20+0 Poks vaan!
-U-:lla tosi paljon neuvolakäyntejä!!! Puoliväliin mennessä mulla on ollut 2x ultra ja 2x terkkarineuvola. Tänään siis rakenneultra ja ehkäpä meille selviää, että onko siellä poika vai tyttö
Ei tarvinnut mennä nyt aamusta töihinkään, kun en olis ehtinyt kuin ovella kääntyä ja sitten ois pitänyt lähteä kohti Kättäriä...
Marjutan en ois tajunnut tota häntäluukipua yhdistää raskauteen, ellet olisi siitä maininnut. Tosiaan, mä loukkasin häntäluuni nuorena ja se on oireillut aina lentokoneessa tms. jos oon joutunut istumaan pitkään häntäluun päällä. Mutta nyt toimistotuolinkin asento painaa. Saas nähä, miten töistä selviän. Ja lentokoneessa tosiaan mulla oli kaks tyynyä pyllyn alla ja häntäluun kohdalla tyynyissä se rako ja se vähän auttoi, muttei kokonaan.
Ja tosta syömisestä, mulla teki aluksi hirveesti mieli kaikkea krapularuokaa ja sitten lihoinkin alussa jonkun verran, mutta nyt ei oo enää tarvetta syödä ja ulkomailla tuli kait käveltyä niin paljon, että laihduin reissussa vähän. Paino on nyt vähemmän kuin viime neuvolakäynnillä. Et kyllä se syömistarve saattaa hellittää eikä siitä painosta kannata stressata. Toivottavasti sun ei hirveesti tee mieli kaikkea megahuonoa syötävää eli karkkia ja sipsejä.
Pööppis ja Lallaa mä niin odotan, että mustakin tulis kuumakissa. Normaalisti palelen ihan hulluna ja inhoan kaikkia lämpötiloja alle yhden asteen. Mun uus A-linjainen villakangastakkini päästää ainakin ihan vielä liikaa kylmää ilmaa sisäänsä tuolta helman kautta. Mutta mahtuupahan maha koko talven.
Niin, ihan turhaan mietin, että porukat töissä HUOMAIS mun raskauden mun mahasta. Seniili puolieläköitynyt pomoni oli mun poissaollessa kuulutellut kaikille mun raskaudesta, että ne nyt sitte tietää. Mikä antaa aiheen kaikille ääneen huomioida, että mun maha on kasvanut.
Äitiysvaatteista mulla on niitä nyt 3 kappaletta. Yhet farkut, yks neulepaita (jota en oo vielä pitänyt) ja yks mekko (ihana villamekko!). Tavisfarkuista yhdet sopii vielä mainiosti, istuessa pidän nappia auki, ja parit muut menee silleen, että on kuminauha napissa. Ginatricotista oon ostanut paljon niitä pitkähihaisia t-paitoja, kun ne on megapitkiä ja menee varmasti koko raskauden tosi hyvin, ku peittävät kivasti mahan. Nyt vielä normikokoisia oon ostanut, täytyy ehkä siirtyä kokoa suurempaan jossain vaiheessa. Ainakin Espritin mammafarkut on reilua kokoa eli kun otin normikokoiset, niin ne on kyllä isot joka kohdasta. Mun kavereilla ei ilmeisesti oo äitiysvaatteita tallessa, kun ei kukaan oo niitä tarjonnut lainaan tai mitään...
Ihania ultrakuulumisia ja kiva kun on porukkaa nyt reilusti täällä ryhmässä! Tosiaan np-ultran jälkeen aika alkaa rientää. Mä en tunne vielä
liikkeitä tai en ainakaan tunnista niitä liikkeiks. Tai ehkä eilen tuli kaks muksausta... Niin toi doppleri on kyllä mukava laite, jos alkaa jännittää, niin voi kuunnella sydänääniä.
Liikunnastakin oli puhetta. Alkuaikoina tosiaan väsymys ja etominen esti liikunnan ajattelemisenkin. Sitten kävin hetken tanssitunneilla, mutta kun maha ei suostunut liikkumaan oikeaan suuntaan, niin turhauduin. Kävelyksi siis on mennyt. Vesijuoksemaan haluttais, nyt kun kelluke viel menee... Ja bodybalancessakin vois käydä jos vaan sais aikaseks
Hyviä jatkoja ja hyviä ultria!!! Ja tuun ehkä viel iltapäivällä kertomaan ultrauutiset.
Samirja ja Pikkupallo 20+0