Siis voihan rähmä ja mitä ihmettä

Perusteliko ne tuota hommaa mitenkään, ilmeisesti ei? Voisko sieltä vielä ”ihan nätisti” kysyä?
Joo siis mulla oli näkemyseroja lähinnä sen Ovitrellen suhteen kun tässä on Suomessakin klinikkakohtaisia eroja että Ovitrellen kanssa onko (viisipäiväisen) blaston siirto Ovitrelle + 6 vai Ovitrelle + 7 päivää, Felicitas käyttää tuota Ovitrelle + 6 ja mulla sillä kaavalla esikoisen ja toisen lapsen hoidot niin olin halukas sitten siihen kun taas Virosta olivat sitä mieltä että se Ovitrelle + 7 on ainoa oikea ja silleen kaikkialla tehdään.
Siis juu ymmärrän sikäli tuon Viron lääkärin ajatuksen että ajatellaan että Ovitrellella ovis tapahtuu siitä kahden päivän päästä kun siis punktiostahan kyllä tiedetään että Ovitrellen jälkeen ovis ei tapahdu ainakaan vielä noin 38 tuntiin, mutta Felicitaksessa se on siis kuitenkin ihan klinikan yhteinen linja että heillä on todettu että on parempi ”olla mieluummin ajoissa kuin myöhässä”. Felicitaksen lääkärin sanoin tuo on asia mistä lääkärikunta ”vääntää kättä joka toinen viikko” mutta heillä on päädytty tähän linjaukseen. Musta ne perustelut mitä se sanoi (esim että ei voida varmuudella tietää että jos vaikka oma ovis oliskin siellä jo käynnistymässä, että jos kohdun limakalvon aikaikkunassa on poikkeavaa niin se on yleensä aikaisempaan suuntaan jne) oli hyviä ja kun omat onnistumiset ollu tuolla kaavalla niin toki sillä halusin mennä. No mutta mulla oli kyllä niin että mentiin siis ovistesteillä ja Ovitrelle oli vaan varmistamassa omaa ovista ja Ovitrellen pistin sit heti kun ovistesti oli plussa ja siirto oli siis sitten sen ovisplussan mukaan kuitenkin laskettu että ei sillä sinänsä ollu niin väliä sitten käytännössä.
No mutta siis pitkä sepustus vähän aiheen vierestä

Mutta onpa kenkkua tuo nyt tuollainen, tuossa kun ei voi edes itse mitenkään ”salaa” vaikuttaa asiaan

Kyllähän tuo nyt kummalta tuntuu kun kyllähän se kai niin on että alkio on paras siirtää ”heti” (eihän sekään ole kovin heti kun eihän sitä niin tarkkaan tiedetä millon se on blastoksi tullut) kun se alkio on saavuttanut blastovaiheen ja oletettavasti niistä teiän munasoluista moni tulee blastoksi 5. päivänä niin miksi ihmeessä jäädä sitten oottelemaan

Harmittaa kyllä sun puolesta, voin vaan kuvitella fiilikset
Muuten kyllä aivan ihanaa että olette siirtoon pääsemässä jo näin pian