Onnea Hansman! Musta ei ole yhtään huono ajatus jakaa raskausuutinen läheisten kanssa. Sillon kun itse ekan kerran plussasin, kerroin äidille ja siskolle samana päivänä. Ajattelin, että menee syteen tai saveen, haluan heidän tietävän. No se oli sitten epäonnisempi tarina ja olikin hyvä, että perhe oli tukena, kun jouduin sairaalaan. Tästä uudesta plussasta kerroin vasta ultran jälkeen. Mutta lähinnä siksi, etten halunnut läheisten huolehtivan. Yritystä kun oli niin pitkään takana, että tiesin heidän toivovan/odottavan onnistumista kovasti. Tilanteen ja oman fiiliksen mukaan noi musta menee, ei minkään oppikirjan.
Maalaamisesta en osaa sanoa Meillä oli pieni remppa meneillään mun alkuraskaudessa ja päätin olla maalaamatta enkä ollu huoneessa, kun mies maalasi. Mutta mä oon ollu kaikessa varmasti ylivarovainen, kun tätä plussaa tehtiin niin kauan Siirryin luomukosmetiikkaan, en lakkaa kynsiä, varon kaikkia kemikaaleja, jne. Oon varmasti ihan hörhö, mut jotenkin on parempi fiilis näin. Varmaa tietoa mulla ei maalien ym. vaikutuksista ole.
Amanda 17+1 - eilen päästiin taas uusille lukemille!
Maalaamisesta en osaa sanoa Meillä oli pieni remppa meneillään mun alkuraskaudessa ja päätin olla maalaamatta enkä ollu huoneessa, kun mies maalasi. Mutta mä oon ollu kaikessa varmasti ylivarovainen, kun tätä plussaa tehtiin niin kauan Siirryin luomukosmetiikkaan, en lakkaa kynsiä, varon kaikkia kemikaaleja, jne. Oon varmasti ihan hörhö, mut jotenkin on parempi fiilis näin. Varmaa tietoa mulla ei maalien ym. vaikutuksista ole.
Amanda 17+1 - eilen päästiin taas uusille lukemille!