Terveppä vaan taas kaikille auringon paisteisesta pohjolasta, pakkasta tälle päivää siunaantunu -8..
Täällä todellakin tuntuu olevan hankalaa muillakin ko mulla vaan, kierolla tavalla lohduttaa ajatus siitä etten ole ainut jolla vastustaa

Väsyttää niin maan perkuleesti! Eilenki nukuin 2 päikkärit!

Yöt tulee juostua siellä vessassa nii siksipä se sit päivälläki tuntuu että pitäis nukkua.
Liitoskivut hetkellisiä, mut ei enää niin pahoja mitä ne tossa joku aika takaperin oli.
Nivusjänteet kipuilee ajoittain kovastikkin, portaitten nousu tekee välistä tosi nannaa. Mut silti sinnillä kuljen portaita, periks en haluu antaa. Kovasta päästä sitten tietenkin saa kärsiä noiden
suppareiden muodossa, mun luonnolla kun ei tuonne sohvan pohjalle jäädä makaamaan. Mie täs yrittäny pyykkäillä ja tehä kaikee "pientä kevyttä", mut sit on aina välissä annettava periksi ja mennä maate.
LauraN kyseli että voiko kastaa toisella paikkakunnalla/kaupungissa. Juu voi. Meijän esikoinen on kastettu mummilassa, toisella paikkakunnalla. Otettiin vaan sinne seurakuntaan yhteyttä ja ei sen kummempia järjestelyitä tarvinnu.
rusina83: olipas kiva kuulla että täällä muitakin jotka synnyttää LKS:ssä
me6: kauhistus sentään! Koita jaksella siellä :hug:
Kummi asia vielä avoinna, ei hajuakaan ketä tällä kertaa pyytäis? Tai siis ne jotka mielessä, ovat kirkosta eronneita ja eivät siis valittavissa.
Juu ja tänään oli sit neuvola käyntikin. Paino oli täälläkin pompsahtanu, +817/vko! No ompa kumma ku ei pääse liikkumaan |O Verenpaineet 122/79, sf-mitta 31,5.. sykkeet 150 ja raivona mennään. Nyt ei sit liikkumaan pääse niin syöntiä tulis seurata, no siinähän ei mitään uutta, niinhän mää olen koko aika joutunukki tekeen. Lepoa tarpeen mukaan.
Mut nyt lopetan tän valitusvirren ja lähen tyttöä hakemaan. Moikka :wave:
Marmeladi & Masuasukki 35+1