Päivi Räsäsen äiti ei aikoinaan uskonut vankilanjohtajaa ja siksi Päikän pää meni lopullisesti sekaisin jo hyvin nuorena 😢

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras

IL: ”Pysäytti vankilanjohtajan​

Räsänen sanoo hengellisen heräämisensä alkaneen vankilan kyläkoululla pidetyssä pyhäkoulussa. Räsänen oli vain 5-vuotias.

– Muistan, että ihan pienenä tyttönä rukoilin sitä, että Jeesus antaisi syntini anteeksi ja tulisi elämääni.

Räsäsen äidin mukaan 5-vuotias tyttö oli niin vakuuttunut oppimastaan, että pysäytti kerran pyhäkoulusta tullessaan vastaan pyöräilleen vankilanjohtajan.

Olin kysynyt vankilanjohtajalta ”uskotko sinä Jeesukseen?” ja kertonut, ettei hän pääse taivaaseen, jos ei usko. Näin oli pyhäkoulussa minulle juuri sanottu.

– Vankilanjohtaja soitti äidilleni ja sanoi, että ”pitäisikö ottaa tuo Päivi pois pyhäkoulusta, ettei mene pää sekaisin”. Äiti antoi minun jatkaa pyhäkoulussa.”

Ja niin hän meni pysyvästi sekaisin kuten nyt tiedämme hyvin 😢😭

Päwe oli rautaa jo lapsena :love:

Lapsuustarina osaltaan selittää Päivin sairaan kiihkoilun seksuaalivähemmistöjä kohtaan. Ei kaikilla ole kykyä aikuisena tuulettaa korviensa väliä. Tällä palstalla vastaavista tapauksista on runsaasti esimerkkejä.

Lapsuustarina osaltaan selittää Päivin sairaan kiihkoilun seksuaalivähemmistöjä kohtaan. Ei kaikilla ole kykyä aikuisena tuulettaa korviensa väliä. Tällä palstalla vastaavista tapauksista on runsaasti esimerkkejä.
joo esim rummomummo 👵💨
Ilmiannettu viesti. Loukkasit vastaamasi viestin kirjoittajaa.
Miten ihmeessä se olisi loukannut? Tämähän oli sinulta paha loukkaus palstalaisia kohtaan: ”Tällä palstalla vastaavista tapauksista on runsaasti esimerkkejä”

Ja nyt vaan valaistiin sun ongelmista ja ikävistä toistuvista herjaustavoistasi. Koetahan päästä eroon niistä niin meno rauhottuisi kummasti täällä!

Ollut ihan viriviritööttööt koko joulun. Säälittävä ihmisraunio.
Ottaahan se hylkiönä oleminen koville kun kaikki joulut on ypöyksin eikä tyttäret perheineen halua käydä kylässä.
On siitä ainakin 3 joulua kun se kirjoitti valitellen ettei hänellä ole mitään muuta kuin tää palsta. mutta kun on mitä on eikä tajua oman törkykäytöksensä seurauksia itselleen niin nou kän duu

Yhteistyössä