Tervetuloa
Kr1sse!
Samaa kyselen kuin Peppioliina, että onko sulle tulossa sektio tai onko asiaa vielä mietitty tai ollut jotain synnytystapa-arviota? Itelle kun ei nuo monikkoraskaudet ole mitenkään tuttuja ja kun tässä pinossakaan ei ketään kaksosia odottavaa taida olla niin en tiedä että miten toimitaan
tiinelli: Oi että, kaalikeitto (ja kaalilaatikko) on munkin herkkua, ja siks olinkin eilen niin hiton ähkyssä kun mummulla oli kaalilaatikkoa
Ihottuma kiusaa mua kans.. Päänahka on ihan "pilalla".
Tai tuo kys. ihottuma on mulla ollut vuodesta 2006 ja enpä oo siihen mitään apua saanut vaikka oonkin lääkärillä käynyt.. Pahentunut vaan on.
Onneks reisistä on ihottuma lähtenyt, säikähdin joitakin viikkoja sitten kun huomasin että kauheita punoittavia ja kutisevia länttejä oli tullut. Muutenkin iho ehkä ollut parempana (paitsi naamasta) eikä enää niin mielettömän kuiva. Jospa kohta uskaltaisi siirtyä johonkin kevyempään rasvaan. Otin muuten äp:n mukana tulleen Erisaninkin käyttöön, kun itellä on ollut yhtenä "markettirasvana" sitä :ashamed: Ostan sitten vauvalle uuden..
Mut mä en tajua tätä naamaa. Iho on toisaalta niin kuiva että meinaa halkeilla, mutta sitten tulee myös finnejä jotka kyllä nopeasti kuivuvat vaan semmosiksi kuiviksi punoittaviksi kohdiksi. Ärsyttävää.
Hiukset mulla ei todellakaan voi hyvin raskauden "ansiosta". Tai kyllä ne varmaan aluksi, tuntuivat paksuilta jne. Mutta nyt ovat menneet ihan kuiviksi ja elottomiksi, harakanpesäksi. Toki siihen muutkin seikat voi vaikuttaa. Monet ovat kyllä sanoneet että mun hiukset ovat kasvaneet silmissä. Siksikihän ne saattavat takkuuntua helpommin jne. mene ja tiedä. aion vielä käydä kampaajalla ennen synnytystä kun sitten en varmaan enää niin helposti pääsekään.
Peppioliina, tsemppiä! :hug:
Tänään on taas
perhevalmennus ja siellä on aiheena selkäongelmien ehkäisy ja tehdään jotain harjoituksia. Myöhäistä enää mun kohdalla ehkäistä selkäongelmia
Nyt mä sen huomaan etten tunne vauvan liikkeitä niin hyvin kun se on jalat mun selkärankaan päin. Kun se on ollut muutaman päivän niin että potkii mua mahaan niin ne liikkeet toki tuntuu paljon paremmin ja tuntuu että se liikkuu koko ajan. Mutta liikkeistä päätellen se on nyt just päinvastoin, potkut tuntuu tuolla jossain.. kaukana. ja mahan puolella lähinnä vaan sitä kun se varmaan köyristää selkää, tai kun peppu/pää tulee "pinnalle". Enhän mä varmaksi tiedä miten päin se on mut näin kuvittelisin.
Paineet ovat tänäänkin onneksi olleet hyvät, aamulla 123/73
LD + Pikkunen 32+2