päiviä
jäi sitten aamulla kirjoittelematta, eteen tuli joskin jonkinnäköistä juttua mikä piti hoitaa alta pois.
kiitos kaikille kauniista sanoista :wave: tämä onnellisuus tuntuu välillä niin uskomattomalta, ja millaisia ystäviä mulle onkaan jäänyt vierelle... saati saanut pari ihanaa uutta
olen saanut kunigattaren kohtelua kaikilta viime päivinä :heart: lapset ovat käyttäytyneet erittäin kauniisti, ja myös heiltä tulee kauniita sanoja... vaikka oon ihan kuoleman väsyksissä katkonaisten öiden vuoksi, on silti niin seesteinen olo, aivan kuin kroppa vetäytyisi valmistautumaan synnytykseen...
Olen vain minä ja vauva, keskityn siihen... pelkäsin että alan kiukustumaan kun en saa nukuttua, mutta ei yölläkään ketuta, me ollaan vauvan kanssa yhdessä valvottu närästystä sun muuta, silittelen vatsaa ja hengittelen rauhassa, odotan mielessä aikaa kun vauva on jo oikeasti siinä sylissä..
urholiina onnea
alku se on elämälle tuokin, ja pääasia että vauva voi hyvin!!!
ld ja liitoskivut kyl se siltä kuulostaa että liitoskipua se on... ja tiedän tuon rintalastan painavan ahtaudenkin... tosin itsellä jo helpottanut kun vauva on laskeutunut alemmas. jos istut esim ruokapöydässä, kokeiles jotain pientä tyynyä tms selän taakse niin muuttaa asentoa hiukan kaltevaksi, eikä tällä konstin enää mulla niin tuskallista ollut istuksia.
Selkäkipuun vois auttaa se tukiliivi jos lähdet kävelylle....
koputan puuta ei liitoskipuja, ei issiasta... miten VOI olla mahdollista ???? onko kroppa jo niin muokkaantunut kahdesta odotuksesta... kai sitten.. tuntuu vaan kurjalle lukea toisten kivuista ja itsellä ei ole... mä voisin ihan hyvin ottaa jonkun verran kipuja teiltä kaikilta, niin ois helpompaa kaikille
tiinelli no sä kyllä varsin kauniisti sanoit taas, kiitos :hug: just tuota itsekin miettinyt et olenko oikeasti ansainnut tämän kaiken
mutta eilinen ystävä-joukko sai mut vakuuttumaan siitä, että on opittava arvostamaan itseäni, ja OLEN ansainnut kaiken tämän :heart: en muuta tiedä mut niin varmasti sinäkin
laskettu aika lähenee ja ei oikeasti ole kuin kuukausi, niin meillä voi olla jo syntyneitä tässä porukassa jokunen lisää jos hyvin käy
mä hevosihmisenä voin pitää keskustelua yllä, vaikka tänne jäiskin nää kaks heppahöperöä mindin kera pitämään perää
mindi sä voit opiskella tässä hyvissä ajoin kaikkee hevosiin liittyvää, ja tehdä vaikutuksen noihin kahteen
muista suitset ja loimet, niistä se juttu lähtee
jos tää nyt taas huilais tovin, ennenku iltapäivän touhut kotitöiden osalta alkais...
muistakaa arvostaa ympärillänne olevia ihmisiä joka päivä, ne ei ole itsestäänselvyys, ystävyys ja rakkaus ovat kantavia voimia, ilman näitä elämä on hyvin paljon erilaista... olen saanut konkreettisesti nähdä kuinka itseäni vähätellen en ole huomannutkaan kuinka paljon merkitsen läheisilleni, ja tämän tiedostaminen tuntui MAHTAVALLE
ihan väsyksissä mut olkoon