Heippa! :wave:
Minäkin taas pitkästä aikaa kirjoittelen tänne. On ollut niin kiire töissä, ettei ole voinut kirjoitella ja kotona en ole jaksanut aukoa enää konetta. Maaliskuun ketju on varmaan puoliksi lukematta, mutta luen sen tässä joku päivä, kun töissä ei ole niin kiire...
Ensinnäkin suuri :hug: pudonneille ja :flower: uusille tulijoille.
Mitähän muuta.. Hajamielinen olen ainakin nykyisin, tuntuu, että älykkyysosamäärä on pudonnut melkoisesti.
Täällä oli juttua
buranasta. Minä olen kärsinyt koko ikäni migreenistä ja kysyin neuvolalääkäriltä, että otanko omia migreenilääkkeitäni vai mitä teen, jos kohtaus iskee, eikä se lähde panadolilla pois. Suositteli ottamaan silloin mieluummin buranan tai
naprometinin, koska ne ovat paremmin tunnettuja. Aina tietenkin parempi, jos ei tarvitse kumpaakaan (tai mitään). Itse kärsin myös päänsärystä joskus viikoilla 10-12, mutta selvisin panadolilla.
Maitohappobakteereista. Minä olen vaihtanut työlounaalla aiemmin juodun maidon asidofilus-bifidus-piimään. Joskus juon myös kotona gefilus-piimää ja pyrin popsimaan myös tuoreita luumuja. On pysynyt ainakin toistaiseksi masu kunnossa. B)
Turvotuksesta. Minä olen koko ajan tosi turvoksissa! :'( Sukista jäi töiden jälkeen isot urat nilkkoihin ja jos istun sohvalla, jäävät sohvan kuviotkin ihoon. Jalkoja varten ostin polvisukkamallisia tukisukkia, sellaisia 40 denierin. Ei ole sen jälkeen ainakaan ollut painaumia nilkoissa eikä oikeastaan polvien allakaan, mihin sukat päättyvät. Kannattaa kokeilla, tosin voihan ne suonikohjut tulla siitä huolimatta (tätä pelkään ainakin omalla kohdallani).
Paino ei ole itselläni noussut vielä kuin 0-1 kg, vaihtelee vähän päivän mukaan. Mutta turvotus on todellakin valtava! Samoin masu on kasvanut. Viime la jouduin käydä ostamassa ekat äitiysfarkut, kun omien housujen vyötärö kiristi niin paljon. :x Tosin äitiysfarkkujenkin yläreuna (se, joka on ennen resoriosaa) puristaa hieman. Toivottavasti siitä ei ole haittaa?
Töissä kerroin asiasta omalle tiimille viikko sitten ja ylimmälle pomolle eilen. Kaikki ovat suhtautuneet aivan loistavasti! Odotin aivan erilaista suhtautumista ja tämä on yllättänyt minut täysin - iloisella tavalla.
Nyt, kun pahoinvointi, väsymys ja päänsärky ovat vähitellen väistyneet, minut näyttää vallanneen teini-ikä. :\| Kasvot, rintakehä ja niska hiusten alta ovat aivan pienillä paukamilla. Varasin kasvohoidon torstaiksi, muuten pillahdan kohta itkuun tämän aknen kanssa. :'(
Ai niin, vielä sellainen juttu, että kuvittelin eilen tuntevani mahdollisesti vauvan liikkeitä. Onkohan se vielä mitenkään mahdollista? Aiemmin en ole tuntenut sellaista eikä toisaalta tänäänkään ole tuntunut vastaavaa. Tuntemus oli ikään kuin suurta kuplintaa.
Nyt taitaa nukkumatti kutsua tätä naista. \|O Hyvää yötä kaikille!
Piipa rv 13+5.