Iltaa iloista masuset! Tänään vierailin neuvolantädillä ja lääkärissä. Painoa tullut 455g/vko (yhteensä 12 kg), josta kuulemma puolet aina vauvaa. HB ok ja samoin paineet. Lääkärissä totesi, että kohdunsuu kiinteä, kiinni ja pituus 3cm, että yllätys on, jos lähtisi syntymään. Kyllä muuten kirveli limakalvoja sen tutkimusten jälkeen... on pikkasen kuivuutta ilmassa... onneksi kesti tuo polttelu vain 15 minsaa!!!
Tänään hurvittelin kaverin luona, jolla lokakuussa syntynyt söpöläinen. Tahtoo oman jo ulos!!! Siinähän se aika hurahti ja poikkesin kotimatkalla Ikeasta Daimeja... ja pari sisustusjuttua. Mun isä oli niin kultanen, että tuli työmatkalle tänne ja antoi auton koko päiväksi. Mulla mies aina autolla töissä, joten tällaisista tilanteista nauttii todella!!!
Kummeista: Meille tulee 4 kummia: mun veli, miehen sisko, mun kaveri ja mun poikamiesserkku.
Ruokailusta: Syön aamiaisen, lounaan, välipalan, päivällisen ja iltapalan. Ja lenkkeilen joka päivä. Mutta silti sitä painoa on kertynyt, mutta kun lähtöpaino oli pieni, niin kuulemma hyvä. Sanoin tänään neuvolatädille, että vaaka on neuvolan pahin paikka, niin se sanoi, että elä huoli, noista pääsee kyllä eroon. Toivottavasti!! On mullakin murheet...
Kiva, että täällä muutkin ovat kovia ottamaan asioista selvää, kuulun myös niihin! Mutta joskushan se on, että tieto lisää tuskaa... Mutta pitää muistaa olla kriittinen lukija, kun lukee esimerkiksi kasvatusoppaita tai netistä imee tietoa itseensä.
LauraN: Tiedätkö tarkemmin siitä NKL perhehuonetouhusta? Kaveri kertoi, että sen saa helpommin, jos menee johonkin perhehuonevalmennukseen?!!?! Ei mulle on mistään semmosesta kerrottu, onks sulle?!? Sitä ei kuulemma mainosteta... tarkoitan siis sitä perheosastoa, olikohan 62... TOki muutkin, kuten BiaBia ja Me6 vois kanssa kertoa, jos tietää!!! Tahtoo perhehuoneen.
No, nyt lehden lukuun ja lepäilemään, kun ei oo tänään ollut mahiksia!
Misupai ja Helmis 35+3