Keltakanelille puh puh puuuuuh tsemppiä - ai niin se olikin sektio, no sit ei puuuhia, vaan pelkkää tsemppiä
. Jahka sieltä pikkuhiljaa kotiudut ja sitten joskus tulet koneen äärelle, niin kaipa minut voi listaan lisätä, jos tämä pötkö kyydissä pysyy, olisi LA 20.8.11.
Rae sulla oli kilpirauhasjuttuja? Onko vajaatoiminta ollut jo ennen raskautta vai nyt raskauden aikana arvot karanneet? Mulla oli viimeksi tsh 3,2 eikä mulla siis mitään lääkitystä ole. Pitäis se tv4 saada jostain kinuttua.
Kaikki kaverit mitä siellä ekassa neuvolassa tehdään? Menin onneton sinne soittamaan ja kysymään siitä pitäiskö sitä kilpparia jo nyt heti tutkia kun on kaksi mennyt varhain kesken, että onko yhteyttä. No se sit meinas että ei vielä kiirettä, mutta kysyi haluanko varata ekan neuvolan :O ja mähän siinä änkytin, että voiko sellainen tuoda huonoa onnea. No, ei se pakottanut
, mutta mä varasin senkin sitten. 10.1. tulis
meidän oma äne-terkka takas lomalta, joten silloin menen tai siis mennään miehen kanssa.
HUI
opcorn: miten te ootte jaksanut odottaa niitä ekoja käyntejä....tai ylipäänsä mitään
.
Kleinfish,
Olivia ja
Sannuli hienoja oireita! Muillakin oli, mutta muistin vaan tän vikan sivun kun luin ne kaikki ja siinä oli aika paljon tekstiä. Saas nähdä miten ittelle pahoinvoinnin kanssa käy. Yksi haju on tuntunut voimakkaalta: mun suuresti rakastama pyykinpesuaine. En tiedä voiko näin alussa liittyä tähän raskauteen tosin. Mutta kyllä haisikin pahalle, sit takassa oli samaan aikaan tuli ja oli pakko käydä varmistelemassa mieheltä ettei se polta sitä pyykinpesuainetta siellä takassa
. Kyllä sitä huvitti.
Mies on onnessaan, mutta peloissaankin, että menee pieleen. Taitaa se aika leuhkakin olla, kun tuollainen urotyö tuli tehtyä.
Teitä on niin paljon ja mua vain yksi, joten yritän päästä kärryille, että pystyy vähän kommentoimaan :wave:. Kaikille kamalasti vaan kaikille onnea kaikkiin vaiheisiin!!