä isompi rakkula se siellä nyt on.Liittyykö kuukautisiin vai???(tietysti elättelen toiveita myös jostakin muusta).Kyllä on kaameen epätietone olo.En uskaltanu lääkäriltä kysyy että voisko olla joku muu ku rakkula.No ootellaa.
Pakko oli päästää ajatuksia pihalle,vaikka taisi vähän sekalaisessa järjestyksessä nää tullakkii ilmastua.
 
Heippa taas kohtalo toverini. Tänään oli töissä kuukautiskipuja ja kävin sitten koko ajan tarkistelemassa, että no onko se täti nyt tulossa vai ei. Ei vielä, mutta samanlaista tunnetta oli. Nyt on hävinnyt kivut taikka paine. pp 8 menossa
 
Perjantai 21.3.2008

Nimimerkki..............hoito..........siirtopvä...........testipv 8;

Stella75.................1.PAS..............5.3
sadepilvi74..............2.PAS...........ei siirtoa
marli........................1.PAS............12.3
ronttuli08...............1.PAS
kati231..................1.PAS..........26.3.
Finttu.....................1.PAS..........maaliskuu
Annuli81.................1.PAS.........27.3.
Siisami...................1.PAS..........26.3.
Saana79................1.PAS..........huhtikuu
risto.......................1.PAS..........maaliskuu
Pullasorsa..............2.PAS..........huhtikuu
Kaitlin.....................1.PAS..........26.3.

Hyvää Pääsiäistä kaikille PAS-laisille! :flower:
 
Heti kun äimistelee ja kummastelee ääneen omaa tilannettaan,ni johan löytyy ratkaisu.Täti putkahti tänä aamuna näin pääsiäispyhien iloksi.Nyt sitten pyhien jälkeen soitto sairaalalle ni jospa miekii saisin tietää ultra ajankohdan ja sitten pääsisin siirtoon.Jes!

Hyvää pääsiäistä!!
 
Mulle on tulossa vuosisadan kuukautiset. Eilen aloitti varoittelu ja tänään sama varoittelu jatkuu. Alkais sitten niin loppuis tämä piina ja kivut hellittäis.

Tsemppiä Ristolle, pääsee Ristokin jännäilee =)
 
Lauantai 22.3.2008

Nimimerkki.............hoito.........siirtopvä...........testipvä

marli......................1.PAS.........12.3.................26.3
kati231..................1.PAS.........26.3.................
Siisami...................1.PAS.........26.3.................
Kaitlin....................1.PAS.........26.3.................
Annuli81................1.PAS.........27.3. ...............
Finttu.....................1.PAS.........maaliskuu
risto.......................1.PAS.........maaliskuu
Saana79................1.PAS.........huhtikuu
Pullasorsa..............2.PAS.........huhtikuu
ronttuli08...............1.PAS.........
sadepilvi74............2.PAS..........

Hyvää Pääsiäistä kaikille PAS-laisille! :flower:

 
Päivittelin tota listaa ja muokkasin nimet siirtopäivien mukaan järjestykseen.

Mikäs Marlin tilanne on? Onko sulla vuoto alkanut vai olisko vain alkuraskauden juilimista? Koska sulla muuten on virallinen testipäivä. Pidetään peukkuja :heart:

Tänään alkoi taas luge kuuri ja jännitys senkun tihenee keskiviikon siirtoa ajatellen. Kaitlin, kuinkas monta teillä oli pakkasessa vai joko mä tota kysyin aiemmin? Ei taas pysty muistamaan :ashamed:

Mä kävin tyttöjen kanssa pienen Tallinnan risteilyn vetämässä ja nyt on morkkis siitä, että vaikuttaako tommoinen rällääminen epäedullisesti jos siirtoon päästään. Onhan tässä nyt vielä aika monta päivää aikaa toipua kuitenkin.... Tulipahan ainakin ajateltua jotain muuta kuin näitä hoitoja se ainakin varmaan oli terveellistä jos mikään muu sillä reissulla ei ollutkaan :LOL:
 
No joo, ei ole vielä alkanu, mutta varma olen siitä että alkaa. Olen jotenkin niin masentunut jo etukäteen ja nyt on pari päivää väsyttäny ihan sikana, johtuen masennuksesta.
Näin viime yönä unta, että synnytin kaksoset kotona yöllä ja aamulla kun heräsin siis unessa, niin joku oli kidnapannu mun lapset. Yritin siin sit poliisille antaa tuntomerkkejä kaksosista, eihän niit sit kukaan uskonu.
Emmä usko Siisami että toi reissu sulle olis ainakaan pahaa tehny, hyvä päästä välillä muualle pitämään hauskaa ja nollaamaan tilanne.
Mä kattelin yks päivä töllöstä siltä naisten kanavalta jotain olet mitä syöt ohjelmaa. Siinä oli parilla ongelmia saada lasta ja siin sit tutkittiin ruokatottumukset yms. Ne oli sit syöny pelkästään kaupan valmisruokia/ mikroaterioita.
No ne kuulemma just saattaa jollain tavalla aiheuttaa ongelmia saada lasta jostain syystä. Kiva oli kattoa se kun samalla itse veti mikroateriaa naamaan. Ollaan ostettu talo alkuvuonna ja tehty keittiö remonttia, jolloin on pystynyt oikeestaan syömään vaan valmisruokia.
No kyllä tämä tästä, nyt on kuitenkin keittiö jo kasassa ja omat on pöperöt ollut siitä asti.
Odotan kyllä jo seuraavaa pas-hoitoa.
 
Siisami, mä luulen, että aina välillä tollainen reissu on vaan hyväksi. Ihan oman mielen ja asioiden vatvomisen kannalta. :)

Marli, tsemppiä sulle kuitenkin vikoille piinapäiville! Eihän sitä koskaan tiedä, kuinka käy...
 
Huomentaa, missä kaikki ooon |O
Tehtiin eilen pizzaa ja heräsin yöllä hiestä märkänä kun oli niin paljon nestettä.
Kohta lähden vähän kävelee kaverin kanssa jos vähän helpottais tätä turvotusta... mukavaa =)
 
Kaitlin, monesko PAS teillä on menossa ja mones IVF/ICSI? Taisin laittaa tuonne listaan 1. PAS ihan arviolta vaan.

Jollain tapaa tuleva siirto ei jännitä yhtään, mutta alkioiden sulamisen tilanne ennen kaikkea. Toivon niin kovasti, että päästäisiin siirtämään kahta alkiota kaikista riskeistä huolimatta. On kyllä sikahuonoa tuuria, jos kumpikaan ei selviäisi.
 
Vähänkö kirpas maksaa tänään toi pas-hoito 750 euroa.
No onhan se edullisempi kuin toi ensimmäöinen ivf-hoito.
Kuinkakohan monta kertaa nää hoidot joutuu käymään läpi. Toivottavasti jossain vaiheessa onnistuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja marli:
Vähänkö kirpas maksaa tänään toi pas-hoito 750 euroa.
No onhan se edullisempi kuin toi ensimmäöinen ivf-hoito.
Kuinkakohan monta kertaa nää hoidot joutuu käymään läpi. Toivottavasti jossain vaiheessa onnistuu.
saanko udella miten se niin paljon maksoi?
 

Yhteistyössä