?? LOKAMASSUT ?? huhtikuu

:heart: Lokakuisten LA-pino :heart:


?29.9.?


Rontti 3lapsi TAYS
tuutilulla 4lapsi KOKS
mamma3 3lapsi


?30.9.?

santti 1lapsi PHKS
Tuplamamma2005 3lapsi TYKS
ansku87 1lapsi

?1.10.?

Liplatus 3lapsi OYS
baluu
tehotuhot 7lapsi PHKS


?2.10.?

wilmuri 2lapsi LUS
vilttitossu 3lapsi
LillaStina 1lapsi Lohja
lillmam 2lapsi OYS


?3.10?

Tilhi 2lapsi
Merika 2lapsi


?4.10.?

tuisku77 3lapsi SATKS
vieras 2lapsi
Piipa75 1lapsi OYS
Papunen76 2lapsi OYS
näkymätön ninni 4lapsi OYS
Sabira 4lapsi TAYS


?5.10.?

Panppe 2lapsi
L-ouisa 1lapsi SATKS
brem 2lapsi
mami -87 2lapsi


?6.10.?

Hedelmä 1lapsi
Lapanen 2lapsi TYKS
mami 2lapsi
niinukka 3lapsi SKS
PikkuKuu OYS kaksoset
Pilvi 3lapsi TAYS


?7.10.?

Liliq 1lapsi OYS
Inkku80 2lapsi LKS
tylsä 2lapsi


?8.10.?

Tiritomba 1lapsi
Suzi83 1lapsi VKS
Pinja-81 1lapsi
yksäiti84 2lapsi TAYS
vilma85

?9.10.?

SusMaria 1lapsi Jorvi tai Nkl
mirkku87 1lapsi TAYS
Lokamamma-
frog 1lapsi SATKS
Onni masussa 1lapsi
Hanne80 2lapsi KAKS
papana 1lapsi
ankka-80 2lapsi OYS


?10.10?

justiina 2lapsi
Rouva räpylä 2lapsi KSKS
Putsku 1lapsi KSKS
Hyrripurri 1lapsi
Pihlava 1lapsi


?11.10.?

bella78 4lapsi
minsu 1lapsi


?12.10.?

ellu-g 1lapsi
sonja-85 1lapsi
tin 1lapsi SEKS
LucyVanPelt 3lapsi
sepi separi 2lapsi


?13.10.?

äiti vm 05 2lapsi
kiisumirri 1lapsi PHKS
Milla 1lapsi
susa81 1lapsi KOS

?14.10?

tytteli74 1lapsi L-PKS
Kultsux3 1lapsi
papana 3lapsi PHKS
Tilda77 1lapsi KYS


?15.10?

Mileko34 5lapsi Kys
Topsy 2lapsi


?16.10.?

tiipii 1lapsi OYS
ctina 1lapsi
Oliivia 1lapsi
Hanna23 2lapsi KAKS
kökkönen 2lapsi PHKS


?17.10.?

tokavika 2lapsi
nannanella 5lapsi
RäsyNukke


?18.10.?

Edukettu 2lapsi
kinuskikissa 3lapsi L-PKS
äidiksi 1lapsi KYS
piippu 1lapsi TYKS


?19.10.?

Ippuli 1lapsi tod.näk. Nkl
Sippu 1lapsi KOKS
Toivotaan 1lapsi KOS
Dirlittan 3lapsi
Supatus 1lapsi KOKS


?20.10.?

miisku 2lapsi
Molla 2lapsi
kotiäiti-1981 4lapsi K-HKS
fami75 1lapsi SATKS
henkka81 2lapsi TAYS
Mammukka 1lapsi KOS
ChocoBerry 1lapsi
diipeli 1lapsi OYS
äiti-79 4lapsi KOKS


?21.10.?

hena 1lapsi KOS
Gwendolyne 2lapsi TAYS
peppiliina 4lapsi SATKS
Nunnukka 3lapsi TAYS

?22.10.?

Ginnifer 1lapsi
Heffalump 2lapsi Nkl
lauriina 4lapsi

?23.10.?

Iines-ankka 1lapsi
eevin äiti 2lapsi
pikkumyy 2lapsi

?24.10.?

Hipkukka 1lapsi
sasu79 2lapsi
Hilma 2lapsi
aeropuerto 2lapsi


?25.10.?

Melek
orchid 2lapsi
esmeralda-75 2lapsi


?26.10.?

Nasu78 1lapsi TAYS
Iida-Liina 1lapsi


?27.10.?

Tinakenkätyttö 2lapsi
Maria83 1lapsi
Emmi 2lapsi
Siru84 1lapsi L-PKS
Henrietta 3lapsi


?29.10.?

LaSposa 1lapsi
pepisa 1lapsi


?31.10.?

NinaN 2lapsi
möykkymamma 1lapsi
Tiita-Liina
HAKUNAMATATA 4lapsi OYS


...ja ilman LA:ta...

Hellu80 2lapsi
nasu 1lapsi
möhköfantti
MammA1
äiti kertaa 4 5lapsi
pikkumyy
Lokamasu86


Marrasmasuihin siirtyneet

gekkoli 2lapsi la. 1.11
ottilia 3lapsi TYKS
Eleonora



:hug:

niinuskalle
Vilmalle
Islalle
empulalle



Vanhat keskustelut

http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=683204
http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?cm=forums&mode=viewtopic&fid=3&tid=684407&page=1
http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=731545&page=1
<br><br>
 
Minullekkin voi lisätä listaan synnytyssairaalan eli L-PKS.

Mileko Meillä np ultra tehtiin ensin vatsan päältä ja näkyi hyvin, mut halus vielä tarkentaa mittaus tuloksia ja tehtiin alakautta.

Teillä tuntuu jo kaikilla kuuluvan sydänäänet neuvolassa, meillä ei viellä edes yritetty vaikka mulla oli viikkoja jo tasan 11. Sanoi neuvolantäti, että aina ne äisit huolesuu jos yritetään kuunnella, mut ei sit kuulukkaan. Ei se mua haitannu sillä just edellisenä päivänä olin käyny np-ultrassa ja siellä näkyi vaavila olevan kaikki hyvin :)

Minä olen ollu kotiäitinä reilut 7 vuotta ja aion olla kotona ainakin kolme vuotta tämän uusimman syntymän jälkeen. Vaikka tätä raskautta ei olisi tullutkaan, olisin silti jatkanut kotiäitinä oloa ainakin siihen saakka kun nuorimmainen mene kouluun, ehkä vielä hänen ekaluokkansakkin ajan. En ole katunut kotonaolo vuosiani hetkeäkään :)

Mukavaa sunnuntaipäivää kaikille
terveisin Kinuskikissa 11+3
 
nonniin...ihan uus pino ja kaikkee =)
tein sit eilen ekan vauvanvaate ostoksen :D se puku vaan oli niin ihana ja pehmee....koko oli 56 joten menee just ku laitokselt tullaan....tyhmänä ostin esikoiselle koon 50 vatteita ja tyttö oli sit syntyessään 53cm joten eipä mennykkään päälle :D
tänään sit aprillipäivä ja kaikkee....huhtikuu jo!!!!!huh huh,kyl tää aika menee nopeesti...mut vois jo kyl olla kesä =) ensviikko taas kylmää,ei oo kivaa...ollaan perjantaina menos american car showhun ja jos vettä/räntää tulee niin menee kyl koko into asiasta!!!

mei tytöllä oli varmaan yöllä kuumetta,en mitannu,mut heräs vähän väliä ja vikisi jotain....aamulla sit mittasin niin oli 37 eli tais olla yöllä kuume!!!!saa nähä miten ens yö menee,et meenkö töihin huomenna vai en!!!!

henkka ja muru (huomenna jo 11+0)
 
Heipsan pitkästä aikaa!!

Mulle saa korjata jos jaksaa että laskettu aika vaihtui tonne 30.9 =)

Mutta kuten aiemmin sanoin haluaisin tässä pinossa jatkaa kun ei ne vauvat koskaan synny kuitenkaan la päivänä!!

Mulla omaan napaan kuuluu semmosta, että vatsaa kiristelee sillain tuttuun tapaan.Kohtu siis kasvaa hurjaa vauhtia..jee..
Mä haluaisin jo niin paljon semmosen nätin pyöreän vatsan..

Töissä olen jaksnut nyt ihan kohtalaisen hyvin, välillä tekee vähän tiukkaa kun on noita pieniä niin monta tossa pyörimässä.
Mutta olen kuitenkin ajatellut että olis ihanaa jos saisin kuitenkin kesän oltua töissä..se on niin helppoa aikaakin lasten kanssa!

Nyt kaikki sukulaiset tietää jo meidän tulokkaasta ja vaihtelevalla innostuksella on otettu uutiset vastaan.
Moni isovanhempi on ollut aika "kauhuissaan" ja tokassut että ei teidän lapskullat tarvii yksin koittaa tätä maailmaa täyttää =)

Kaikille kavereille ja tutuille olen kertonut sitä myöden kun olen heitä tavannut..eli ihan kaikki ei vielä tiedä :whistle:

Juup jospa menis noi meidän ihanaiset täystuhot hakemaan tuolta päikkäreiltä kun ovat niin kovaäänisiä jo ja painus sitten tonne pihalle..pitää nauttia niin kauan kun tätä riittää!!!

Kevättä rinnassa B)
Tuplamamma jolla tänään rv 14 tasan :D
 
Heippa!!
Mulla olo ihan kauhea.Paikat ihan tukossa ja kipeännä.Sitte oksennus lentänyt koko päivän.Luulin että se ois jo helpottanut mutta näköjään ei.Kaikki kolme lastaki edelleen kipeännä.Kuumetta vähän yli 38 ja yskä sen kun jatkuu.Huomena käytän lapset lääkärissä.
Noh mutta nyt lähen tästä syömään jos vaikka ruoka pysyis sisällä.
Mie ja pikkuinen 11+1
 
Niin, multakin puuttuupi tuo synnytys sairaala, elikkä se on L-PKS. Kinuskikissa, huomasin että meillä sama sairaala ja laskettujen aikojen välillä 4 päivää =) Saas nähdää satummeko siellä törmäämään tai sitte toinen tulee ja toinen menee. Jännää =)

Me käytiin eilen np ultrassa ja kaikki oli ok, vilkasliikkeinen asukkihan siellä oli ;) Oli ihanaa nähdä kaveri siinä ruudulla :heart: Seuraava neuvola on tän kuun lopulla ja rakenne ultra toukokuun lopulla. Ei multakaan edes ehdottanut alkaa kuuntelemaan sydänääniä, ehkä sitte ens kerralla.

12 viikkoa täynnä tänään!<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2007 klo 16:55 kinuskikissa kirjoitti:
Onko täällä muita jotka synnyttää L-PKS:ssä? Jollain taisi olla minun lisäksi? Mut aika moni on jättäny kertomatta :)

Meitä on sitte 3 jotka synnyttää L-PKS :ssa! Juuri katsoin listaa. Mua ei sinne vielä ehditty päivittää.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2007 klo 17:00 tytteli74 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2007 klo 16:55 kinuskikissa kirjoitti:
Onko täällä muita jotka synnyttää L-PKS:ssä? Jollain taisi olla minun lisäksi? Mut aika moni on jättäny kertomatta :)

Meitä on sitte 3 jotka synnyttää L-PKS :ssa! Juuri katsoin listaa. Mua ei sinne vielä ehditty päivittää.
ja sulla 14.10 ja mulla 18.10 la, ollaankohan siellä yhtä aikaa :D
 
Hyvää huhtikuuta kaikille!

Mukava lukea hyvistä uutisista kaikilta niiltä, jotka np-ultraan ovat jo ehtineet. Oma ultraus menee pääsiäisen jälkeen.

Kyselin aiemmin teiltä niistä Oran vaunuista.... Kävin perjantaina siellä tehtaanmyymälässä Noormarkussa, kun ohi ajelin. Ihan hienot valikoimat niillä on, ja vakiomalliston värivaihtoehtojen lisäksi paljon muitakin värejä. Esim aivan ihanat punaiset hyökkäysvaunut siellä jo kutsui ostajaansa...Hinnat olivat ovh:stä jonkin verran edullisemmat.
Minä kun tyypillisesti tykkään ottaa asioista hyvissä ajoin selvää, niin siksi jo nyt tämä vaunuintoilu.

Omaan napaan sen verran, että krapula-olo on jäänyt taa kaksi viikkoa sitten ja olo on yllättävän energinen. Iltaisin usein vatsa pullahtaa esiin, mutta muuten vanhat vaatteet mahtuu vielä mainiosti. Muistaakseni kohtu sijaitsee aika takana niin ehkei se sit näy niin heti.
Tuntuu hullulta, että omassa kehossa tapahtuu niin kaikenlaista ja itse ei asioille oikeastaan voi mitään, mm sikiölle kehittyy viikoilla 10-12 100000 aivosolua minuutissa!!

Toisenlaista jännitystä elämään tuo esikoisen odotuksen lisäksi kiivas tontin haku. Voi, kun se oma maapalsta pian löytyisi!!!

Hyvää pääsiäisen odotusta kaikille,

Ippuli
 
Heippa kaikki!

Tänään on muuten aprilli päivä... Onkos ollu mitään kivoja piloja?!

Meillä meni päivä tontilla poltellessa risuja, nyt se olis sitten tehty. Nyt vain kun rakennusluvan saa niin sitten sitä mennään.

Keskiviikkona olis neuvolalääkäri ja siellä sitten kuunnellaan sydän äänet. Toivottavasti kuuluu! :heart: Paha olo on muuten helpottanut mutta yllättää yht äkkiä ja todella salakavalasti. Sitten pitää käyä oksulla ja sitten loppupäivän etoo. Onneksi tulee yleensä illalla niin ei ehdi etoa kauaa ennen kun käy nukkumaan. Päätä särkee melkein päivittäin... Inhaa! :/

Hyvää alkanutta huhtikuuta kaikille. Kevät tulee vauhdilla!

Hena ja Kunto-Ursula rv 11+0
 
Huomena sit on kauan ja hartaasti odotettu np-ultra...jos nyt sais sit vihdoin tohon la:han varmuuden :) Viime yönä en saanu nukuttua kun jostain kumman syystä jännittää ihan kamalasti se ultra...en kyl ymmärrä yhtään et miks. Ei esikoisesta ollu mitään paniikkia mistään, nyt sit senkin edestä :ashamed:
Näin sit yöllä unia ettei mahassa ollu ketään...ja sit toisen unen et sain uuden ultra ajan... mistäköhän tuo kauhee kammo siihen on tullu, etten ees raskaana oiskaan...kuitenkin jo sydänäänet kuultu ja ultrattu kerran et siel todellakin on oikeesti joku. Hormonit hyrrää tai jotain... :x ja heti kun oireet loppuu niin epävarmuus iskee... onneks on jo 8.30 se ultra niin ei tarvi koko pvä miettiä.
Kattelin tossa mun äitiysneuvola korttia ja siin on ruksattu kohta " Cervix ektopia"... eikä mitään hajua tarkkaan mitä meinaa. sit on viel et "x3cm sulj." tarkottaskohan et kohdunkaulaa 3cm ja et on kiinni... hmm...kaikkee sitä pähkii ku ei tiedä =)
Mut nyt Survivorin pariin kun kohta jo alkaa =)

yksäiti+ hippu rv 12+6
 
Liitynpä joukkoonne! Kauan olen jo juttujanne lueskellut, mutta päätin "ilmottautua" vasta ekan ultran jälkeen. Perjantaina sitten ultrattiiin ja siellähän se pieni hippu huiskutteli masussa. Laskettuaika olisi 25.10 :heart: Ennestään meidän perheessä touhuaa viime heinäkuussa syntynyt pieni poika! =)
 
heissan

menossa nyt viikot 10+4. pahoinvointi on hellittänyt. mutta olen saanut seuralaisekseni jatkuvan päänsäryn alkoi reilu viikko sitten rajusta migreenikohtauksesta ja vielä vaan jomottaa,ei nuo panodolit tehoa yhtään mihinkään. :( jos joku tietää mikä auttas oisin enemmän kuin kiitollinen

ensimmäinen neuvola oli tuossa viikon 8 tietämillä. sydänäänetkin kuuluivat :heart: :heart: vähän vielä vaimeasti,mutta selvästi kuitenkin. jonkun aikaa terveydenhoitaja niitä joutui kyllä etsimään.

nyt saa levätä tämän viikon on talviloma menossa.pääsee pihatöitä tekemään,kun lumet on lähteneet.

ensimmäinen ultra on reilu viikon päästä.ja laskettuaika aikaistui päivällä neuvolassa eli 24.10 ja synnyttämään mennään kuopiooon eli KYS:siin

keväisin terveisin äippä-81 poika -04 ja la24.10
 
Tervetuloa Esmeralda minunki puolesta!
Mulla senku flunssa pahenee.Ihan kauhea olo.Lapset vieläki kuumessa :(
Alkais jo helpottaa.Ja ku ei mithään lääkkeitä saa ottaa.Luulen että mulla on tulehdus jossaki ku ihan keltaista tulee ko yskii.Huomena lääkäriin jos ei kuume laske ja olo helpotu yhtään.
Keskiviikkona sitte lähemä kohti pohjoista.Ei paljon kiinostais lähteä :(
Noh mutta hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja onnea teile joila ultra edessä/neuvola :hug:
Mie ja pikkuinen 11+2
 
kotiäiti-1981 :hug: Paranemisia teille hurjasti! Meillä tuo kuopus alkaa jo touhuista päätellen olla voiton puolella. Ja aamuisin ei enää kuumettakaan ole. Iltaa kohti eilen nousi 38. Yskä vaan on kamala :(


Lääkäristä muutes saattaisit saada itsekin apua. Kyllä sieltä jotain luulis löytyvän sun oloa helpottamaan :)
 

Hei Tuutilulla,

Minä joudun jättäytymään pois, raskaus keskeytyi viime viikolla :'( Pikkuhiljaa toipuen katsellaan eteenpäin ja kerätään voimia toiseen yritykseen.
Toivon kaikille mitä parhainta odotusaikaa :hug:

 

Yhteistyössä