Moikka,
Onkos muilla ilmennyt pelkotiloja, osin irrationaalisia? Alussa olin ihan varma, että on tuulimuna tai kohdunulkoinen, ja nyt kun noi pelot on todistetusti turhia niin on alkanut lakkaamatta mielessä pyöriä kromosomipoikkeavuudet ja se että mitä jos aiheutan itse sikiölle jotain vahinkoa. Jouduin viikonloppuna moninkertaisesta, väistämättömästä sosiaalisesta pakosta olemaan 3-4 tuntia tupakansavussa ja nyt on sitten hirveä morkkis siitä. Näen mielessäni ahdistuneen kouristelevan sikiön ja tulevan astma-lapsen... Siis inhoan tupakkaa muutenkin ja nyt vielä joku ääliö katsoi tarpeelliseksi piinata kanssaihmisiä #&%?$!* sikarilla... Olen siis huono äiti kun en nostanut meteliä sauhuttelusta tai vaihtoehtoisesti poistunut paikalta.
Toinen juttu - ja tämä voi nyt olla todella tyhmä kysymys mutta kysyn kuitenkin - teinköhän pahasti kun mulla oli sellaiset vatsaa litistävät sukkahousut jalassa? Siis itsellä oli niissä ihan hyvä olo, mutta jäi mietityttämään... Tavallisten sukkisten vyötärökumppari tuntui NIIN ahdistavalta, että en pystynyt; hipsterimallisetkin ostin mutta nekin puristi tosi ikävästi; ja myöhään ja kiireellä kun on liikkeellä niin en sitten mitään mammasukkiksia onnistunut saamaan, kun ne oli hullujen päiviä varten siivottu varastoon.
Että tällaisia mietin... Täysikuun myötä tullut tässä jo kaksi unetonta yötä, ja täytyy todeta, että ei-nukkuminen on vähän kuin ei-syöminen = välittömästi kauheampi pahoinvointi. Loppuviikosta luulin, että se olis jo vähän hellittänyt, mutta näköjään ei. Lääkärillekin sanoin, etten tarvi saikkua, mutta nyt kaduttaa. Onneksi on lyhyt viikko!
Ginnifer ja "Se" 11+1