tehdäänpä pinoa niistä, jotka on ollut täällä jo palstailemassa silloin kun oli se hyvin hyvin vanha alkuuperäinen palsta

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Auts, mut oikeastaan se helpottaa elämää ku on lupa olla muistamatta ihan kaikkea :D
:ashamed: Hei, sormet lensi nopeammin kun ajatus... mun piti siis kirjoittaa, että tähän ikään... (että on niin "wanha", että on ollut jo "wanhalla palstalla" ), eikä noin henkilökohtaisesti osoittaen :ashamed:
Anteeksi :hug:
Elä nyt tollaseks rupee :hug:

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja mukelot:
muok. selitys tulikin jo :D no mutta eihän täällä kaikilla ole edes sitä ekaa lasta :D
Mä siirryn sitten jollekin toiselle palstalle =) Kaksplus on ollut kiva, kun täällä on teinienkin äitejä. Mutta jahka tuo kuopus täyttää 18 v, niin sitten on mun aikani palstalla ohi.

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
muok. selitys tulikin jo :D no mutta eihän täällä kaikilla ole edes sitä ekaa lasta :D
Mä siirryn sitten jollekin toiselle palstalle =) Kaksplus on ollut kiva, kun täällä on teinienkin äitejä. Mutta jahka tuo kuopus täyttää 18 v, niin sitten on mun aikani palstalla ohi.
Että se aika menee..............................

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
7 vuotta on kohta tullut notkuttua. Lupaan lopettaa palstailun 27.11.2009.
Onks tohon muka joku pätevä syyki???? Kysyn vaa *myrtsinä*
Se on päivä, jolloin mulla ei ole enää "lapsia". Alaikäisiä siis =)
Meillä esikoinen täyttää 18v 4.6.09, mutta mulla vielä "lupa" jatkaa palstailua täällä, kun nuorin täyttää 18v vasta 17v kuluttua
:D

Minäkin olen ollut mukana vuoden 2000 lopusta, tosin silloin alkuvaiheessa... v.-01 kesästä tai syksystä alkaen tai jotain... olin pitemmällä palstatauolla. Myöhemminkin olen taukoillut, mutta lyhyemmän aikaa.

joo
Eikä, jos vaikka mummoutuminen alkaa olla ajankohtaista.. Niin pitäähän sun olla ajantasalla kuinka niiden lastenlasten kanssa ollaan..

Yhteistyössä