Huomenta. Olipahan taas ilta ja yö..Alkoi supistelemaan yhdeksän aikaan illalla tasan 4 min välein, ei niin kovasti, että olisin lähdössä vielä ollut, mutta kipeästi kyllä kävi, sekä selkään, että mahan puolelle. Vähän ehdin jo elätellä toiveita, kun supparit jatkui vielä senkin jälkeen kun sänkyyn menin..Mutta tietysti ne lopahti yhden jälkeen :headwall: Reilut 4 tuntia supisteli ilkeästi ja loppui, miten kauan tätäkin pitäis jaksaa? No, tietysti sitten kun nukahdin heräilin vielä vähän väliä, ja viiden aikaan, en enää saanut unta, maha on edelleen tosi hellänä noista suppareista, eikä selkäkään mitenkään loistavassa jamassa. Juuri kun sitten nukahdin, mies ja lapset heräsi ja miehen piti kiiruhtaa töihin. Eipä nyt sitten yhtään väsytä |O , no kaipa tätä vielä viikon jaksaa, ensi torstaina olisi sitten se yli-aika, sieltä en kyllä lähde enää ilman vauvaa kotiin.
Ja yli-innokas anoppi löytyy täältäkin..Soittaa joka ikinen päivä, ja kysyy ensimmäisenä, että no, vieläkös sinä olet kotona ja joko tuntuu sille, että kohta syntyy, argh! Mä en enää jaksa vastata, soittakoon miehelle..Se ei vaan näytä uskovan, kun olen sata kertaa sanonut, että kyllä me sitten ilmoitetaan kun vauva syntyy, ja ei, ei tunnu sille, että syntyy ennen joulua..Mutta se ei vaan käsitä, mulla räjähtää pää, jos se vielä kerran kysyy samat asiat! :headwall: :headwall:
Tsemppiä kaikille muillekkin kärvistelijöille, ja anteeksi tämä kamala valitusvirsi. Täälläkin tosin alkaa olla niin hiljaista, että suurin osa taitaa olla jo synnärillä omaansa hakemassa..Mä olen varmaan viimeinen :headwall:
lhs 40+6 *totaalisen kypsänä*