Moi!
Täällä ollaan taas kotona ku eilen oli rankka päivä, minkä takia oli selkä pirun kipee ja tais supistellaki ni päätin 'levätä' tän päivän eli jäin kotiin pesee pyykkiä ja siivomaan, joo sillähän selkäkivut lähtee
Mulla kans pizza on yks lemppareista! Koko ajan voisin olla tekemässä tai tilaamassa, onneks mies välillä jarruttelee
Ja meille tulee kans molemmille palautusta, joulurahaa siis :xmas:
Ja mä oon kans eri mieltä valvatin puheista, en kuitenkaan varpaille halua astua :ashamed: Mutta tosiaan mulla tuli esikoisen kanssa kiloja vähän yli 20 ja synnärille jäi niistä ehkä 7? Eli ylimäärästä jäi.. Imetin tyttöäni 1v1kk ikään asti ja vasta noin puol vuotta synnytyksestä alko paino tippumaan tasaseen tahtiin.. Loppujen lopuksi pääsin kaikista kiloista eroon ja allekin, mutta ehkä noin 1,5v synnytyksestä ja siihen syynä aika lailla syömättömyys. Eli en syöny paljon mitään, välillä omenan ja leivän koko päivänä ja niin ne kilot tippui ja musta tuli vihdoin tyytyväinen, vaikkei kovin terveellistä ollukaan. Ja osittain ton takia mulla nousee nyt paino aika vauhdilla ku yhtäkkiä syöki normaalisti ja enemmänki ni.. Mut oon samaa mieltä että ressata ei kannata tosta painosta, hyvän asian puolesta
Eikös vihreessä ja monissa muissa teissä oo niitä jotain 'kiellettyjä yrttejä', minkä takia ei saa juoda.. Ei kyllä hajuakaan mutta heitinpä vaan
Mä kans mietin supistuksia, et onko kauheen epäterveellistä jos niitä nyt jo tulee?? En soittanu vielä neuvolaan mut jos huomennaki supistelee ni sit soitan.. Kuitenkin neuvola ens viikolla ni enköhän sinne jaksa odotella.
Ja rakenneultran ajankohta puhuttaa edelleen.. Muuta en tiiä ku että kättäriltä tulleessa kutsussa lukee että viikoilla 18-19 ja viime ultrassa ku selkis et oon viikon pidemmällä ni piti rakenneultran ajankohtaaki siirtää ku olis muuten ollu viikolla 20.. Näin täällä.
Tosi monet on jo pyytäny kummit! Me ei olla edelleenkään keksitty ketä muita pyydetään ku pikkuveli mut pyydetään ehkä vasta vauvan maailmaan tulon jälkeen.
Ja marmeladi ni kannataa musta mainita et on supistellu, tai mä ainaki aion jos niihin sais jotain neuvoa tai ainaki tietäis ettei kuitenkaan mikään oo huonosti.. Ja mulla lähinnä möyrintää mahassa sillon tällön mut ei niinkään selvästi tunnettavia potkuja, mulla tosin taitaa taas olla istukka tossa etuseinässä ni tuntuu heikommin liikkeet. Viimeks tunsin vasta viikoilla 18 et eiköhän ne kohta ala kuitenkin kunnolla tuntumaan.
Ja tosta koirajutusta niin meillä ei omaa koiraa ole mutta äidin koira, joka siis nyt juoksentelee ikuisilla niityillä, niin oli tosi itsepäinen ja vahva koira joka veti ihan mielettömästi ulkona. Sitä yritettiin pentuna kouluttaa ja muuta mut mikään ei auttanu. Piti vaan antaa olla semmonen ku se on. Mut mä en oo yhtään kuonopantojen, valjaiden tai niiden kamalien sitruunapantojen kannalla, tiedän ettei koira näistä niinkään kärsi (paitsi sitruuna) mut musta ne jo näyttääki niin epämukavilta ja aina ku ite nään koiran jolla kuonopanta ni ajattelen et se on jotenki hyökkäävä tms.. Mut mielipiteitä, mielipiteitä B)
Nyt pyykkejä hakee ja seiskaa lukee
Suvitus+poika 15+5