Neuvolakuulumisia, mitäs muutakaan...
Sf 31, ollut sama kolmisen viikkoa...
Painoarvio reilu kolme kiloa
Rr 126/76
Painoa tupsahtanut 915g/vko (myönnän, olen herkutellut sikana)
:heart: 127-147
Ja RT:ssä pikkuinen, pää todella alhaalla
Hb:kin mitattiin vihdoin viiden viikon tauon jälkeen, mutta tulokset kuulen vasta huomenna. Omasta väsymyksestä epäilen, ettei ole kovasti kohonnut.
Tiipii, laita vaan mies sanomaan reilusti ei vanhemmilleen. Eihän tuossa ole nyt mitään järkeä... mulla ainakin palaisi pinna, jos anoppi tulisi meille hääräämään. Tulkoot sitten, kun on jotain nähtävää eli se vauva.
Mua kiinnostaisi myös toi taksiajelun korvattavuus; meillä kun ei ole omaa autoa. Tosin luulen, että pk-seudulla ei vaikka korvatakaan tai matkat ovat niin pieniä, että summa ei ole hakemisen arvoinen.
Piipalle kiitokset synnytyskertomuksesta, ei sullakaan mennyt "ihan putkeen".
Äh, kun on vetämätön olo. Pitäis alkaa puunaamaan kämppää, kun mies on mennyt kutsumaan vieraita kahdeksi illaksi peräkkäin. En nyt kieltänytkään ole, mutta nyt ärsyttää jotenkin. Toiselle iski vielä noidannuoli aamulla, joten siitä ei ole mitään apua siivoukseen; olen meistä kahdesta ehdottomasti vähemmän invalidi =). Tänään ei siis ole myöskään hyvä päivä alkaa synnyttämään, kun tukijoukot ovat lattiallamakuu kunnossa. (Totesin myös, että ihan hyvä, että naiset synnyttävät, mä en ainakaan jaksaisi kuunnella sitä miesten valitusta
, ovat aikamoisia vauvoja sairaina.)
Keiju 39+2