antees kun oon täällä taas,täällä on vaan jotenkin sellanen positiivinen ja innostava ilmapiiri AINA,että tulee joka kerta tuli pyllyn alle että iik ihanaa nyt on syksy ja kohta tulee vauva....! että oma vikanne! :kieh:
tänne iski flunssa....ihan tukkonen ja huuruinen olo,joten jos teksti on edelleen sekavaa,se johtuu tällä kertaa flunssasta.mutta ei se mieltä lannista,päin vastoin muistuttaa siitä että on jo syksy! syksy on ihanaa,kirpeetä,saa kaivautua isoon villapaitaan ja polttaa kynttilöitä ja kut...neuloa vauvanmyssyjä ja muuta!
kiva kun tyttö meni mummolaan yöks eilen, kun mummo niin kovin haluaa auttaa,että saan levätyks.no enpä paljon ehtinyt levätä eilen kun koko päivän ja illan sain pestä ja kuivattaa isoa pyykkiä,kun tytöltä tuli pissat sänkyyn kun en kuullut hänen heräävän hätään,ja kun otin hänet viereeni niin oli sinnekkin pissannut yöllä! pestävänä 3xsijauspatjaa ja 2xpeittoa ja kaikki lakanat...... toivottavasti ei ala oireilemaan äitin stressistä tai mistään muustakaan yökastelulla.....
juu munkin puolesta pitäkää hauskaa mahakkaassa tapaamisessanne! olisi kiva lähteä mukaan porukkaan jossa kerrankin on kaikilla samanlaiset mielenkiinnot ja puheenaiheet(vauvat...),mutta ehkä joku toinen kerta!
mitenköhän on oikeasti,onko nyt tälle joulukuulle tavallista enemmän vauvoja tulossa ihan yleisesti?(siis suomessa...) kun töissäkin yksi nainen kuultuaan mun la:n hmetteli mikä vauvabuumi on iskeny samaan aikaan kun hänellä on pelkästään työpaikalla 4 tulevaa joulumammaa +yks kaverijoulumamma..... alkoi pelottaa joutuuko laitoksella jakamaan huoneensa! siinä tapauksessa mä lähden kodin rauhaan.....
pinkeiju ihana sun kissa!
sait sitten kunnolla harjoitella sitä kantamista.varmaan sun kissa oli suht saman painoinenkin kun vauva..? älä vaan totuta sitä kissaa kantoliinalöhöilyyn,sehän on muuten oksat pois kun sinne meneekin vauva köllöttelemään!
ja
jajepoon 5-vuotias oli kyllä liikuttava...saatkin olla ylpeä,on tyttö saanut hyvän mallin...... mäkin ihan pakahdun ylpeydestä kun mun 2,5vuotias tyllerö joskus ihan spontaanisti tarjoaa esim herkkuja muille pyytämättä,kerrankin kylässä veteli pipareita,ja kysyi saako ottaa vielä,ja kun sai luvan,huomasikin että oli enää yksi ,ja tarjosikin sen siskolleni! ja tässä yksi päivä oltiin kaupassa menossa siskoa katsomaan,niin annoin tytölle luvan hakea itselleen pillimehun,ja hän sitten valitsi itselleen pillimehun, ja tädilleenkin halusi viedä! ja mä kun olen ollut huolissani että oppiiko se ottamaan muut huomioon kun ei vielä sisaruksia ole..... tuohon jajepoon sukulaistilanteeseen,aika törkeää ruveta raskaanaolevalta vaatimaan jotain juhlien järjestämistä!varsinkin kun mies on siellä raksalla eikä pääse auttamaan....toi oli hyvä idea toi mummolassa toiset juhlat,meillä tehdään aina niin.mummo tekee tarjottavat,ja kutsuu vieraat,me vaan mennään paikalle.toimii,itsestäkin tuntuu että sukulaiset on keskenään niin eri maailmoista että tulis liian viralliset juhlat.ehkä sitten kun on isompi koti.ristijäiset oli meillä,kaikki yhdessä,ja mummo oli kuulemma miehelle kommentoinut että seuraavan kanssa ne pidetään heillä,kun ei kahviakaan tarjoiltu kuppeihin valmiiksi meillä! no,nytpä minä päätän missä ne pidetään ja miten! :kieh: ehkä en kasta kirkkoon ollenkaan,vaan pidän nimiäiset,oikein omani näköiset,saisi mummo tajuta etteivät juhlat olleet häntä varten...
valkovuodosta :wave: :x edelleen on tuota mystistä vetistäkin vuotoa paljon,mutta kaipa se sitten vain on hormonien oikkuja.
jes,mulle ilmotettiin töistä että on seuraaja löytynyt,saan lopettaa heti kun haluan!
en kuitenkaan heti pysty,on siellä pari lasta joita tulee sitten kova ikävä.....ajattelin viedä heille kaikille jonkun pienen lahjan,kun vain keksisin mitä......ehdotuksia?onko täällä heitä joilla on aina joku lahjaidea?heh..
tivoli :flower: :heart: onnea tytön odotukseen!
enpä taas häiritse enempää......
menninkäinen 26+0 tasan
(hups,meinasin loppuun lisätä tuon
pinkeijun kyselemän sf-mitan,kun muistelin ettei se mullakaan olis paljon,mutta se olikin viimeksi (rv 25)jo 28.....)