No joo, ei ole vielä alkanu, mutta varma olen siitä että alkaa. Olen jotenkin niin masentunut jo etukäteen ja nyt on pari päivää väsyttäny ihan sikana, johtuen masennuksesta.
Näin viime yönä unta, että synnytin kaksoset kotona yöllä ja aamulla kun heräsin siis unessa, niin joku oli kidnapannu mun lapset. Yritin siin sit poliisille antaa tuntomerkkejä kaksosista, eihän niit sit kukaan uskonu.
Emmä usko Siisami että toi reissu sulle olis ainakaan pahaa tehny, hyvä päästä välillä muualle pitämään hauskaa ja nollaamaan tilanne.
Mä kattelin yks päivä töllöstä siltä naisten kanavalta jotain olet mitä syöt ohjelmaa. Siinä oli parilla ongelmia saada lasta ja siin sit tutkittiin ruokatottumukset yms. Ne oli sit syöny pelkästään kaupan valmisruokia/ mikroaterioita.
No ne kuulemma just saattaa jollain tavalla aiheuttaa ongelmia saada lasta jostain syystä. Kiva oli kattoa se kun samalla itse veti mikroateriaa naamaan. Ollaan ostettu talo alkuvuonna ja tehty keittiö remonttia, jolloin on pystynyt oikeestaan syömään vaan valmisruokia.
No kyllä tämä tästä, nyt on kuitenkin keittiö jo kasassa ja omat on pöperöt ollut siitä asti.
Odotan kyllä jo seuraavaa pas-hoitoa.