rillukka: Meillä on vauvaa varten kaikki kunnossa, ainoastaan petivaatteet sitten joskus laitetaan. Niitä en vielä viiti laittaa, saavat vielä olla laatikossa muovin alla.
vauva vaan puuttuu. |O
Onnea
Kengurumeininki pojasta. :flower: :heart: Voi kun itsekin pääsis teille muille sitten kertoilemaan noin helpon synnytyskertomuksen.
Hienoa et meni helposti.
Kiitos
papana kertomuksesta. :hug: Tippa linssissä lueskelen, aina niin ihania nuo vauvauutiset ja kertomukset tapahtuneesta...
Onnea teillekin vielä. :hug: Ja sinä se oot meitä aatellut, pitää muidenkin vielä loppuhässäkkään hommata puhelimeen netti niin pääsee ainakin tänne muiden tiedonjanon sammuttamaan.
Kun sitä tulospalveluakaan ei ole saatavilla...
Hula: Meillä mies ei oo mukana tavallisilla nla käynneillä, jos nyt ei satu vapaa olemaan (tässä raskaudessa ollut kaks kertaa mukana...). Mutta ultrissa on ollut, samoin oli nyt nla lääkärissä kun mä sitä ressassin etukäteen sen lääkärin takia. Tuli sitten henkiseksi tueksi. Ja tänään on tulossa tonne ä-polille mukaan. Ollaan puhuttu, että tulee jos töiltään pääsee, ja on kuitenkin jo muille ilmoitellut, sekä pomolleen että alaisilleen että jos häntä ei kiinni saa, niin sitten on joku muu joka hommat hoitaa. Periaatteessa muut kuin omat lääkärikäynnit pitäis olla omaa aikaa, mutta mies on esimiehensä kanssa sopinut että kun kuitenkin tulee aina joskus ylitöitä ja puhelimet soi ruoka- ja kahvitauoillakin, niin tasoitellaan niillä sitten. Että perheasiat menee työasioiden edelle ja että isännän pitää kuulemma olla vastaamassa tekemisistään.
Eli erikoiskäynneillä on mukana, ja saa ne töissä aina sovittua niin että joku tietää missä hän on, ja tietää sitten hoidella hänelle kuuluvia kiireellisimpiä asioita, jos ne ei voi odottaa.
Tsemppiä
Hula vielä koulutöiden kanssa. :hug:
Minky: Sulla on ihania ystäviä.
Muista kertoa se heillekin.
Maukkis: Mä voin
koittaa kehitellä jotain erikoisuutta siihen miten nuo syntyneet sitten listaillaan.
Jos eka viesti ois lasketut ajat ja ne mitä ekalla nyttenkin on, ja sitten toinen viesti syntyneet? Taitaa niin nytkin olla..
Koitan jotain tänään kehitellä, siirtykää sinne sitten kun siirrytte.
Asraille taas :hug: . Olisi kyllä jo sun vuoro lähteä synnyttämään... :hug:
( . ): Neuvolassa käyty. Kovin tarkasti ei nyt katsonut, sydän äänet kuunteli ja painon otti (tietty just sen minkä ois voinu passata
) ja verenpaineen. Kaikki muuten ok, mut pissassa leukkarit +++. Tosin mitään oireita ei mihinkään ole eikä viikko sitten lääkärikään mitään mistään sanonut et jotain ois, joten tuli terkka siihen tulokseen et johtuu runsaasta valkkarista ja siitä et oli melko niukka näyte ja aamuinen vielä... Kun ei kerran mitään oireita ole.
Ei turvotuksia kummemmin, ei kutinoita missään eikä päänsärkyä tms. Tänään sitten aika klo 12 siellä äippäpolilla, katsoo sitten mitä ne siellä sanoo... Jos ne jotain voinnista kysyy, niin mä alan varmaan itkeä. Ei taas tälle aamulle riitä kerta eikä kaks minkä tirautin ennen neuvolaan lähtöä. :ashamed: Ja neiti ei tahallaan mitään tee, mut tuntuu vaan siltä... :ashamed: Juoksee karkuun kun pitäs pukea, pissas meidän sänkyyn ym. :ashamed: Eihän tuo sitä tahallaan tehnyt, mut eipä se auta... Aamulla herätessä olin väsyneempi kuin illalla nukkumaan mennessä, enkä päässy edes ilman miehen apua ylös kun oli selkä ja häntäluu niin kipeä... :ashamed: Alkaa olla melkoisen väsynyt olo... :/ Mä voisin jäädä sairaalaan tälle reissulle, mut tuskin ne sisään ottaa ainakaan siks et tekis viikonloppua vasten jotain... :'( Auttaiskohan jos sielläkin vähän tirauttais... :kieh: Eikä kyllä suurempia ponnisteluja vaadi et siihen pystyisin...
Anteeksi taas kauhee valitus... :ashamed: Poistun täältä nyt enempää valittamasta ja koitan väsäillä sitä ensikuun listaa...
Shamandalie ja Torsti 38+4 :heart: