** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

Onnittelut Mariennalle ja terveiset muillekin odottajille!

Töissä on ollut kamala kiire ja pahoinvointi piinaa edelleen. En siis paljon ole jaksanut palstailla, etenkään, kun ei ole ollut paljon kerrottavaa. (päivittäisen laattaamisen lisäksi...)

Sen verran iloisia uutisia kuitenkin, että keskiviikkona oltiin np-ultrassa ja siellä näkyi vilkutteleva ja potkiva tyyppi, jonka koko vastasi hienosti oikeaa viikkoa. Niskaturvotusta oli 0,7 mm, kätilö sanoi, että se on varsin normaali. Verikokeet otettiin vasta ultran jälkeen, joten seulan tuloksia odotellaan seuraavaksi. Toivottavasti ehtivät ennen joulua - ja tietenkin toivottavasti ei tule ikäviä uutisia.

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Viu
Heippa mammat!
Kiva kuulla pitkästä aikaa feufolletista, piti oikein itsekin aktivoitua.Hyvät turvotuslukemat teillä :) Onnea Mariennalle plussasta!
Sannuli, mullakin on ollut oireissa vaihtelevuutta, vähenevät ja palaavat takaisin. Valitettavasti minäkin olen flunssassa, jo toista kertaa tän raskauden aikana, ja tuntuu että flunssaoireet jyrää raskausoireita vähän pois.

Muuten kuulumisissa ei sen kummempaa, hurjan väsynyt olen ollu ja närästää ihan kamalasti! Mulla on myös ongelmia syömisen kanssa, mikään ei oikein tuntuisi maistuvan ja pienikin nälkä aiheuttaa todella huonon olon. Ja mitä enemmän nälkä ja huono olo, sitä huonommin menee mikään alas. varsinkin kaikki ns. oikea ruoka tökkii pahasti, jauheliha on ehdoton nounou ja kanakin ällöttää. Pari päivää pärjäilin pelkällä kaurapuurolla ja hedelmillä:popcorn:

Tissit on yhä kipeät ja massu välillä pistelee, pahin turvotus on vähentynyt ja odottelen kovasti vauvamasun ilmestymistä. Oletteko te muut olleet itkuisia? Mie olen hurjan itkuinen ja vähän alakuloinen, mikä on ihan hullua. Pitäisi olla onnen kukkoloilla ja hehkeänä helmenä, kun eka hoito onnistui ja meidän suurin toive täyttyi. Silti mua itkettää vähän kaikki ja luen noita lapsettomuuspalstan juttuja ja vollotan niille. Mies yrittää kaikin tavoin piristää, mutta jotenkin ei auta. odottelen toisen raskauskolmanneksen alkua, jospa se toisi oloon helpotusta. Mies kiltisti vakuutteli, että olen kauneimmillani ja täynnä raskauden taianomaista hehkua, mutta sen se kyllä luki vauvakirjasta, kun oikeesti olen kalpea ja rupsahtanut rusina :D

Tämmösiä tunnelmia kokevat
Viu ja Elmeri 11+1
 
NOPEESTI ennen joululahjaostoksia:

Sannuli: apteekista ehdottomasti se sarvikuonokannu vai mikälie nenäkannu. Siihen tulee mukana mitta, jolla laitat suolan kannuun (hieno merisuola, ei oo jodia yms.) ja sit sellaista kropanlämpöistä vettä, mä laitan sellaista joka on kädelle selvästi lämpöistä 40-42 astetta?, koska jäähtyy käytössä. Ja kädet tukkii reiät --> ravistus ja ohjeen mukaan nokkaan. On ihan best! Ja jos sopiva vesi ja oikea määrä suolaa, sitä ei oikeestaan millään tunne edes, ei oo ällöö.

Feufolletille onnea vilkuttelevasta ja potkivasta ja vain sopivan määrän niskastaan turvonneesta lapsesta :D

Viu...oooh...sun mies lukee vauvakirjaa :heart:, mun pitää kanssa käydä ostamassa sellainen HETI :p
 
Voisiko joku ottaa päivitys vastuun? Itselläni ei tunnu nyt olevan siihen aikaa yhtään... :) Päivittäjä voisi aloittaa vaikka uuden ketjun eli * ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

Meille syntyi poika 13.12 klo14:28. painoa 3670g, pituus 52cm ja pipo 37,5cm. :kiss: Tää vauva-arki on aivan ihanaa, vaikkakin unta kaipaisi enemmän...

Ihanaa odotusaikaa kaikille! Palkinto on todella loistava!!! :heart: :heart:

Keltakaneli & poju 6pvää
 
Mitäs Hampiaiselle? vai oonko vain unohtanut päivitellä syntymän... ajatukset ei oikein toimi, tai ainakaan pysy kasassa.

Tuun kertomaan synnytyksestä, siis sektiosta, sitten uuteen pinoon, kunhan ehdin. Ja Taysista jäi tosi mukavat kokemukset. :)
 

Yhteistyössä