****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

ONNEA TAAS VAUVAUTUNEILLE!! :heart:

Olipas ihana katsella vauvakuvia! Hyvä että YOdottajalla ollut apulainen auttelemassa ja arki lähtenyt rullaamaan!

minä täälä kotona tylsistyneenä oleilen, just tein sitruunamuffinsseja kun ei parempaakaan tekemistä ole... :whistle:
LaSposa kyllähän tämä on sellasta tekemisen keksimistä tyhjästä, kirjoja oon kans lukenu, leiponut ja pitäny kotia siistinä. koiran kanssa välillä tehny kävelylenkkejä ja muuta sellasta pientä...mitään erikoista en ole tehny kyllä muutamiin viikkoihin ja pikkuhiljaa sitä kaipais jotain säpinää tähän eloon :/

Diipeli ei olekaan tänään palstalla pistäytynyt, joko sielä ollaan tositoimissa?!? ei saa jättää mua yksin tänne palstalle, tuntuu että minä oon kohta ainoa täälä kun porukka vaan poksahtelee :eek: no mutta jos synnyttämässä olet niin tsemppiä vaan kovasti! :D

palataan!
t.tiipii ja "väiski" rv40+3 :heart:
 
Joo siis ei sitten oikeen minkäänlaisia tuntemuksia,huomena olisi laskettu aika ja olispa niiiin ihanaa jos pääsiskin synnyttämään =) Mutta siis Tiipii täällä edelleen :wave:

Olipas aivan ihania vauvakuvia YOdottajalla ja Piipalla :heart: :heart: Niin ja kiitokset kaikille joiden kanssa asioin kestovaippojen tiimoilta =)

Puhelin on pärissy,ihmiset näyttää kaikki ajattelevan että soitampas tänään enkä huomena ku on laskettu aika :kieh: :kieh: :kieh: Siinä ne ensin kiehnää niitä näitä ja sitten saavat kakastua että SUPISTAAKO,TUNTUUKO YHTÄÄN ETTÄ OIS SYNTYMÄSSÄ!!! |O |O |O |O Siis voi luoja!!!Tarviiko tuommosia kysymyksiä esittää |O |O Tosiaan sanoin miehelle että varma on että jos meille vielä tulee lapsia niin en sitte varmana kerro tarkkaa laskettua aikaa kellekkään!!!! ;)

Taitaa olla parasta laittaa huomena känny kiinni,siinä on vaan se että sitte kaikki luulee että nyt se on laitoksella :kieh: Heh sorge taas tämä valittelu mutta ottaa vaan niin päähän :headwall: :headwall: ei mua se ota päähän että yliajalle menee,kyllä mä kestän ihan hyvin odotella että vauva haluaa syntyä,mutta mä en kestä niitä uteluja. En taida ilmottaa kellekkään ku vauva syntyy :kieh: Paitsi tietty teille :LOL:

Joku kyseli miten kulutetaan näitä viimeisiä päiviä. Mä oon aika paljon ollu tukkaputkella menossa.Tänään ajeltiin Haaparantaan ja Ikeaan,tuossa pari päivää vietin Limingassa,siivottua tulee lähes päivittäin ja ommeltua :) Pyykkikonekkin pyörii ja suklaata kuluu :saint:

Mutta nyt kyllä jätän muillekin tilaa. Niin ja Onnea oikein paljon uusille vauvautuneille!!!! :heart: :heart: :heart:

Diipeli ja poju 39+6 =)
 
LaSposa Kyseli miten on tullu aikaa kulutettua. Mie innostuin neulomaan :whistle: Ja tosiaan edellisestä kerrasta on jo ..ööö.. 13vuotta eli kuudennella luokalla pakko väkerretyt villasukat.
Nyt sitten tein pienelle villasukat ja tumput. Ja kun lankaa ja intoa jäi tein vielä myssynkin. Ja kaikkiin noihin löyty ohjeet netistä :D Hormonihöyryissäni lainasin vielä ompelukoneenkin kaverilta ja tein pinnasängyn suojankin ihan itse.
Mieskin totes, ettei olis miusta uskonut ja on tosissaan hämmästynyt :eek: Mitenköhän sitä sais tämän energian suunnattua ennemmin siivoamiseen...

Hipkukka 39+4
 
Ihan loistavaa!
Nimittäin se, että onneksi on muitakin kypsyyskäyrän huipun saavuttaneita, etten yksin minä!
Voi kun mua on tänään ottanut päähän!!!! eilen illalla alkoi sit siinä sohvalla (miehen kainalossa, niinkuin kirjoitin meneväni) kivuttomat supparit 10 min välein. No, jatkuivat yön yli muuttuen kivuliaammiksi. Mietin, että voiko olla näin hyvä tuuri että vauva tulee ajallaan? MUTTA e-hei, supparit sammuivat välittömästi kun nousin sängystä ylös. Sit vaan nöyrästi taas neuvolaan katselemaan terkkarin virnettä ja kuunteleen samoja juttuja. joo joo, verenpainetta ja turvotusta on, mut pissassa ei mitään... Mut sit mua kyllä alkoi oikeesti ottaan päähän, että tässä vaiheessa annetaan käsikopelolla kokoarviota nelikiloisesta (ja sain melkein paniikin, apua jättivauva), ja laitetaan lähetettä ens tiistaiksi ultraan sairaalalle. Ja samaan syssyyn kerrotaan, että väliliha nyt varmasti leikataan (jota olen täällä panikoinut koko raskauden) ja heittipä ilmaan vielä imukupinkin. Että hyvää viikonloppua vaan sullekin ja ota rennosti, toivotteli. Voi kissa, että risos. Eikö sen verrran nähnyt minusta, että heikois henkisis hapeis mennään muutenkin ja nyt sit pelottelut imukupeista päälle.
Maanantaina olis uus aika, mut mä niin toivon ettei mun tarvitse sinne enää mennä. Miks hemmetis ei ole koosta aiemmin mitään puhunut ennenkuin nyt sit alkaa huolestuun suuresta koosta? Eipä ihme, että verenpaineet pysyy koholla tällä naisella...
Päivä on muuten mennyt kavereiden ja läheisten kans puhues, ihania kun ovat soittaneet niin näillä herkillä hermoilla varustettu mamma on saanut purkaa kunnolla. ja itkeä tirautettuakin.
Sori leidies, erittäin huono ja turhautunut päivä vaan takana.

Ei auta ku mennä eteenpäin, ja yritän unohtaa tuon paniikin tuon vauvan suuresta koosta. Pääseepä ainakin sukulaiset sit irvailemaan kun saatiin jättivauva :kieh:

Kylläpä helpotti purkaa, kiitos taas!

Ippuli 40+0
jatkoaikainen norsunjalka
 
tiipii et varmaan jää tänne yksin palstaileen,meikäläinen varmaan vielä joulunakin täällä :headwall:
no jos ei sentää ihan niin kauaa...29.10 käynnistävät jos ei mitää tapahdu.
voikun syntyis ihan spontaanisti!!(olikohan se ees toi sana...)
:)
ippuli täällä toinen norsunjalka :wave:
mul on ihan järkyttävät noi kintut,etenkin oikeen puoleinen!!
ja silti vasempaan jalkapohjaan sattuu kävellesä... :/

musta tuntuu että synnytyspelkokin vähän laantunut,kun sitä vaan oottaa ja oottaa että tosiaan pääsis...
mut saas nähä kuinka pelko iskee kun tosihommat alkaa :whistle:

joku mainitsikin ettei enää ikinä kerro laskettua aikaa jos lisää lapsia siunaantuu...
juu en minäkää!!!
oon niin täynnä puheluita..JOKO JOKO..hemmetti sentää ilmotan kyllä kun aika koittaa :headwall:
mitenhä tää oottavan aika on niiiin pitkä!!
vaikka mekin yritetää järkätä vaikka ja mitä puuhaa nii silti aika matelee.

anteeksi ku tuli tällänen valitusvirsi
:snotty:
nyt taas telkkarin ääreen...öitä ja vointeja kaikille!!
-milla tasan 41
 
Ippuli Mulla lääkäri synnytystapa-arviossa intoutu selittää kuinka multa varmasti joudutaan leikkaamaan väliliha, kun on niin tiukat lihakset. Itsekään olisi kauheasti halunnut sellaista kuulla ja sen jälkeen mua onkin lohdutettu, ettei sitä välilihan venymistä voi ennustaa. Ja leikkaustarpeeseen vaikuttaa niin moni asia. Mutta tosiaan tuollaisia ei saisi laukoa ensisynnyttäjällä täysin 'varmoina' totuuksina. Muutenkin jo jännittää tulevaa....

Me ei olla kerrottu laskettua aikaa kellekään, ainoastaan sanottu, että loka-marraskuun vaihteessa. On tuo ehkä hiukan hillinny kyselyjä. Varsinkin, kun olen vielä sanonut, ettei meidän kohdalla aleta puhumaan käynnistyksestä kuin vasta marraskuun puolella. Mutta paras on nyt se, että tuosta huolimatta on tuleva mummo ilmoittanut tulevansa meille kylään marraskuun eka viikonloppu, katsomaan vauvaa. Öh, me saatetaan hyväs lykys olla silloin vielä laitoksella :kieh: Asuu niin kaukana, että pakosti tulee koko viikonlopun vierailu. Plääh, mie haluisin kunnolla kotiutua ennenkuin ketään meille tulis. Saa nähä lisääntyykö soitot kuunloppua kohden vai ehtiikö pieni syntyä ennen sitä....

Viime yö meni normaalisti (=levottomasti). Pari kertaa heräsin siihen, että alavatsaa kiristi (+menkka tuntemus) ja maha oli ihan pinkeä. Tunsinkohan mie ekat supistukseni :whistle: Tähän asti on ollut vain kivuttomia ja huomaamattomia. Harmillista, että jäi vain muutamaan hassuun. Mulle olis ihan hyvin sopinut lähteä nyt viikonloppuna synnyttään.

Hipkukka 39+5
Aamupalalla, kun nälkään heräsi puoli viisi...
 
tänään ois niin hyvä päivä syntyä. Oon yrittäny painottaa sitä (no oikeestaan joka päivä). Tuleva isäkin pitää vapaapäivän, hyvin nukuttu yö takana. ei kertakaikkiaan mitään esteitä etteikö vois jo lähteä. paitsi ku ei supistele..
40+2
 
Ginnifer
Täällä ollaan kovasti kypsiä soitteluihin... Mulle näitä "miltä tuntuu tänään" -puheluita tulee vaan omalta äidiltä, enkä ole vielä kypsynyt niihin. Se yrittää raukka kovasti hillitä itseään. Yks päivä aloitti puhelun sanomalla että "mä päätin että mä en soita joka päivä, mutta nyt mä kuiteskin soitin" ja seuraavana päivänä se rajoitti itsensä tekstariin... Eilen sit ei soittanut ollenkaan! Ja tietysti just eilen olisinkin tarvinnut vähän hoivaa, kun täällä flunssan kourissa makasin niin veto pois etten saanut mitään tehtyä, eikä telkustakaan tullut mitään katsomiskelpoista. Siis en mä aikuisena ihmisenä voinnu itse soittaa ja pyytää että tuu käymään, pidä mulle seuraa ja tiskaa astiat, vaikka just sellasta olisin toivonut! :| En vaan halunnut vaivata, kun se on niin hirveesti jo tämän vauvan (ja mun) eteen tehnyt... Ihan tyhmää. Itse se varmaan toivoiskin että mä jotain pyytäisin!

Mä oon kestänyt ihan hyvin tätä raskaana oloa tässä loppumetreilläkin, enkä tosiaan haaveile käynnistyksestä. Mutta nyt kun tässä on tää räkätautikin päällä, niin alkaa sietokyky olla koetuksella. Mulla on öisin hirveä jano, hikoilen kuin mikäkin, nenä on tukossa ja sit kun hengittää suun kautta niin kurkku kipeytyy entisestään. Ja öisin kans pissattaa, tulee paljon ja paineella, niin että aamulla oon niin kuiva että suurinpiirtein en tarvitse pyyhettä suihkun jälkeen kun iho imaisee ne vedet suoraan. Ja tän painajaisen jälkeen päivä onkin taas ihan normaali: ei janoa, ei hikoilua, ei pissatusta - vain univajetta.

Ginnifer 39+5
 
Ippuli,ei tosiaan kannata ottaa tuosta paineita,venyvyys on todellakin yksilöllistä.Mulla autettiin ekaa lasta imukupilla,ei leikattu välilihaa(koska kielsin) ja siltikään ei tullut mitään repeämiä.Ja kysymyksessä oli tosiaan ensimmäinen lapsi,joten ei kannata vielä murehtia!Täällä kans puhelin soi tiuhaan joka päivä,olen jo niin kypsä,et harkitsen vakavasti puhelimen heittoa jorpakkoon...varsinkin kun mitään enteitä synnytyksestä ei vieläkään ole :( Marsu78 ja poju 39+6
 
:hug: KIISUMIRRILLE LÄMMIN OSANOTTO :hug:
Sanattomaksi jää tuollaisen uutisen edessä :'(

Meille syntyi "pikku"prinsessa 17.10 klo.16.28. Painoa 4115g, pituutta 52cm ja pipolla mittaa 37,5cm. Synnytys käynnistettiin ja kesti 4tuntia 28minuuttia. Laitan kertomusta jossain vaiheessa tulemaan. Eilen päästiin kotiin.





 
tänään se vuokrasopimus loppuu täälläkin =) mut ei vaan tunnu missään,et synnytys olis lähellä....toisaalta ma on kyl ruvennu pelottaanki pikkasen spontaani synnytys,sen koko arvion takia...ja odotan täs ite,et kerkiäisin sinne maanantain polille synnytyksen suunnitteluun...viikko sittenhan arvio oli jo sen 4,1 kg :whistle:
niin...ja nokka täälläki ny tukossa :( ei kiva ei...
ja siit välilihan leikkauksesta...mulla esikoinen synty imukupilla eikä ees kysytty,et saak leikata..ku leikkasivat vaan....en ny jälkeenpäin ajattele asiaa ollenkaan huonona asiana...olihan se arka,mut parani kuitenki!!!!

no joo...mitähän sitä tekis tänään?? en oo vie keksiny...vois vaik vähän ainaki siivota :)

http://lilypie.com]
[/url]
 
Alkuperäinen kirjoittaja talluska:
Toi dogtorin vauvan pituus tuolla etu sivulla tuskin pitää paikkansa. 4 cm :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:


Anteeksi.. :ashamed: Tässä alkaa kai olla pää niin täynnä tätä odotusta ja jännitystä, että ei ihan putkeen mene nuo päivityksetkään.
Jos joku muu kokee halua ottaa vetovastuun, tehdään niin. Tai sitten koitatte kestää nämä mun pikkumokat..

Se laskettu aika oli ja meni, ja täällä ei ensimmäistäkään tuntemusta että synnytys olisi edes lähellä.
Ne viimeviikkoiset supistelut ja kipuilut on historiaa, ei siis YHTÄÄN mitään tällä hetkellä.

Siitä välilihan leikkaamisesta, oma mielipiteeni on se että sitä ei kannata kauheasti etukäteen surra. Ei sitä turhaan leikata, ja siinä vaiheessa jos se on tarpeellista, sitä on valmis ottamaan kaiken mahdollisen avun vastaan.
Mulla esikoisesta se jouduttiin leikkamaan, tulos oli n.18 tikkiä. Jos välilihaa ei olisi leikattu, olisi tulos ollut paljon pahempi. Siinä kohtaa kun kätilö ehdotti että nyt olisi pikku pakko leikata, niin olin siihen aivan valmis, tuntui että saavat tehdä mitä vaan että lapsi saadaan maailmaan.
Tytön kohdalla ei sitten tarvittukaan leikkausta, vaikka tyttö oli poikaa isompi, ja tuli vain2 tikkiä pikku repeämään.
Asiat kyllä sujuu, ja kätilöt tietää mitä tekee (ainakin yleensä..;) )

Musta on kurjaa että nuo lääkärit tms. "pelottelee" noilla leikkauksilla yms., kun ne on kuitenkin asioita joita EI voi etukäteen tietää, ja joille ei siinä hetkessä mitään voi.

Tulipahan palopuhe tähän aamuun..Nyt siivoilemaan ja sitten kävelylle, josko vaua hoksaisi että "parasta ennen" päivä meni jo eilen..

Dirlittan ja masukki 40+1
 
lhs
Onnea Mileko :heart: :flower: Ja muutkin vauvan saaneet jos joku muukin ehti viime onnitteluiden jälkeen ilmoittamaan :flower:

Mä alan pikkuhiljaa vaipua epätoivoon ja tosiaan alkaa odottaa sitä joulukuuta, kai tämä nyt siihen mennessä älyää, että olisi aika tulla ulos??!! :headwall:

Ja jos anoppi soittaa vielä kerran ja kysyy, vieläkö olen kotona ja tuntuuko sille, että kohta syntyy, niin sanon, että joo, unohdinkinilmoittaa että syntyi se vauva toissa viikolla, ja olen joka päivä valehdellut, että ei ole syntynyt..Ei, vaan hyväähän se tarkoittaa, mutta MULLA OIKEASTI HAJOAA PÄÄ, jos se vielä kerran kyselee typeriä! Mä olen sanonut joka päivä, että me kyllä ilmoitetaan kun ollaan lähdössä synnärille (luultavasti sen pitää tulla lapsiakin vahtimaan, että eiköhän se ekana tiedon saa, tai jos viedään minun vanhemmille, niin ollaan luvattu ilmoittaa lähdöstä kuitenkin!!!), ja kun mä olen sanonut joka päivä, että ei tunnu sille, että syntyy ennen joulukuuta, niin miksi se ei ymmärrä?? Ja kun edes tietäisin miltä sen pitäisi tuntua, sen "joo, kyllä nyt tuntuu, että se kohta syntyy", koska vaikka supistelee monta tuntia säännöllisesti ja tekee kipeääkin, niin ei tämä silti synny.. :headwall: :headwall: :headwall:

Anteeksi, ihan kamalaa valitusta, luulisi jo kolmannella kerralla hallitsevansa hermonsa, mutta vaikeampaa tämä vaan tuntuu olevan kerta kerran jälkeen :ashamed: :whistle:

Tuosta välilihan leikkaamisesta sitten vähän omia kokemuksia: Eli minulla leikattiin ekassa synnytyksessä, jouduttiin ottamaan imukuppi käyttöön, vauvan sydänäänten laskettua reilusti, ja oli vähän kiirus saada vauva maailmaan, mutta en kyllä huomannut koko toimenpidettä, ja haavakin parani tosi pian. Toisen aikaan ei tarvinnut sitten epparia tehdä, ja yhdellä pintanaarmulla selvisin, eli luultavasti ei ekassakaan olisi tarvinnut, jos imukupin kanssa ei olisi tullut niin kiire..Älkäähän liikoja murehtiko tuon asian tiimoilta, ei se minusta ainakaan mikään iso juttu ollut.

No, mutta nyt pitänee taas lopettaa ennenkuin jatkan valitusta :ashamed:

milla-maria: Meillä näkyy olevan sama la, yhtä sitkeitä vauvaleita kummallakin :p

lhs 41 tasan :headwall:
 
:attn: Sitä vaan, että kai te tiedätte, että te olette ihania!

Kiitos tuesta, ja tsempistä. Norsujalan on taas paljon kevyempi astella, kun palstalta saa tukea!

Milla-maria, sama juttu täällä -oikea jalka turvoksissa,mut silti vasenta jalkaa pakottaa...

Mukavaa lauantaita!

Ippuli 40+1
 
Heh eli tänään on nyt sitten täälläkin se niin odotettu laskettu aika :heart: Tosin vauva ei taida olla samaa mieltä :LOL: Miehen äitikin tuossa eilen illalla YRITTI soittaa mutta empäs vastannut :kieh: ku potutti niin perhanasti :headwall: Tänään aamulla sitten yritin laittaa niin hienovaraisesti ku pystyin tekstiviestin että mulla on nykyään aika usein känny äänettömällä ku uteluja satelee eikä jaksa kaikille lärpätellä ja kuunnella sitä voivotusta ku vauva antaa oottaa itteään. Loppuun laitoin että tietysti teille ilmotetaan ensimmäisenä ku vauvan nokka on pihalla. Toivottavasti ei nyt loukkaantunut mutta ku en vaan jaksa rupatella jonninjoutavia |O

Hih anteeksi täältäkin suunalta tästä hirvittävästä valitusvirrestä,ja kiitos kaikille ku täällä saa purkaa :D Empä olis vielä raskauden alussa uskonut että musta tulis näin uskollinen nettiyhteisön käyttäjä,oon aina vinkannu kinttaalla tämmösille ja ajatellu että eikö noilla oo muuta elämää :saint: Perun siis puheeni =)

Oon tänään illalla lähdössä katsomaan miesten salibandypeliä ja voin vaan kuvitella sit ku ensimmäinen ihminen alkaa utelemaan että millonkas sulla on aika...sit ku vastaan että tänään ni voivoivoi,yli taitaa mennä ja reippaasti :x Ystävälläni saattaa olla kova työ hillitä mua räjähtämästä :D

Täällä paistaa ihanasti aurinko,kyllä mä voisin jo tänään lähteä synnyttämään... =)

Diipeli ja masujesperi 40+0 :heart: :heart: :heart:
 
Noista puheluista ja uteluista tosiaan..En ollut muistanutkaan miten ne osaa ottaa pannuun!
Äidillenikin eilen sanoin että ei ole mahdollista että me ei sitten ilmoiteta kun jotain tapahtuu, että on aika turhaa 2 kertaa päivässä kysyä että jokos..
Ja kaikki naapurit pihalla ja rapussa voivottelee että vieläkös sinä olet kasassa..No HALOO, miltäs näyttää.
Eilen illalla olin saunomassa, ja oli tullut 4 puhelua sillä aikaa..no sitten soittelin ihmiset läpi että ei, en ole sairaalassa, ja mitään kerrottavaa ei ole..
Ihanaa on tosiaan se että ihmisiä kiinnostaa, ja että ihmiset haluaa tietää. Mutta silti..

vali vali vali..tulipahan taas valitettua.Onneksi täällä voi marista:)

En olisi minäkään uskonut että tällaiseen palstaan voi jäädä kiinni, olen aina hiukan naureskellut ihmisiä jotka roikkuu tällaisissa, ja nyt olen itse ihan riippuvainen :ashamed:
Mutta ihania te kyllä olette, ja on ihanaa kun on tällainen paikka jonne purkaa, tietää että täällä ainakin on ymmärrystä!
 
Odottajille hirveesti kärsivällisyyttä :hug: juu, helppohan se nyt on sanoa kun itsellä pieni on jo sylissä :ashamed: Mutta yrittäkää jaksaa :) Ja lisää vauvauutisia että miä pääsen etsimään noita kuvia. Mun päivän kohokohta :whistle:

tuutilulla ja Kiia-neiti jo 3 viikkoa :eek:
 
lhs
Juu anoppi soitti taas, ja ensimmäisenä kysyi, että vieläkö olen kotona ja tuntuuko sille, että syntyy kohta..Voi elämä, mitähän kohtaa lauseesta "me ilmoitetaan kunhan lähdetään synnärille ja ei tunnu sille, että syntyy ennen käynnistystä reilun viikon kuluttua" se ei ymmärrä? Mä en jaksa ihan totta enää kertaakaan vastata sille..Nyt mä alennuin jo olemaan hiukan tyly ja kylmä, ja sanoin taas, että kyllä me varmasti sitten ilmoitetaan kun ollaan menossa, eikä vasta viikon kuluttua synnytyksestä..Nolottaa tylyillä, mutta kun on v***ttanut koko aamun muutenkin :ashamed:

Kotiäiti-1981, mulla tuli myös kauhea paine alapäähän ja supisteli 4min välein useamman tunnin melko ilkeästi toissayönä, kun seksiä harrastettiin vähän aiemmin, minusta tuntuu, että johtui siitä, taitaa siinä jotain perää olla, että se voipi sysätä alkuun jos on paikat jo valmistautunut..
Taitaa olla miehelle hommia kunhan ilta tulee :whistle: Kokeillaan nyt omia käynnistelykeinoja tässä ajan kuluksi :p
 
Jäikin noi rv:t laittamati eli ne oli 41+0. En olisi välttämättä heti uskonut että kolmas raskaus olisi pisin!! Esikko syntyi laskettuna päivänä, toinen 40+5 ja nyt kuopus meni viikon yli! Ja paikat oli jo kolme senttiä auki vkoilla 39+6...mutta neidillä oli niin mukavat oltavat että ei sit halunnut aiemmin tulla =)
 
AHISTAA!!! Siis toi helkutin anoppi. Se oli tässä ilmoittanut ihan vaan ilmoitusluontoisena asiana, että tulee ensiviikoksi meille, kun sillä on lomaviikko. Siis ihan kuin muutenkaan kestäisin sitä, niin saatika nyt tässä tilassa. Tiistaina olis laskettuaika, ja lääkärikontrolli. Siis pää halkee, jos se tulee tähän meille siksi aikaa häärimään. Saan kotiintullessa siivota joka paikan uudestaan. :headwall: Ja minun omakin äiti olis lomalla nyt. Se puolestaan tarjoutui pesemään ´sairaalassaoloaikanani ikkunat ja vaihtamaan talviverhot. JA sanoi siivoavansa muutenkin, niin on meidän sitten mukava tulla kotiin :heart: Ja oman äitini tuntien se ei tosiaankaan tyrkkää itseään väkisin tähän sillon kun vauvan kanssa kotiin tullaan. Vaikka innoissaan onkin. siis miten voi ihmiset olla niin erilaisia. Tiedän ettei anoppikaan pahaa tarkoita, se vaan ei ajatttele asioita aina niin perinpohjin. Esikoisenkin kotiuduttua se oli meillä ihan joka ilta heti töistä päästyään. :headwall: :/ En haluaisi sanoa suoraan, mutta kun ei vihjeetkään tunnu auttavan..
Joo ja puhelin soi äskön. Miun täti siellä soitteli. Mie olin muka soittanu sille, oli ollu vastaamattomissa :LOL: Kaikkee ne keksii...Sitten ohimennen että ootkos vielä kotona. Ja tänään kaupassa sain uteluja kohdalleni, että vieläkös olet kasassa. Teki mieli sanoa että en, on vaan vähän ilmavaivoja niin siksi on maha tuollainen mieletön kuula :kieh: :D
Joo mutta nyt valmistautumaan lähtöön. Mennään käymään miehen ukin luona, kun sitten ei taas tiedä millon tulee käytyä pienen kanssa.

Ai niin, ja mummoon (siis minun mummoon)b meni tänään hermot. Se kävi jankaamaan, että kyllä olis hienoa jos sieltä poika tulisi. että minua ahsitaa tuommonenkin. Itse kun on ihan oikeesti toivonut vaan että terveen lapsen saisi.. :$ :|

Joo mutta nyt poistun valittamasta :D :wave:
pikkumyy 39+4
 

Yhteistyössä