Lapsettomuushoidoissa olevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimerkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mahtavaa @pienitoiveemme että päästään jännäilemään teidän tuloksia! Minä päivänä punktio on?
Mulla oli tänään 6-päiväisen siirto. Testipäivä on 4.5. Tuttuun tapaani testannen jo viikonloppuna. Nää siirrot seuraa toistaan hirveällä vauhdilla mutta silti tuntui että olin pitkään joutunut odottelemaan että saan alkion kyytiin ja oli ihanaa kun se viimein saatiin sinne. Ja jostainhan se toiveikkuus taaskin puskee pintaan.
Nyt sitten vaan omia ja muiden tuloksia jännäilemään! Nyt meitä hieman vaikeasti hoidoillakaan raskautuvia on niin monta melkein yhtaikaa tositoimissa että vähintään jonkun meistä on melkein pakko raskautua 🤞
Punktio on huomenna 🤞

Toivotaan, että tää kevät ois nyt meidän kaikkien oikea aika 😘

Muuten. Millasia ohjeita te kumppanin (mies) kanssa hoidoissa olevat ootte saaneet pidättäytymiseen ennen punktiota? En tiedä mitä ja miten on mennyt ohitse aiemmin, mutta nyt oikein erikseen suositeltiin että edellisestä syöksystä olisi max 1. vuorokausi. 🤔 olin ymmärtänyt, että hyvä oisi olla taukoa vähintäänkin 1-2päivää ennen näytteenantoa mutta onkin siis nimenomaan suositeltavaa että aikaa olisi kulunut korkeintaan n. vuorokausi (eikä enempää)🙈

• Tykkää
Reactions: Mariamimi
@pienitoiveemme meillä on annettu ohjeeksi 2 vrk pidättäytyminen, mutta käsittääkseni suositukset voi vaihdella yksilöllinen tilanne huomioiden. Tähän kiertoon me ei mitään ohjeita saatukaan enkä edes tajunnut kysellä 🤔

@Haaveistatotta91 harmi että jouduitte siirtämään hoitoa ❤️ Mutta ihan ymmärrettävää, onhan nää hoidot ihan järkyttävän hintaisia. Nimimerkillä ”tämän aamun 30 min. lääkärikäynti 388€ 💸

@näännä tsemppiä piinailuun 🤞

Oma napa: limakalvo oli tänään kp 10 9,2mm ja varattiin siirto 29.4. Päättivät lykätä siirtoa yhdellä päivällä eteenpäin, mutta hedelmöitys tehdään silti nyt torstaina. Eli alkio olisi siirtopäivänä D6. Cyclogest alkaa 5 päivää ennen siirtoa. Limakalvon osalta ei kai korvauskierrossa päivälleen, mutta eikös alkio saata alkaa jo kuoriutumaan D6, ellei ole hidas yksilö. Onko kenelläkään tällaisesta aikataulusta kokemusta? 🧐 Eikös sulla @Karhurouvanen ollut jotain näkemyseroja lääkärin kanssa siirtopäivästä Virossa?

Heippa,
Olen seuraillut teitä ja teidän matkaa hoidoissa taustalta ja nyt rohkaistuin kyselemään onko kellään kokemusta tai tietoa muuten lahjamunasoluhoidoista? Olen löytänyt kovin vähän palstoilta aiheesta keskustelua( tosin en ole näistä lyhenteistäkään ihan perillä) ja itselläni harkinnassa tämä vaihtoehto. Olen jo iällä ja kevyemmät hormonikokeilut kokeiltu, enää vaihtoehdoksi jää kyseinen hoito mikäli hoitoja haluan jatkaa. Kiinnostaa lähinnä kaikki asiaan liittyvä 😅 hoitopolku, pitikö monesti tehdä ennen tärppiä, hinta, jonotusaika, löytyykö jostain netin syövereistä enemmän tietoa ja kokemuksia, oma henkinen jaksaminen ja kaikki mitä en edes tajua hoitoon liittyvän. Kiitos jo etukäteen 😊

Yhteistyössä