***MAALISMASUT TAMMIKUUSSA ***

Oikein paljon onnea nippikselle ja koko perheelle!! :flower:

Täällä ollaan ahkeroitu aamupäivä. Ensin oltiin tytön kanssa kerhon ulkoilu päivillä ja kun sieltä kotiuduttiin, niin heitin matot ja petit ulos. Sitten siivosin koko kämpän. Kyllä täällä olikin sotkuista. Nyt sitten lämmittelen tässä takkaa samalla kun netissä pyörin. Viellä kun jaksaisi kuoria perunat nakkikeittoa varten valmiiksi, niin ois päivän hommat aikas lailla pulkassa!! =)

Tosta verotuksesta viellä, niin mä sain kyllä sellasen käsityksen kun sinne verotoimistoon soitin, että se kela perii sen 20% vähintään, vaikka verotoimisto oliskin laskenut alhaisemman. Mutta täytyy vaikka käydä viellä verotoimistosta varmistaa!!

Galluppiin:

Tyttö 40+2 3300 g ja 49 cm

Tänään aloitin aamulla levolac kuurin, saas nähdä montako päivää menee että alkaa juna kulkemaan kunnolla. :LOL:

Mutta nyt taidan lähteä sohvalle rentoutumaan, ennen kuin neiti herää päivä uniltaan!!

Muumi82 ja eppu 36+2
 
BiaBialle ja nippikselle ihan kauhean paljon valtavasti onnea!!! :heart: :heart: :flower:

Täälläkin yhä kitkutellaan vuodelevossa, maanantaina lääkäri ja näkee ton kohdunsuun tilanteenkin onneksi :heart:
Pikkuisen jännittää mutta oon mä aika levossa ollut, istunut kyllä tässä koneella vaikkei sitäkään saisi, mutta en paljoa :whistle: :ashamed:
Supistukset vähän vähentyneet kun ei touhota joka suuntaan koko aikaa :)
Vauvan jutut kaikki laitettu valmiiksi ja kaikki muutenkin suht valmista jos käy niin että lähtö tuleekin ensi kuussa kun mies on pois kotoota ja joutuu täältä hakea sitten kaiken tarvittavan jos synnytykseen ehtii mukaan!
Liitoskivut kauheet, yhäkin..Sattuu istuminen ja seisominen ja käveleminen ja toisinaan makaaminenkin..

Mutta päivä kerrallaan mennään ja katsellaan <3
sipu ja Aino 35+1
 
Nippikselleonnittelut pienen pojan johdosta!

Mun maksa-arvot oli loistavat, joten siitä tämä kutina ei ainakaan johdu ja siispä huomenna voin lähteä hyvillä mielin sinne Berliinin reissuun! Soitin tänään vielä ja tarkistin, ettei tartte olla mitään todistusta lentoa varten kun la:n yli 4vko ja näin ne vahvisti! Mun tuurilla jättävät varmaan koneesta pois :LOL:

Meilläkin olis ma:na synnytysvalmennus Haikaranpesässä, mutta meillä on se yks kerta vaan! Joku joskus puhu kahdesta kerrasta, mutta johtuuko siitä että olen uudelleensynnyttäjä? Kiva mennä ja vielä kivempi olis kun sinne Haikaranpesään sitten oikeasti pääsis synnyttämään kun sen aika on! 12v sitten kun menin esikoista synnyttämään Kättärille ei ollut ensin edes sänkyä tarjota kun oli niin ruuhkaa ja istutettiin odotustilassa siksi kunnes punkka vapautu että näin :) Sillonkin oli maaliskuu!!!

Gallupiin

40+0 3300g, 49cm(nyt poika 12v ja 165cm)
39+0 2960g, 48cm


Tutteli78 33+jotain
 
Moi! Eilen oli se lääkärineuvola, mut ei siellä tullut mitään uutta asiaa juurikaan. Kohdunsuun tilanne normaali, kiinni ja kiinteä ja 3cm kanavaa jäljellä. Sf-mittaa lääkäri ihmetteli kun se on mennyt kokoajan yläkäyrillä ja nyt oli laskenut, ei tullut kysyttyä tarkkoja mittoja mut siis ainakaan se ei ollut kasvanut enää samalla mallilla. Johtuneisko vähän eri mittaajasta ja siitä jos vauvan pää on jo sen verran laskenut alemmas. Siellä se pötköttää valmius asennossa, pää alaspäin, sen kyllä tuntee kun saa niin mojovia iskuja tuohon rintojen alapuolelle.

Mut on säikäyttänyt parina iltana paineen tunne alapäässä, siis ihan sellainen kun synnytyksessä kun tulee se halu ponnistaa.. Puhuin siit lääkärille mut ei se huolestunu kun kerta kohdunsuu tilanne oli mikä oli. Tiedä sitten..

Meen hetkeksi lepäilee kun isäntä tuli töistä.

enne ja aarre 35!!!! :heart:

Eka vekara syntyi tasan viikolla 41 ja mitat oli 3860g ja 50 cm


Onnea tuhannesti kahdelle ensimmäiselle maalismasu- vauvalle! :heart: :heart:
 
Nippis oikein paljon onnea pienestä miehestä! :heart: :heart:

Meillä ollaan päästy kotielämän alkuun ja poika söi jo ennätysmäiset 40 ml kerralla. Ihana nukkua omassa sängyssä.

Ihana lukea teidän raskauksien lopputaipaleesta kun oma jäi vähän lyhyeksi. Ei kai niitä kremppoja kuulu kaivata mutta mielenkiinnolla seuraan kuinka raskaudet etenee täällä.

Nyt meillä joku kaipaa palvelua, velvollisuus kutsuu..

BiaBia
 
Täällä olen nyt 2 päivää maannut kuumeessa ja veto on aivan täysin pois. Kuume hipoo 39:ää ja tuntuu että yskiessä keuhkot tulee pihalle. Eilen sain hetkellisesti Buranalla kuumeen laskettua, mutta aina se vaan kohoaa takasin. Äsken otin 2 Panadoll Zappiä ja nyt hiki virtaa.
Tää sairastaminen raskaana ollessa ei kyllä ole mitään herkkua :(
Tytölläkin nousi viime yönä kuume ja täällä sitä ollaan kaksin levätty ja pidetty toisistamme huolta. Eilen en pystynyt mitään syömään, mutta tänään olen jopa yhden kuuman kupin saanut vatsantäytteeksi.
Tuntuu, että jos syö niin samantien oksettaa.
Toivotaan, että tämä tästä nyt helpottaisi, sillä yskiessä paine tuolla alapäässä on huolestuttavan suuri :|

LOE Paljon voimia sinne teille. Meillä tyttö oli viime keväänä keuhkokuumeessa ja minä myös sain silloin tapella, jotta saisin tytön hoitoon. Se oli 2:een otteeseen sairaalassa, kun alkoi sitten keuhkokuumeesta selvittyään oksentamaan verta. Sitten olikin jo verenmyrkytys. VOIMA :hug: .

Nippikselle ja koko perheelle onnittelut pikkuruisen vauvan johdosta :flower: Ihanaa , kun alkaa näitä vauvoja tulla meitinkin ketjuun. :heart:

Gallupiin..
40+6, 3150g ja 49cm :heart:
38+6, 2555g ja 47 cm :heart:


Mun hommat jäi nyt hieman kesken tän sairastelun vuoksi, mutta toivotaan että ehdin vielä kaikki vaatteet pestä ja hommata kaiken puuttuvan. Puutteita meinaan on vielä! :ashamed:

Nyt en jaksa kuempaa tässä koneella olla joten palailen kun vointi on parempi :wave:

kleopatra ja ihmemies
 
Nyt siis lapset parempana, kyllä söivätkin sellaiset hevoskuurit ja kauhean tappelun kanssa.

NippiksellePaljon, Paljon onnea :heart: :flower:

Ihanaa, kun meidänkin pinoon on tullut jo ensimmäiset vauvat. Voisinpa mäkin ilmoitella jo viikon parin päästä vauvan syntymästä :heart: Meillä tuo muksu oli maanantaina jo yli 2,5kg:)

Gallupiin:
Esikoinen :heart: rv39+0, 2970g ja 48cm :heart: (Melkein tuttelin vauvan kokoinen;))
Kuopus:heart:40+1, 3700g ja 51cm :heart:

KleopatrallePikaista paranemista :heart:

Sori kerkesin jo kirjoittaa taas tähän pinoon.. Ninnille kiitos näistä pinoista, koska olet jaksanut niin hienosti nähdä vaivaa :heart:

LOE ja mussu 36+0
 

Yhteistyössä