tehdäänpä pinoa niistä, jotka on ollut täällä jo palstailemassa silloin kun oli se hyvin hyvin vanha alkuuperäinen palsta

Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:
Vanha Tirlittan ja ööh... en edes muista kaikkia nikkejä.
Ehkä täytyis lopettaa tämä vaihteleminen, kun ei pysy edes itse perässä enään..
Mä muistan tirlittanin, kirpun, itikan ja pumpernikkelin.. Mulla on vaihtunut kans nikki kun oon aina välillä pitänyt vuodenkin taukoja ja välillä on ollut tiheän palstailun kausia.

Mä oon ollu ainakin paprika, porkkana ja tiuku

Mä muistan ne alkuajat, pyörin palstalla satunnaisesti. Pumpernikkelin muistan ainakin. Ja sen muistan hyvin kun tuli mahdollisuus rekisteröityä niin kaikki rekisteröityi kilpaa. Sitten olikin piiitkä tauko ennenkuin tulin taas tänne pyörimään.

Alkuperäinen kirjoittaja homsantuusa:
Onkohan kokonaan lopettaneet palstalla olon:

Sindi, Mitsu, Tuuti, Tuutikki, Kirppu, Letittää tuuleen, Saija40, poliisi
Tämä nikki taisi olla Letittää tuulen, kaunein nikki ikinä =) En vain ole nähnyt vuosiin, en muistaakseni reiströitymisen jälkeen. Myös Rääpäle on kadonnut pois palstalta.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:

Tämä nikki taisi olla Letittää tuulen, kaunein nikki ikinä =) En vain ole nähnyt vuosiin, en muistaakseni reiströitymisen jälkeen. Myös Rääpäle on kadonnut pois palstalta.[/quote

Lunni katos myös

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:

Tämä nikki taisi olla Letittää tuulen, kaunein nikki ikinä =) En vain ole nähnyt vuosiin, en muistaakseni reiströitymisen jälkeen. Myös Rääpäle on kadonnut pois palstalta.
Sut mä muistan kans ja rääpälettä kaipaan

Mikähän nikki oli sellanen: hänellä on kaksostytöt ja asu (i) Raahessa, me asuttiin ihan lähellä ja monesti törmäiltiin ulkona. Asui viereisessä kerrostalossa muistaakseni.. Törmäsin hänen likkakaveriin ja ovat ihan saman näköisiä (hän odottaa nyt myös kaksosia )

Niin ja vaihdoinhan minä Tirlittanin Tirlittan78:ksi kun kaksi samaa nikkiä palstalle ilmestyi.. :/

Yhteistyössä