Jajepoo: :hug: Tuli mieleen, että missä päin asut? Koitin tuolta etusivulta urkkia, mut sun kohdalla ei ollut synnäriä et ois vähääkään voinut olla salapoliisina täällä.
Ajattelin, että jos vaan aikaa ja energiaa riittää, niin olisi kiva vaikka tavata ja vaihtaa ajatuksia. Eipä näitä odottavia (ja niitä juttuja jaksavia) ystäviä/kavereita juuri ole...
Anni76 säikytti sun sivun ensimmäinen kirjoitus.
Onneksi pienellä kaikki hyvin ja toivottavasti lepo auttaa. :hug: On varmasti vaikeaa olla tekemättä juuri mitään, koita saada aika kulumaan vaikka elokuvien tai jonkun parissa. :hug:
Kiiuska: ihana tuttava sulla. :headwall: Mä oisin varmaan todennut et näytät sinäkin läskiltä etkä oo ees raskaana...
:snotty: Taas huomaan, kuinka onnellisessa asemassa mä olen... Hävettää ihan... :ashamed: Mies on innolla odotuksessa mukana, ja ystävä kyselee kuulumisia vähän väliä... Ja jo ennen kuin raskaus alkoi näkyä, tämä taputteli mahaa ja kyseli miten pikkuinen voi... Ja mä vaan totesin ettei näiden ihrojen alla taida mitään olla, niin toinen puuskahti et läskiä tai ei, niin onhan se kuitenkin vauvamaha... (Ja kaveri itse on normaalipainon alarajoilla, et vois hyvinkin karsastaa tällästä valasta... :ashamed: ) Haarukkamurhaaja...
(Hyvä nyt nauraa kun ei oo ite mitään kovin omituista unta lähiaikoina nähny
)
Aikuisten "lahjomisesta oli puhetta... Me ollaan myös sovittu mun vanhempien, miehen vanhempien ja molempien sisarusten kanssa että aikuisille ei jouluna lahjoja ostella. Synttäreinä saa halutessaan jotain pientä antaa... (mä sain viimeks äidiltä lorupussin, kun kouluun piti tehä.
Oli siis ommellut mulle sen pussin.
) Lapsille sitten pari pakettia per "lahjoja" maksimissaan, ja niistäkin neuvotellaan aikuisten kesken etukäteen mille on tarvetta... Mun mielestä ei ole järkeä vaihtaa tavaroita keskenään, aikuiset voi varmaan itse hakea alennusmyynnistä joulun jälkeen mitä tarvii.
Mauahtavaa: mä olen suunnitellut toimivani sairaalavierailujen kanssa samalla tavalla kuin tytönkin kanssa: Eli siis mikäli vointi sallii, niin sairaalaan saa kaikki haluavat tulla, kunhan vähän keskenään sopivat ettei kaikki tule samalla päivällä. Mutta sitten kun kotiudutaan, niin sitten kukaan ei itseään kylään kutsu (vaikka muutenkin se on harvinaista), vaan me sitten pyydetään käymään kun siltä tuntuu. Tähän päädyin siksi, koska sairaalassa vierailu aika on kuitenkin vaan tunti päivässä (sunnuntaina kaksi kahdessa osassa) niin sen jaksaa paremmin jos vaan synnytys menee ok, kuin sen että kotiin tullaan pidemmäksi aikaa.
Ja vaikka ei kukaan kotiin tulevista vieraista varmaan mitään pitopalvelupöytää odota, niin kuitenkin mulla on sellainen olo että pitää olla ja laittaa. (Tai siis voihan mieskin laittaa, mut onhan silläkin hommaa sitten mun ja lasten kanssa
). Tosin kun tytön kanssa kotiuduttiin, niin ehdotin miehelle että jos hänen vanhempansa kutsuttaisiin kylään... Mulla vointi oli mitä mainioin, oisin halunnut lähteä ulos, mut satoi vettä niin en viittinyt.
Ja sitten appi ei ollut käynyt sairaalassa kertaakaan, kun osastot on niin ylhäällä, ja hän lonkkavikaisena pelkää hissejä... Appivanhemmat sitten kävi jo kotiutumis päivänä, mutta ite keittivät kahvinsa.
Olipas pitkä selostus, mut pitää puolustella valintoja.
Täällä kans yöllä taisteltu pohjekrampin kanssa... :| No, johtunee ihan siitä kun edelleen kuljen ilman sukkia ainakin kotona, ja mulla aina olleet pohkeet herkästi nokkiinsa ottavaa sorttia. Ja nyt kun on ilmat ihanasti viilenneet...
Koitan nyt opetella käyttämään sukkia, ja aion jo pussilakanaan laittaa ohuen peiton sisälle, saa sen sitten yöllä pelkästään jalkojen päälle jos vaikka se auttaisi...
Niin, tässä mä kovasti siivoilen. :headwall: No, ei mulla enää ole kuin pölyjen pyyhintä ja imurointi, sitten on hommat valmiina kodin osalta. Aamulla ennen kun vein tytön, ehdin vaihtaa lakanat, tiskata sun muuta.
Kun saan täällä höpötykset höpötettyä, aion ottaa spurtin ja siivota valmiiksi. Sitten onkin kahviaika, ja mulla on nauhalla odottamassa eilinen BB ja kaksi jaksoa CSI:tä...
Jos vaikka sämpylän tekisi siihen kahvin kaveriksi, ois sitten kivampi nukahtaa sohvalle kun on vähän jotain syönyt.
Mulla
olisi tänään koulupäivä, mutta pidän nyt omaa lomaa... :ashamed: Mä taas vähän puolustelen: meidän ryhmässä on yksi, joka on enemmän poissa kuin paikalla, ja koskaan siitä ei mitään sanomista ole tullut. :headwall: Ja sitten kun joku, joka on aina paikalla, on pois, tulee kauheat sanomiset ettei täältä valmistu jos ei viiti käydä. :headwall: :headwall: Okei, voihan se sitten sille paljon poissaolevalle joo vaikuttaa valmistumiseen, mutta mä ajattelin hyvällä omalla tunnolla olla tänään pois, siivota, lukea kokeisiin, tehdä päättötyötä ja rentoutua, ja sitten pyydän poissaolotunneista lisätehtäviä.
(Koskaan niitä ei anneta, jos ite menee pyytämään.
) Ehkä mun valmistuminen ei kaadu kuuden tunnin poissaoloon...
Mutta, nyt tää lähtee heilumaan rätin kanssa, kun alkaa jo kahvituttaakin pikkasen.
Hyvää viikonloppua kaikille, ja pitäkäähän shoppailijat huomenna hauskaa. :wave: Laittakaa Helsinki sekaisin.
Shamandalie ja Torsti 25+4 :heart: