Täällä olen nyt 2 päivää maannut kuumeessa ja veto on aivan täysin pois. Kuume hipoo 39:ää ja tuntuu että yskiessä keuhkot tulee pihalle. Eilen sain hetkellisesti Buranalla kuumeen laskettua, mutta aina se vaan kohoaa takasin. Äsken otin 2 Panadoll Zappiä ja nyt hiki virtaa.
Tää sairastaminen raskaana ollessa ei kyllä ole mitään herkkua
Tytölläkin nousi viime yönä kuume ja täällä sitä ollaan kaksin levätty ja pidetty toisistamme huolta. Eilen en pystynyt mitään syömään, mutta tänään olen jopa yhden kuuman kupin saanut vatsantäytteeksi.
Tuntuu, että jos syö niin samantien oksettaa.
Toivotaan, että tämä tästä nyt helpottaisi, sillä yskiessä paine tuolla alapäässä on huolestuttavan suuri :|
LOE Paljon voimia sinne teille. Meillä tyttö oli viime keväänä keuhkokuumeessa ja minä myös sain silloin tapella, jotta saisin tytön hoitoon. Se oli 2:een otteeseen sairaalassa, kun alkoi sitten keuhkokuumeesta selvittyään oksentamaan verta. Sitten olikin jo verenmyrkytys. VOIMA :hug: .
Nippikselle ja koko perheelle onnittelut pikkuruisen vauvan johdosta :flower: Ihanaa , kun alkaa näitä vauvoja tulla meitinkin ketjuun. :heart:
Gallupiin..
40+6, 3150g ja 49cm :heart:
38+6, 2555g ja 47 cm :heart:
Mun hommat jäi nyt hieman kesken tän sairastelun vuoksi, mutta toivotaan että ehdin vielä kaikki vaatteet pestä ja hommata kaiken puuttuvan. Puutteita meinaan on vielä! :ashamed:
Nyt en jaksa kuempaa tässä koneella olla joten palailen kun vointi on parempi :wave:
kleopatra ja ihmemies