No jopas on... Aamupäivällä kun täällä kävin, niin sivuille ei päässyt kirjoittamaan ja kellonajat näyttivät mitä sattuivat. No nyt tulin katsastamaan tilanteen ja sivut näyttävät ihan uudenlaisilta ja oudoilta. Kellonajat edelleen ihan pielessä ja meidän toukokuun pinosta näkyy tippuneen välistä sivuja pois (vai ovatko tiivistyneet)... Toivotaan, että alkaa kohta taas toimimaan normaalisti, vaikka jotain uudistuksia olisikin tehty.
Kultsux3:sta kyllä nyt koetellaan. Toivottavasti, kuten joku jo mainitsikin, löydät jostain vertaistukea tässä asiassa. Itse tiedän perheen, jossa kakkosella todettiin rakenneultrassa sydämessä jotain vikaa ja vauva leikattiin sen synnyttyä heti muutaman päivän ikäisenä. Sittemmin kaikki on mennyt hyvin. Tälle perheelle oli jo odotusaikana annettu yhteystiedot toiseen perheeseen, joilla oli samanlainen tilanne, mutta lapsi siis jo isompi ja leikattu. Näin näkivät, että kaikki menee mitä todennäköisemmin hyvin ja vertaisperhe pystyi kertomaan omista kokemuksistaan ja antamaan tukea.
Omaa napaa:
Olin tänään rakenneultrassa, kaikki todella hyvin. Vauva liikkui paljon, mutta en ole vieläkään tuntenut mitään liikkeitä. Täällä Helsingissähän ei sukupuolta kerrota, joten se jäi nyt sitten avoimeksi kysymykseksi. Vauva kyllä pyllisteli ruutuun päin, ja mies oli sitä mieltä, että kyllä tyttö on kyseessä. Itse en niin hyvin tuota ultraa osaa tulkita ja kun ensimmäinenkin lapsi on kyseessä, niin voi tuo miehen veikkaus olla täysin pielessä. Napanuoran lisäksi ei tosin muita ulokkeita näkynyt.
Tarkoitus oli mennä 4D-ultraan tsekkaamaan ennen lomia tuo sukupuoli ja kasvu (kun taustalla siis ivf), mutta nyt yllätyksekseni klinikkamme 4D oli täyteen buukattu koko kesän ajalta!!! Nyt täytyy sitten miettiä, kuinka tärkeää tuo sukupuolen ennaltatietäminen on ja viitsinkö alkaa etsimään jotain toista paikkaa. Alkaa siis selvästikin olemaan erittäin suosittu tuo 4D, kun ei tullut mieleenikään etteikö kuukauden päähän saisi aikoja...
Keiju 19+2