TAPANIA TÄÄLTÄKIN!
Huh huh, nyt on joulu melkein ohi, tänään vielä vähän sukuloimaan ja sit huomenna töihin. Tällä viikolla mulla 3 työpäivää joiden olin aatellu olevan viimeiset, mut katotaan nyt jos jaksan vielä ens viikolla raahautua sinne. Tai sit en =)
Me6 nyt vaan sitten lepäämään :hug: sulle ja pidähän pikkuinen nyt vielä muutama viikko masussas! Ja samoin
Korventyttö, komennas niitä kamuja kanssa pysymään vielä aloillaan!
Pikkuvaemo hyvä ettei teiän pojalle tullu pahempaa oksutautia, meiän vanhempi neiti oli kanssa eilen kipee, aamulla oli vähän lämpöä ja tuli yks pieni limainen oksu, hän jäi sitten mun äidin luo kun me muu perhe lähettiin miehen äidin luo kyläilemään. Illalla kun haettiin neiti oli kaikki kuitenkin ok, ihan reippaana hän oli mamman kanssa koko päivän ollut. Pelkäsin kanssa et tulis oksennustauti mikä tarttuis koko perheelle, se on sit vihoviimeinen tauti mitä voin haluta.
Hopellakin ollu suppareita, mikäs ne nyt on saanut tänne maalismasuihin tulemaan?
Omaan napaan ei kuulu mitään ihmeellistä, kauhee ähky ollu aattona ja eilen, ei tarvi edes paljoa syödä kun ei napa enää vedä enempää. Kinkkuakin maistoin eilen illalla kotona pari pientä palaa, muuten oon keskittyny kaikkiin kalaherkkuihin ja vähän laatikoihinkin. Vauva on ollu kovasti liikkuvainen joulun pyhinä, on varmaan tykänny ruoista...
Lahjoja pukki toi sopivasti eikä mitään turhaa, hyvä niin. Mieheltä sain hopeisen papukaulukorun missä sydän-lukko ja valkokultaiset korvikset missä pienet kivet. Kauniit oli, korvikset olinki ite valinnu
Mut nyt en kirjottele pidempään, tarvii alkaa laittaa kuntoon!
Palataan!
:heart: :Ninni ja Kirppu 28+3