***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

Kirjoittelen tässä kaverini puolesta...
Tuutilullalle syntyi tänään klo 15.52 tyttövauva.
Strategiset mitat on 3080g ja 47cm.
Hän saa itse kertoa teille loput, kun kotiutuu!

ONNITTELUT!!!! :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart:
 
Onnittelut vauvan saanneille! :heart:
Tuutilullalla tarkka neiti saapumisen suhteen! :D

Mulla olo mitä mainioin, ei supistele ei edes harjoittele! Ei kolota mistään ja virtaa vaikka muille jakaa. Aamusta lähdettiin jo liikenteeseen, käytiin shoppailemassa talvivarusteita lapsille ja muitakin vaatteita. Kiertelin kaupoissa kuin joskus ennenmuinoin
:D
Kotiin kun tultiin niin hetkeksi kävin sohvalle ja sen jälkeen sitten siivonnut kuin mielipuoli :eek: Tuntuu että virtaa olis kuin pienessä kylässä.
Ihan epätodellinen olo kun vertaa viimeviikkoihin :LOL:

Milli rv 35+5
 
Onnea L-ousia ja Tuutilullaa! :flower: :flower:
Tuutilullaalla meni kyllä sitten nopeasti, vielä aamupäivällähän hän tänne kirjoitteli! Upeaa upeaa!


Kiitos teille kommenteista nukkumisen suhteen. Eka yö nyt takana ja suht hyvin meni. Poika nukkui, mutta äiti ei. Kyllä mä silti kuuntelin niitä ääniä. Mutta kai se siitä. Nyt on helpompi nukuttaa poika takaisin uneen, kun voi istua hänen huoneessa eikä tarvitse kulkea koko kämpässä tai omassa makkarissa ja herättää miestä.
Nyt täytyy taas mennä, isäntä on paistanut meille mehevät pihvit! Toivottavasti saadaan syödä rauhassa, poika nukkuu nyt, mutta näin iltasin hän aina tankkaa, niin voi olla että herää kohta.
 
Tuutilulla ja L-ouisia :heart: ! Kirjoitin pitkän pätkän yhdellä kädellä vauva sylissä ja menin sitten painamaan jotain vahingoossa ja kaikki hävisi :headwall: :headwall: . Vauva alkaa kaivata unimaitoa...

Äkkiä vielä sen toistan, että kai mamma3 on jo nyytti sylissä kanssa? Oltais sitten me kaikki listan ekat jo jakauduttu :) . Mut hitsi, nyt pakko mennä, tämä on kahden päivän aikana nyt oppinut oikein itkemäänkin! Yritän palata pian, aika vaan menee nyt jotenkin eri tavalla...

Tsemppiä kärvisteleville!!
 
lhs
Iltaa! Täällähän on taas tapahtunut ja vauvoja syntynyt, ONNEA L-OUILSALLE ja TUUTILULLALLE :flower: :flower:


Pari päivää ja yötä on ollut kyllä niin hankalia, että ei ole jaksanut edes kirjoitella mitään, kaikki ärstyttää..Väsyttää tietysti, kun yöt menee kylkeä käännellessä ja kaurapussia lämmittäessä, ilman sitä en olisi kyllä viime päiviä ja öitä selvinnyt, pojat pitää sitten päivisin vauhtia yllä, mutta olen minä torkkunut väkisin sohvalla, ei pysy hereillä koko päivää millään..
Nyt on tosiaan ollut ihan kauhean tuskaista, supistelee ja selkää särkee, jomottaa ja juilii. Alapäässä poraillaan, tuntuu, että puukko kädessä tuo vauva varmasti ulos tulee, kun joskus älyää tulla, tuntuu tosiaan että puukolla tökkisi alapäätä :whistle: Reisiin säteilee kipua myös ihan jatkuvasti, pitäisi vissiin asua kuumassa suihkussa...Saattaa olla kyllä hermo tiukilla jos tätä pitää tosiaan vielä yli kolme viikkoa jaksaa, eihän siinä muuten mitään, mutta tämä kipu vie järjen..Voi kun pystyisi jotain touhuilemaan, aikakaan ei tuntuisi niin pitkälle :headwall: :headwall: :headwall:

No, mutta näin sitä taas sortuu valittamaan omaa oloaan, kun samaan aikaan huolettaa kaverin tila, hänet siirrettiin toiseen, isompaan sairaalaan, jossa on paremmat valmiudet pikku keskosten hoitoon, hän on siis täydessä vuodelevossa ja odotetaan ja toivotaan, että pikkuinen pysyy mukana, viikkoja on vasta niin kovin vähän :(

No, mutta valitukseksi meni tämäkin homma :ashamed: , paree vissiin jatkaakin tätä taustailua, lukemassa pitää kuitenkin käydä, vauva-uutisia kun näyttää tulevan jo melkoisen tiheästi, ja eihän tässä ole enää kuin yksi päivä, ja sitten alkaa se meidän kuukausi :)

lhs rv 38 tasan
 
sain sit äsken kadotettua ties minne kirjotukset...

tuutilullalle ja L-ouisalle hurjan paljon onnitteluja pikku prinsessoista
:hug: :flower:
L-I-L-L-I kiitos sulle kun kävit ilmottelemassa:)

aatella että täällä se tuutilulla meidän kaa aamupäivällä kirjotteli ja nyt on pikkunen vieressä:)

ihs mulla myös säteilee kipuja tonne reisiin,inhottava tunne.
samoten tuota "puukolla"tökkimistä...
ja muuta...
toivottavasti sun kaverilla malttais vauva vielä pysytellä massussa:hug:

onko muilla ollut väsymystä??mietin että onkohan mulla taas laskenu hb vaika obsidan nostettiin 2kpl:tta/pvä.
meinaan nukahdella pitkin päivää.
viime viikolla kyllä oli virtaa ku pienessä pitäjässä:)
no,kyllä se tästä,ei passaa valittaa!!

minä painun tästä saunomaan:wave:
Voikaa hyvin!!!!
-milla
 
:heart: :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Äkkiä vielä sen toistan, että kai mamma3 on jo nyytti sylissä kanssa? Oltais sitten me kaikki listan ekat jo jakauduttu :) .
Älähän vielä innostu, minä oon kanssa vielä yhessä koossa..

:kieh: ja meillähän oli sama laskettu päivä?ARGH!Milloin on minun vuoro..byääh..no heh joo eiköhän se sieltä sitte kahen viikon sisällä tule!
 
lhs
Milla-maria, kiitos, toivotaan tosiaan, että kaverilla pieni pysyy kyydissä vielä pitkään, viikkoja tosiaan vasta 23+

Väsymystä on tosiaan täälläkin, osittain johtuu varmasti tuosta, että öisin nukun niin vähän, mutta muutenkin sellainen yleinen väsymys ja veto pois on kyllä kaatunut päälle. Mulla hemppa oli vaan laskenut edellisestä kerrasta, vaikka rautaa aloin syömään, nyt oli siis hemppa enää 101, ei näköjään rautakuuri ole vielä tehonnut, pitää vissiin vielä tarkemmin kiinnittää huomio siihen, milloin ja minkä kanssa sen ottaa..

Jostain terveyslehdestä muuten luin, että kuivatuissa aprikooseissa on paljon rautaa..Pitänee kokeilla..

Mutta nyt menen saunaan minäkin, jospa se lämmin taas hetkeksi helpottaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:
Topsy missä kirppareilla yleensä käyt? ite lähinnä sielä KodinAnttilan lähellä olevassa ja Toppilan secondhanndstoressa. muutaman kerran oon myös pyörähtäny siinä lastenvaatekirppiksellä mikä on keskustassa, minne mennään sisällä kuin autotalliin. hitsi, en nyt muista nimeä (oisko pikku-liinu, vai oliko sittenkin sen edellisen liikkeen nimi?) onko vielä jotain hyviä missä kannattaa käydä? ite tykkään kans retrokuoseista . kestoja en muuten oo koskaan kirppiksellä nähny. millonhan hiukkavaarassa ois taas sellaset isot lastenkirppisviikonloput?
Mulla tulee käytyä kyllä melkein kaikissa. Just siinä paljekirppiksellä KodinAnttilan vieressä, Toppilan (tai oikeesti se on Alppilan ) Second Handissä, sit siellä PikkuLiinussa Joskus. Sieltä ei löydä ikinä mitään. Keskustassa Pikkuliinun vieressä on myös SecondHandStore joka on myös aika hyvä. Niin ja Alppilassa on nykyään toinenkin, jossa myös aika paljon pöytiä. AlppiStore nimeltään.

Tänään kävin Oulumasujen lastenvaatekirppiksellä Oulunsuun pirtillä, siellä aina noi yhdistykset järjestää omia kirppiksiään. Sitten kotiintulomatkalla ajoin Hiukkavaaran kautta (asutaan tässä vieressä Saarelassa) ja yllättävää kyllä siellä oli aika kivasti myyjiä. Yhdessäkin pöydässä joku nainen möi kaikki vauvakamansa, josta mm. ostin keston. Muutaman kerran oon käynyt myös sunnuntaisin ja silloinkin on ollut kivasti myyjiä. En tiennytkään et ovat järjestäneet pelkästään lastenvaatekirppiksiä.

Mä löydän aika kivasti kirppiksiltä kestoja, taitaa olla joku haisu ;) Varsinkin tuolta Oulunsuunpirtin kirppiksiltä niitä löytyy, mut osaavat sit pyytääkin niistä. Ei-itsemyyntikirppiksiltä löytyy sit halvemmalla, kuten tänäänkin 3 e käyttämätön syötävänsuloinen vaaleanpunainen sisävaippa :)

Topsy 36+4
 
Päivitin taas profiilia aikani kuluksi, vaikka edellisestäkään kerrasta ei taida olla kuin viikko. Onkohan mun masu ottanut kasvuspurtin vai liekköhän jotain tekemistä kuvakulman kans. Ikävä mulla tuota etureppua tulee, vaikka malttamattomana synnytystä odotankin. Ihanan täsmällinen vauva Tuutilullalla. Kaikilla on tähän menessä tainnut pitää paikkansa veikkaukset sukupuolesta. Vai oliko muut kuin Tuutilulla kysyneet sukupuolta?

Karvoista: Naurettavaa kyllä, mut mulle on jotenkin tärkeetä et karvat on siistitty kun aikanaan laitokselle lähtö tulee. Itse olen sokkona yrittänyt. Jälki ei ole kaunista mutta toistaiseksi olen välttynyt ympärileikkaamasta itseäni -saavutus sinänsä. Pitää siirtää trimmaus vastuu jatkossa isännälle.

Supistuksia odotellessa,

Susa ja Ukko 38+3
 
Keskiviikkona tuo nappula sitten syntyi... :heart: :heart: tänään tultiin kotiin kun halusin rauhassa levätä muutaman pvä. Kaikki sujui hienosti ja naurua riitti klo.19.50 asti... :D
Ja siis tää ylläri hurmuri tuli pää edellä, painoi 3040g, pituus 49cm ja pipo oisko ollu 34,5cm. Pitkä tukka löytyy päästä :)

Isoveli on ihan haltioissaan. Poika syö ja nukkuu hyvin, maitookin tulee taas ihan liikaa..
Nyt tarvii mennä peseen kaverin pylly ja sit nukkumaan. Päivitän profiiliin uutkaisen kuvan.

yksäiti+ poikanen :heart:
 
Onnea Tuutilulla, L-ouisa ja Yksäiti84...

miljoonannesti rinsessoille ja rinsseille kanssa !!! :heart: :heart: :heart:

Tässä itse samalla odotollen, toivoen ja pelätenkin sitä samaa - pienen pienokaisen syntymää...

Mä täällä vetelen ananasta naamaan, saunon , liotan jalkoja kylmässä ja ja ja ja ... taas turpeena nääs..
Ja hiplaan niitä nännejä.

Kätilölakkokin alkaa vissiin vasta marraskuussa , että jospa sitä ennen sais jotain aikaiseksi :) Parempi olisi.

Oulun mammat vastatkaapa mailiin käykö maanataina kaffet teille vaiko aiotteko olla synnyttämässä :) ?

Halit,
-Papu & viola RV 38+4
 
TÄÄLTÄKIN SYDÄMELLISET ONNITTELUT TUUTILULLALLE JA L-OUISALLE!!! pianpa oli tuutilullan tyttö sitten lopulta tullut, ihana päästä myöhemmin lukemaan synnytyskertomuksia! :heart:

Topsy muuten nuo mainitsemasi kirppikset on mullekin tuttuja, mut tuo oulunsuun pirtti oli ihan uus tieto, pitääpä käydä joskus katsastamassa. Ite vaan muistelin, et hiukkavaarassa ois joskus ollu jotkut viikonloppukirppikset missä suurperheet ainakin myy paljon lastentavaraa, muistankohan ihan väärin? muistelin et siitä ois ollu sitten lehessäkin ilmotus, mut voi tosiaan olla et sekotan tän johonki muuhun...

täälä päivä menny makkarin laitossa, nyt on sitten selkä-takamus kipiänä. käytiin miehen kanssa äsken saunassa ja se onneks rentoutti mukavasti. Ihanaa, nyt mun lempiherkun, eli pandan tumman suklaalevyn kimppuun!!! :p

niin ja tuosta musiikista synnytyksessä piti vielä mainita, et voi hyvinkin olla ettei siinä tilanteessa edes tee mitään mieli kuunnella, mut valmennuksessa kehotettiin ottaan mukaan jotain. eipä sitten tarvis sielä harmitella jos haluiski jotain rentouttavaa kuulla eikä sitten oiskaan mitään mukana....ainaki avautumisvaiheessa vois olla hyvä, tuskin enää sitten ponnistaessa...

jep, jep, huomiseen! :wave:

t.tiipii ja "väiski" rv37+4 :heart:
 
Musiikista: Voisin kuvitella haluavani ponnistusvaiheeseen jotain agressiivista ennemmin kuin rauhoittavaa musiikkia. Oma levy ois kyllä kiva, mut voi olla että tyydyn siihen radioon, kun en keksi mitä se täydellinen synnytys musa vois olla. Luultavasti mua ärsyttää kaikki, mutta saahan sen toosan kiinni jos siltä tuntuu.

Piituli: Siitä on joku vuosi kun olen tota veet voidetta kokeillu. Mulla karvat vaan käpristy, veny ja paukku kuin kuminauhat. Voi kyllä olla et on tuote kehittynyt vuosien saatossa.
 

Yhteistyössä