Hui mikä pakkanen täälläkin:O
meikkauksesta Itse olen ammatiltani meikkaaja joten sen puolesta ei ole ongelmaa
Ihan sivubisneksenä olen sitä tehnyt,valmistuin yksityisestä maskeerauskoulusta 2007. En sitten uskaltanut pistää firmaa pystyyn joten olen vain ´harrastelija´mielessä noita duuneja tehnyt.
kuset ei ole tullu yhessäkään raskaudessa housuun,välillä tuntuu kyllä että nyt posahtaa kun vauva potkii virtsarakkoon. Ja myös minun pitää heti pääästä vessaan kun tuntuu siltä,usein sieltä tulee vain pikkuliru vaikka on tuntunut siltä kuin rakko olis ääriään myöten täys:stick: Nää on näitä raskauden iloja
lakatut varpaankynnet just olen manaillut monta viikkoa että perkele kun sais vähän väriä kynsiin,vielä on syyskuisen jalkahoidon jämävärit vielä kynsissä mutta ei ne paljon ilahduta. Just eilen mietin että pyydän oikeasti miestä lakkaamaa,kyllä se onnistuu siltäkin
juomaan lähtemisestä mulla on viimevuosina vähentynyt halu mennä baariin todella paljon. Silloin kun esikoinen syntyi,juoksin siellä vähän liiankin tiheään:ashamed: Oltiin eksän kanssa eroomassa ja oli jotenkin ihan ihme vaihe päällä:ashamed: Sitten siitä kuitenkin rauhoituin ja ennen tätä raskautta kävin tyyliin kerran kahessa tai kolmessa kuukaudessa. Ja kyllä mä joka kerta olen vähintään huppelissa ollut
Nyt sitten tän odotuksen aikana on taas mielenkiinto nostanut päätään,en siis mitenkään voi kuvitella että innostuisin taas liikaa niinkuin esikoisen jälkeen mutta ennen raskautta mut sai melkein väkisin raahata sinne ja nyt on tullut mielenkiintoa ihan ´omasta takaa´. Se voi ehkä myös liittyä siihen että saa vartalonsa ja ´oikean´ulkonäkönsä takaisin,voi pukeutua seksikkäämmin ja naamakin näyttää paremmalta. Kuopuksen odotusaikana kävin pari kertaa kavereiden kanssa istumassa iltaa mutta nyt en vois kuvitellakaan meneväni kun olen tällanen laardikasa:ashamed: Mutta mä aion nyt panostaa imetykseen oikein täysillä,varsinkin kun saadaan tod.näköisesti täysiaikainen vauva,lähen sitten rilluttelemaan kun siltä tuntuu.
ON eilen oli neuvola ja kaikki ok. Terkka ihmetteli että miksi Naikkarilta on annettu uusi aika vasta kolmen viikon päähän kun aikaisemmin olen käynyt siellä joka toinen päivä vähintään ktg-käyrässä viikon 30 jälkeen. Toki aikaisemmat ovat olleet isoja mutta kyllä munkin mielestä on aika outoa seurantaa kun tää on kuitenkin jo kolmas raskaus ja näin loppusuoralla vauva voi ottaa koviakin kasvupyrähdyksiä. Mulla on viimeiset kaksi kertaa olleet Naikkarilla sairaalalääkäri joten sillä ilmeisesti osuttta asiaan,seuraavaksi onneksi erikoislääkäri.
Painoa oli tullut 600g vikkosa eli suht ok. Yhteensä on nyt tullut kai jotain 15kg,en muista paljon painoin alussa kun hävitin sen saamarin neuvolakortin:stick:
Sain kuitenkin ajan neuvolalääkärille ensi viikolle,kohdunsuun takia ja muutenkin, Aion pyytää reseptin Ventolinen-astmapiippuun,mulla oli se viimeksikin. Henkeä ahistaa niin perkuleesti että pakko ottaa apukeinot käyttöön.
Sf-mitta oli 30,5 mikä on keskikäyrällä. Pissat ja painett ok, Hb oli noussut 126!!!!!
Se on korkein koko raskauden aikana:O Ihanaa että tuo karmea rautalitku rupeaa viimeinkin tehoamaan
Nyt käsi kramppaa,pakko nousta pukemaan ja lähteä kauppaan.
-Naurukohtaus ja Poikani 33+2