***JOULUN ODOTTAJAT*** Elokuu

Joo se olin minä kun itkin kans sitä tarinaa kolarista :snotty:
Toivotaan kuitenkin että meidän porukasta kaikkien vauvat päätyy
onnellisesti meidän syleihin joulukuussa.

Meidän osalta sairaalaan ja kotiin tulevat vieraat on kyllä ihan tervetulleita. Mä olen niin vähän tekemisissä sukulaisteni kanssa ja miehen suku asuu sitten ihan toisella paikkakunnalla kauempana, joten ruuhkaa ei ole tiedossa. Ristiäisiin voi sitten kutsua sukulaiset kauempaakin. Ekat pari kuukautta aion rauhottaa ihan tyystin ja nauttia vauvantuoksusta miehen kanssa. Olen muutenkin sellanen kotihiiri
etten tykkää kyläillä toisten luona vaan ite ennemmin kutsun ystäviä
kylään mun luokse.

Kuullaan vielä huomisesta..

Ompa kyllä tullu taas juttua huisan paljon. Teidän juttuja on kyllä niin kiva lukea ja nauraa.. on tää kyllä hyvää terapiaa. ei tunne itteä niin yksinäiseksikään kun on samassa jamassa olevia naikkosia tässä meidän ihanassa "yhteisössä".
Juu kyllä tässä alkaa jo jänskättämään teidän puolesta jotka huomenna tapaatte. Toivotan teille oikein hupaisan hauskaa päivää.

Tervetuloa kimallus ja äitee82! sekaan vaan turinoimaan.

Pakko nyt kommentoida minttuliinalle kun ihan silmiin pisti tuo sun tyttös syntymäpaino ja sun raskausviikko kun mulla kans tää toinen lapsi (poika) paino 3880 ja synty viikolla 38+4 =)

Omaanapaa: tässä kun pari päivää sit ehdin jo hehkuttaan ja ihmetteleen ku on nuo liitoskivut hävinny.. niin mitä vielä, nyt ne on taas alkanu. Pistää kokoajan nivusiin ja häpyluuhun.. silleen että aivanko ois satuttanu häpyluun johonki ja siinä ois ny mustelma. auuts.
Olo on muuten vähän energisempi kun aiemmin.

[/url]

Mietinkin tänään, minne Pi pa re taas on kadonnut :) . Mulla on kans tuo häpyluukipu vähän sellaista, kuin olis liian kovassa satulassa spinning-pyörän kyydissä polkenut ja satuttanut sen luun sillai ikävästi :eek: . Viime yönä piti taas herätä pissalle ja mieskulta :heart: heräsi mun ulinaan, kun häpyluuta jomotti niin paljon, etten päässyt ylös sängystä. Luinkin espoon kaupungin nettisivuilta (siellä on ne aika hyvät raskausosiotkin) että juuri yöllä se kipu on yleensä pahimmillaan.

Nyt katsomaan hell´s kitcheniä, mutta palataan taas pian... :wave:

Hei!

Luin taas kaikki uusimmat viestit. Nyt taisi olla juttua eniten siitä tapaamisesta (johon en täältä periferiasta valitettavasti pääse) ja supistuksista/liitoskivuista. Mulla oli sen verran rankka työviikko, että luultvasti sen takia on tällä viikolla jonkin verran supistellut. Toivottavasti ei tästä ylly. Nyt saa pari päivää levätä ja toivon, että vielä jaksaisinn sen 7 vk töissä.

Olin tänään tässä raskaudessa jo toisessa sokerirasituksessa (aiemmissa raskauksissa ollut lievä raskausdiabetes), mutta voitteko kuvitella, nyt tässä kolmannessa raskaudessa diabetes ei ole puhjennut. Olen aivan onnessani!! Ei tarvi aloittaa sitä säännöllistä mittausta tai olla ihan niin tarkka syömisten kanssa. Toki katson mitä suuhuni laitan ja käyn silloin tällöin mittauttamassa paastoarvon. Voi että mä olen iloinen! Hemppakin oli noussut 109:stä 120:een, kun olen ottanut rautatabun joka toinen päivä.

Pitää varmaan mennä nukkumaan ja lepäämään pois viikon rasituksia. Huomenna mennään koko perhe shoppailemaan ja ravintolaan syömään. Ihanaa. Ja mukavaa viikonloppua kaikille!

Nyt toivotan hyvää yötä kaikille tässä vaiheessa iltaa.
Schätzen, Anni, ja Tracy nähdään huomenna! Mä en tee ohareita,
(schätzen voit huoletta astua aamulla junaan :) ).
Harmi kun Tuitsu et tuu, mut ehkä seuraavalla kerralla sitten!

Öitä :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Porsche:
Nyt toivotan hyvää yötä kaikille tässä vaiheessa iltaa.
Schätzen, Anni, ja Tracy nähdään huomenna! Mä en tee ohareita,
(schätzen voit huoletta astua aamulla junaan :) ).
Harmi kun Tuitsu et tuu, mut ehkä seuraavalla kerralla sitten!

Öitä :wave:
Luit ajatuksiani :D . Olin juuri tulossa kirjoittamaan, että ilmoittakaa nyt kaikki, jotka meinaatte olla tulematta, niin en hyppää junaan huomenna. Mutta voin siis turvallisin mielin lähteä matkaan =) .

Tylsää mennä nukkumaan, kun ei pääse käpertymään miehen kainaloon :( . Toivottavasti uni tulee silti silmään.

Hyvää yötä ja Porsche, Anni & Tracy nähdään huomenna :wave: !

Yhteistyössä