Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Kaikki oli hyvin ultrassasiellä oli vilkas vauva joka ei millään pysynyt paikoillaan :heart: Jaaa kätilö paljasti meille arvionsa sukupuolestakin B) Ihme juttu kun aikaisemmin ei ole kerrottu mitään vaikka kuinka olen ruinannut ja tää kätilö oikein kysyi että halutaanko tietää
Ja muutenkin ultravehkeet oli mun mielestä kättärillä tarkentuneet kun kaikki pienet sormet ja varpaatkin näkyi :heart: LA 7.10 ja nt 1.0 eli normaali.
Suurensuuri kivi tippui sydämmeltä :heart: Mies jo sanoi että mä näytä harvinaisen idiootilta kun kuljen ympäriinsä ja hymyilen kokoajan :kieh: LA olisi mittojen mukaan muutama päivä aikaisemmin (3-4.10) mutta sitä ei lähdetty siirtämäänAlkuperäinen kirjoittaja mimmali:Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Kaikki oli hyvin ultrassasiellä oli vilkas vauva joka ei millään pysynyt paikoillaan :heart: Jaaa kätilö paljasti meille arvionsa sukupuolestakin B) Ihme juttu kun aikaisemmin ei ole kerrottu mitään vaikka kuinka olen ruinannut ja tää kätilö oikein kysyi että halutaanko tietää
Ja muutenkin ultravehkeet oli mun mielestä kättärillä tarkentuneet kun kaikki pienet sormet ja varpaatkin näkyi :heart: LA 7.10 ja nt 1.0 eli normaali.
Hieno juttu! :heart:
Varmaan kivi tipahti sydämeltä?![]()
LA noin pian?Äkkiäkös tuo aika menee..Täällä LA jossain 24.10-27.10 tietämillä.. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja elämänperhonen:Siis apua, teillä kaikilla kuvan lähettäneillä näkyy raskaus jo tosi selvästi. Itseäkin alkaa jo pikku hiljaa pelottamaan, että kohta se on paljastettava kaikille....mutta musta tuntuu että tää on vaan läskiä, kun koko ajan joudun syömään. Mulla vatsaa jo on, ja eka kyseessä ja rv 9 +4... vasta. edelleen kuvottavaa oloa. sattuuko teitä muuten vatsaan kun aivastelette? Ihanaa tiistaina tulee 10 viikkoa täyteen...tulis jo.
Alkuperäinen kirjoittaja Onerva:Onko teillä muilla puhjennut migreeni raskauden takia?
Onerva ja Miina 13+0