****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

Suuren suuet onnittelut tasapuolisesti kaikille vauvautuneille :flower: :flower: :flower:
Täällä taas ärsytyspäivä........
Viikonvaihde meni mahataudissa, toivoin sen jotain jo enteilevän, mutta tuskimpa, koska oireitta tässä vielä ollaan. Mahan asukas tuntuu aika lailla edelleen liikkuvan, neuvolasta kun sanottiin, että useimmilla vauva "hiljenee" ennen synnytystä. Onko moisesta kokemusta jollain? En kylläkään mitään hiljenemisiä toivo,koska muutenkin hermo menee odotellessa, saatikka jos joutuisi jatkuvasti herättelemään toista liikkumaan... :headwall:
On tää jo yhtä helvettiä! Meitä täysin oireettomia lähes samoilla päivillä olevia tuntuu olevan muitakin. Jos sanon kadehtivani teitä joilla supparit riivaa alituiseen, niin voipi olla että peruisin sanani jos moisen vaivan tänne saisin. Ärsyttää vaan kun ei pienintäkään signaalia ole ilmoilla, että lähtöä lähipäivinä tulisi. Ja sitte vielä nää hemmetin soittelijat, jotka jatkuvasti tivaavat: "joko", "eikö vieläkään", "onko oireita"!!!!! Kumpa vaan jaksais kärsivällisesti sanoa, että ILMOITELLAAN JOS/KUN SYNTYY JOSKUS, mutta oikeesti alkaa pinna palaa!Ja vielä ärsyttää nää sivut, mitkä tökkii vähän väliä. Ei jaksa edes aloittaa kirjoittamaan, koska monet tekstit jo hävinneet kuin tuhka tuuleen :headwall:
Kärsimättömin kaikista, Piippu 40+4
 
Onkohan tosiaan niin että tämä pino tökkii kun tässä näitä viestejä niin paljon on? Vai onko häikkä sivustossa yleensä?
Pitäiskö koittaa alkaa uusi pino, tyyliin "Lokamasut lokakuussa, VOL 2" tms..??
Mielipiteitä, ja halukasta pinon vetäjää??
 
Vois olla hyvä se uus pino, mullakin tuntuu tökkivän.

Ymmärrän täysin Piipun fiilikset. Meillä näkyy olevan sama tuo laskettu aika. Mulla supistelee tasaiseen tahtiin. Tutut soittelee jatkuvasti ja kysyy onko supistellut.. ärsyttää joka kerta vastata että on on jo monta viikkoa.. mut ei tarpeeksi!
Mulla oli vauva kyllä eilen aika hiljainen. ja kuvittelin lähteväni tänään laitokselle.. joka päivähän mä kuvittelen!
Täällä on kyllä yritetty tuota vauvaa ulos jo ihan tosissaan. Lauantaina kun mies oli vapaalla, siivottiin koko talo, puisteltiin matot, käytiin pariinkin otteeseen "isin kanssa päiväunilla", käytiin lenkillä (jopa juoksin), lämmitettiin sauna, tehtiin minttukaakaot (mitä en ikinä ois kuvitellut tekeväni vauva masussa, mutkun näitäkin vinkkejä on nyt kuultu). Tulos: EI MITÄÄN!
Eilen sitten siivosin jo autotalliakin ja pesin ikkunoita ja leikin koiran kanssa pihalla... ja ei mitään.. no onpahan ainakin pian puhdasta jos tämä meno jatkuu!

ja vielä.. mies otti mun masusta kuvia.. kuvista näin vasta ne raskausarvet! Tiedän että ne on ihan normaaleja, mutta oon ollu jotenki kuvitelmissa että niitä ei ole (kun en masun alle näe) ja oon tuntenu itseni tosi onnekkaaksi..:'(

40+4
 
Kotiäidille onnea...tais kaikki mennä hyvin kun jo kotiin pääsitte =)

ja sit (.) elikkäs polilla käyty ja huomenna aamulla on sektio!!!
poika oliki tehny pikku yllärin,ku kokoarvioo ku tehtiin,niin lääkäri vaan totes,et tämähän on tulossa jalat edellä :eek: :eek: siis on viikon sisällä tehny täyskäännöksen!! no...ja ku se kokoarviokin oli sen 4,4kg...niin sektioonhan ne mut samantien määräs....
pakko kyl myöntää,et jännittää ihan pirusti :ashamed:
nooh...pakko vaan ajatella,et tää on poitsun parhaaks!!!
ilmoittelen sit lisäätietoja,ku en oo enää kipupumpussa :D

henkka ja "veeti" 40+2
 
Kotiäidille onnittelut! Missä pääsee noin nopsaa pois sairaalasta?!

Tänään tasan viikko laskettuun aikaan ja sympatiseeraan tosiaan teitä, joilla se päivä jo menny ohi, kun itestäki tuntuu että alkaa hermo olla tiukalla ja pää varmaan hajoo jos menee tyyliin viel 3 vkoa ennen kun vauva päättää tulla!! Jatkuvaa itsensä tarkkailua ja oireiden odotusta, plääh! Ja kyllä siinä tuo pelkokerroinkin vähä välillä nostaa päätään, kun ei tiedä tarkalleen mihin rääkkiin sitä on joutumassa.. Neuvolassa tänää kaikki ok, verenpainekin ihmeen alhaalla (oon siis verenpainetautia sairastava) mut painoa tullu 1200g viime maanantaista...että viikon herkuttelut kyllä heti näkyy! Suklaata, pizzaa ym tullu vedettyä. Mut jollainhan tätä odottavan hermoa on ruokittava!?;)

Mulla on ollu vähä sellasta menkkamaista jomotusta tän päivän tuolla selän puolella. Ihmettelen vaan, että se enimmäkseen on tuolla vasemmalla alaselässä ja käy sellanen viiltävä vihlasu välillä. Onkohan se ees suppari vai mikä lie!? Onko teillä muilla ihan tasasesti koko alaselkä sit kipee kun supistelee?

Jaksamista kaikille ja toivotaan, että vauvat tekevät pian joukkorynnäkön! :)

LaSposa & Nyytti rv 39+0 :heart:

P.S. Joku veikkaili vauvansa syntyvän tilastollisen keskiarvon mukaan 40+2. Ippuli viestitti mulle lauantaina muistaakseni asiasta, että tuo on se keskiarvo ja seuraavana aamuna lähtikin synnyttämään, jolloin hänellä oli se 40+2! =)
 

Yhteistyössä