PAS helmi/maaliskuu

Negahan se tänä aamuna pamahti testiin, eli se siitä sitten. Nyt yritetään katsoa kohti seuraavaa PASia, huhtikuun alussa, jos Pääsiäinen ei sotke aikatauluja ja alkiot selviävät sulatuksesta. Vinkit siitä, miten sitä kiinnittymistä voi edistää otan ilomielin vastaan. Kaikki muu tuntuu meillä onnistuvan, mutta kiinnittyminen ei tapahdu (paitsi kerran ja silloin meni kesken).

Enni, joka ei jaksa edes itkeä, vaan räyhää kaikille.
 
Voi ei Enni. Todella todella pahoillani. :'( :hug:

Ei kai noita poppakonsteja oikeasti ole olemassakaan...Punaviinilasillisesta per päivä puhutaan -lisää verenkiertoa - mutta...Enpä tiedä, ei auttanut itsellänikään - tai ehkä just sen verran, että viimeksi jompikumpi alkio halusi sitten ehkä hörpätä pikkaisen äidin veressä olevaa punaviiniä ja kiinnittyi pikkaisen mutta sitä iloahan ei kestänyt kuin siihen 5+1.

Itse sydän kylmänä odottelen tässä juuri sulatuksen tuloksia - tai siis en odota. Kaikki on niin kauan täydellisesti kun vaan kukaan ei soita klinikalta ja kerro, että huomenna ei tarttiskaan tulla siirtoon. Jos niin käy, niin kyllä ottaa päähän. Lääkkeet estivät luomuoviksen ja nyt kuitenkin nappailen 3 x päivässä kahta sorttia hormooneja. Mieluummin olisin tietysti ollut ilman mitään hormonaalisia avusteita, jos ei päästä mitään tekemäänkään. Mutta täytyy nyt vain toivoa. Meillä siis 1. ivf:n jäljiltä vain 2 oljessa - 2 pientä elämänalkua, joihin tällä hetkellä uskon kuin vuoreen. Mutta jos ei nyt tärppää, edessä on uusi ivf huhtikuussa.

Räyhääminen kuulostaa tutulta. Heittelin juuri tässä eilen illalla Puregon ja Menopur pussukoita pitkin lattioita kun ne nököttivät niin ärsyttävästi mun vaatekaapissa alusvaatehyllyn reunalla. On tämä v*ttumaista hommaa.

Vielä kerran: olen tosi pahoillani. Niin kovasti toivoin onnellisia uutisia sinne päin. Olisitte niitä jo ansainneet!

S



 
- Pissaamattomuus alkanut :D
- ei soittoa klinikalta, eli ainakaan vielä eivät ole kupsahtaneet :D
- koska kaksplus oli äsken vielä kaatunut (tai mä en ainakaan päässyt), surffasin ympäriinsä ja löysin onnellisia plussaustarinoita jopa 2-solusen siirrosta ja useita 5- ja 6-solusten siirroista - ja ei top-luokkaisia siis :D


Nyt kyllä jännittää...voihan tässä vielä tulla mutkia matkaan, jos vaikka kohdun limis on jotenkin surkastunut tai jos pikkuiset viime metreillä väsyvät. Vielä siis 2 h operaatioon... Noh, mä en tiedä mikä mulla on, mutta jotenkin tuntuu, että kyllä se nyt tärppää. Tää superkaunis päivä olkoon hyvä enne... Ja kun on mummon kutomat villausukat jalassa, niin eihän tää voi mennä pieleen...

Varmasti tulen kertomaan kuulumiset!
 
Stellan perässä hiippailin tänne kuokkimaan - ja toivottamaan ihan hirmuisen paljon onnea iltapäivän siirtoon!! :heart: Siulla on kyllä niin uskomaton positiivinen vire ja kaiken lisäksi nuo villasukatkin, ei voi enteillä muuta kuin onnistumista! Toivon sitä todella kovin :hug:

Ennille voimia ja toivotaan täysillä, että huhtikuu toisi hyviä uutisia tullessan.
 
Halausrutistus Ennille. ..Olen ehkä myös huhtikuussa vasta passissa kun ei näy kuukautisia.

Stellalle onnea matkaan!! Perästä tullaan...

Upea päivä!!! Mutta olen kipeä...Jos sitä uskaltaisi kuitenkin hieman käydä auringossa. Kuulemma 20 min aurinkoa keskipäivällä lataa D-vitamiinit siltä päivältä täyteen.
B) B) B) B) B)
 
Ja tännekin vielä aurinkoinen updeitti, että piinapäivät alkakoon - I'm ready!!!!
Matkassa siis 7- ja 8 soluiset pikkuruiset. Lääkäri vaikutti tosi innostuneelta ja toiveikkaalta (joskin se voi olla jotain "terapeuttista kohtelua" tuon edellisen epäonnistumisen jäljiltä).

Olo on toiveikas ja huojentunut!

Stella pp0 B)
 
Ennille :hug:

Stellalle tsemiä piina päiviin =)

Minullakin alko taas terolutin popsiminen muutama päivä sitten.Ja kohta taas muitakin pilleriä kitusiin.Kovin sitä malttamattomana luonteena haluaisi jo päästä piinailemaan,mutta minkäs teet olla täytyy.
 
Hei kaikille! Pääseekö mukaan :wave: Oltiin viime vuonna toukokuussa ekassa ivf-hoidossa josta ei tullu siis toivottua tulosta. Ollaan pidetty vähän taukoa ja nyt sitten eka passi. Tulin taas pitkän tauon jälkeen katsomaan, että mites teillä täällä menee ja oli aivan ihana lukea teidän positiivisia juttuja. Antaa itsellekkin toivoa. Meillä on 11 kaveria pakkasessa ja nyt olis aika lähteä taas yrittämään. Olo on kuin enne lottoa. Niin toiveikas, vaikka sitä ei uskalla omalle kohdalle edes toivoa. Voi kun sieltä pakkasesta selviäis siirrettäväksi. Keskiviikkona olis siirto, onneksi talvilomani sattuu olemaan ensi viikolla, niin ei tarvi ainakaan töitten takia ressata. tsemppiä kaikille tytöt. Taas pelissä mukana =)
 
Kiitos kaikille lohdutuksesta ja voimahalauksista!

Seurailen täältä taka-alalta teidän kuulumisianne, ja tilastojen valossa niitä plussia pitäis alkaa jo sadella tännekin!

Meillekin taidetaan tehdä uusi PAS heti perään luomukiertoon, ellei nyt pääsiäinen tai viikonlopppu sotke kuvioita!
 
Tuonne IVF-pinoihin jo kirjoittelinkin, että huomenna pääsemme tositoimiin PAS:in suhteen. Aloittelen silloin kp2 Zumenonit. PAS:in seurantaultraan olisi tarkoitus mennä kiirastorstaina. Varmaan sitten pääsiäisen jälkeen oltaisiin siirto tekemässä, jos kaikki sitä ennen menee ok.

Olisinkin kysellyt, että onko kellään ja millaisia oireita tullut Zumenoneista? Mulla annostus on 1 tabl. aamulla ja 2 tabl. illalla.

Enni, toivotaan, että pääsisitte tekemään uuden PAS:in heti seuraavaan kiertoon. Meillä ei sitä mahdollisuutta tulisi olemaan, koska nyt tulevassa PAS:ssa pakkaseen ei jää mitään. Uusi IVF siten mahdollisesti tiedossa.
 
Mulle tuli zumenonin ensimmäisenä päivänä kauhee päänsärky ja ajattelinkin jättäväni ne kesken, jos seuraavan aamuna vielä olisi sama olo. Sen jälkeen ei ole oireita ollut.
Mietinkin silloin, että mitä jos päänsärky olisi vain jatkunut. Onneksi kuulin että sitten koitetaan toista merkkiä. Tänään pääsin siis aloittamaan luget, joten siirto lähestyy, siis jos kaikki menee hyvin. Mulla on zumien annostus 3x päivässä.
 
en päässy siirtoon tälle kuulle, nyt kierron 14 päivä eikä ovulaatiota ole näkynyt. tulee tuo pääsiäinen tuohon eteen ja klinikka kiinni ensi viikon. varmaan pitää soittaa sinne että lähettävät mulle reseptit lääkkeelliseen siirtoon.
 
Pullasorsa mulla kävi niin et vielä 17kiertopäivänäkään ei ovista kuulunut tässä kierrossa.
Ja heitettin kesken ja nyt mietitään et pidetään seuraavakin kierto taukoa. :|
Olin niin kovin odottanu siirtoo nopeesti peräkkäin. Mut luonto päätti toisin.
Aina pitää olla joku juhlapäivä joka sotkee hoitoja. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sadepilvi74:
Pullasorsa mulla kävi niin et vielä 17kiertopäivänäkään ei ovista kuulunut tässä kierrossa.
Ja heitettin kesken ja nyt mietitään et pidetään seuraavakin kierto taukoa. :|
Olin niin kovin odottanu siirtoo nopeesti peräkkäin. Mut luonto päätti toisin.
Aina pitää olla joku juhlapäivä joka sotkee hoitoja. :ashamed:
se mua ihmetyttää että mistä se viime kierron ovulaatio ilmestyi kun mulla ennen ollu pco ja nyt munasarjat näytti siisteille ja miten kummassa se ovulaatio tupsahti kierron 14 päivään kun mulla on kierrot mitä on ja pituus vähintään 30 päivää. pitää vaan vielä tikutella vaikkei nyt siirtoon pääsekkään jos se ovis sattuu löytymään niin voin testailla luomusti. oikeestihan noissa ovisliuskojen ohjeissa ei käsketä edes tikutusta aloittaa tuossa vaiheessa, oonkohan sitten sitä aikaisemmin metsästelly liian myöhään , niin no ei sitä kyllä nytkään ollu, sekavaa...
 
Minulla kun on myös pco ni ovis ei näkynyt testitikuissa tai näkyi olevinaan kokoajan.Eikö niissä puhuta että silloin testi voi näyttää väärin kun on pco?
Meillä ei luomu kierrolla yritetäkään,kun nuo kuukautiset vippaa niin maan kauhiast ;) eikö teillä oteta hormooni kierrolla hommaa eteenpäin?
Katsotaan nyt miten meilläkin käy,kun tuo pääsiäinen pukkaa päälle ja kuukautiset ois ehkä alkamassa sunnuntaina ja sen myötä taas pillereitä kitusiin.
Mites Stellan piinailut etenee?
 
Osaako kukaan PAS:ssa jo käynyt kertoa, että kun tehdään lääkkeellinen PAS, mikä kp noin suunnilleen siirto tehdään? Katsotaanko ainoastaan limakalvon laatua vai onko väliä jos siirto menee normaaliin ovikseen nähden paljon pidemmälle esim. kp 20 paikkeille?
 
Ihmettelin itse ihan samaa, eli millä perusteella katotaan koska on siirto. Olin siis viikko sitten tarkastuksessa ja limakalvo oli 10 jotain, metriä varmaan :D
Vielä on toiveikas olo, voi kun sitä soittoa ei tulisi sieltä klinikalta.
Nyt kaikki sormet ja varpaat ristiin, että kaikki menisi niin kuin pitäisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja risto:
Minulla kun on myös pco ni ovis ei näkynyt testitikuissa tai näkyi olevinaan kokoajan.Eikö niissä puhuta että silloin testi voi näyttää väärin kun on pco?
Meillä ei luomu kierrolla yritetäkään,kun nuo kuukautiset vippaa niin maan kauhiast ;) eikö teillä oteta hormooni kierrolla hommaa eteenpäin?
Katsotaan nyt miten meilläkin käy,kun tuo pääsiäinen pukkaa päälle ja kuukautiset ois ehkä alkamassa sunnuntaina ja sen myötä taas pillereitä kitusiin.
Mites Stellan piinailut etenee?
mulla oli ennen monirakkulaiset munasarjat, mutta nyt kun viime kierrolla kävin lääkärillä kierron 12 päivä ja edellis kerrasta on aikaa yli 3 vuotta ja takana yli 10kg painon pudotusta, munasarjat eivät enää näyttäneet monirakkulaisille. ja tuolloin lääkäri sanoi että ovis tapahtuu lähipäivinä ja aloitin tikuttelun ja ovis olikin kierron 14 päivä mutta tänään sitä ei näkynyt, voihan se tietty sieltä vielä löytyä.
 
Siirron ajankohta riippuu myös siitä minä päivänä hedelmöitymisen jälkeen alkiot on pakastettu. eli jos on pakastettu esim. kolmantena päivänä 8-soluvaiheessa, myös siirto on kolmantena päivänä. Ja ovispäivä on 0 päivä. Eli seuraava päivä vasta on eka pv laskuissa.

Juuri selvitin Felicitaksessa tämänkin...puuhh....kovaa hommaa tää on ;)
 

Yhteistyössä