Rääpälettä ja Katinkaa minä olen välillä ikävöinyt.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Tämä nikki taisi olla Letittää tuulen, kaunein nikki ikinä =) En vain ole nähnyt vuosiin, en muistaakseni reiströitymisen jälkeen. Myös Rääpäle on kadonnut pois palstalta.Alkuperäinen kirjoittaja homsantuusa:Onkohan kokonaan lopettaneet palstalla olon:
Sindi, Mitsu, Tuuti, Tuutikki, Kirppu, Letittää tuuleen, Saija40, poliisi
Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:Mikähän nikki oli sellanen: hänellä on kaksostytöt ja asu (i) Raahessa, me asuttiin ihan lähellä ja monesti törmäiltiin ulkona. Asui viereisessä kerrostalossa muistaakseni.. Törmäsin hänen likkakaveriin ja ovat ihan saman näköisiä (hän odottaa nyt myös kaksosia )
Niin ja vaihdoinhan minä Tirlittanin Tirlittan78:ksi kun kaksi samaa nikkiä palstalle ilmestyi.. :/
Mie en ole lopettanut... Siis silloinen TuuTikki, sittemmin Barbamaman kautta Aurinkokunnaksi eläytynyt. Aloitin palstalla kirjoittelun 2001... alkuvuodesta, muistan siitä, että kuutonen oli silloin muutaman kk ikäinen poika :wave:Alkuperäinen kirjoittaja homsantuusa:Onkohan kokonaan lopettaneet palstalla olon:
Ai se oot sinäAlkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Mie en ole lopettanut... Siis silloinen TuuTikki, sittemmin Barbamaman kautta Aurinkokunnaksi eläytynyt. Aloitin palstalla kirjoittelun 2001... alkuvuodesta, muistan siitä, että kuutonen oli silloin muutaman kk ikäinen poika :wave:Alkuperäinen kirjoittaja homsantuusa:Onkohan kokonaan lopettaneet palstalla olon:
Etkö sie muka tiennyt? Oon mie siitä aina välillä maininnut, niin mie luulin, että sen kaikki "wanhat" tietääAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ai se oot sinä
Menny varmaan jotenki ohi :ashamed: vai olisko toi deme tullu tänneki kylään joAlkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Etkö sie muka tiennyt? Oon mie siitä aina välillä maininnut, niin mie luulin, että sen kaikki "wanhat" tietääAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ai se oot sinä
Mutta kyllähän tuohon ikään jo saa vähän emmentaali olla , vai oliko se klementiini...Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Menny varmaan jotenki ohi :ashamed: vai olisko toi deme tullu tänneki kylään jo
Auts, mut oikeastaan se helpottaa elämää ku on lupa olla muistamatta ihan kaikkeaAlkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Mutta kyllähän tuohon ikään jo saa vähän emmentaali olla , vai oliko se klementiini...Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Menny varmaan jotenki ohi :ashamed: vai olisko toi deme tullu tänneki kylään jo
Onks tohon muka joku pätevä syyki???? Kysyn vaa *myrtsinä*Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:7 vuotta on kohta tullut notkuttua. Lupaan lopettaa palstailun 27.11.2009.
:ashamed: Hei, sormet lensi nopeammin kun ajatus... mun piti siis kirjoittaa, että tähän ikään... (että on niin "wanha", että on ollut jo "wanhalla palstalla" ), eikä noin henkilökohtaisesti osoittaen :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Auts, mut oikeastaan se helpottaa elämää ku on lupa olla muistamatta ihan kaikkea
Se on päivä, jolloin mulla ei ole enää "lapsia". Alaikäisiä siis =)Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Onks tohon muka joku pätevä syyki???? Kysyn vaa *myrtsinä*Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:7 vuotta on kohta tullut notkuttua. Lupaan lopettaa palstailun 27.11.2009.
tuleeko tuolloin mittariin liikaa ikää?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:7 vuotta on kohta tullut notkuttua. Lupaan lopettaa palstailun 27.11.2009.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Se on päivä, jolloin mulla ei ole enää "lapsia". Alaikäisiä siis =)Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Onks tohon muka joku pätevä syyki???? Kysyn vaa *myrtsinä*Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:7 vuotta on kohta tullut notkuttua. Lupaan lopettaa palstailun 27.11.2009.