HEI VAAN!!
Tänään pitäis sit hakee ukko kotiin reissusta...on se kyllä ihana saada takas kun on kaks viikkoo ollut yksinään :heart:
Ma mennään sit ultraan...jäi näin myöhäseen vaiheeseen ton miehen reissun takia...
Kävin tossa lääkärillä tällä viikolla kun oli sellasta ihme vihlomista kohdun suulla...
onko muilla ollut? no meillä on kyllä niin ahterista se terkkarin lääkäri että nyt tosissaan mietin että menenkö omalle gynelle loput lääkäri käynnit...vaikka se maksaakin...
Neuvola täti meillä on aivan ihana ja se otti asian niinkun pitääkin,että koskaan ei voi tietää kuinka vakavia tuollaiset tuntemukset on ennen kun tutkitaan... no lääkärin asenne oli että "mitä sä täällä teet ei me tässä vaiheessa mitään keskenmenoa voida estää,vai mitä sä niinkun pelkäät"
...ite olin ajatellut lähinnä ettei siellä kohdun suulla oo tapahtunut mitään pehmenemistä tai muuta vastaavaa...
No siihen lääkäri tokas"et mitäs se sit meinais?"
...sanoin vaan että mistä minä tiedän mut tuskin sitä kohdun suuta huvikseen tarkkaillaan...
...No itse sain sieltä haluamani tiedot...kohdunsuu oli kiinni ja kova ja sydän sykki normaaliin malliin... :heart:
kyllä sanon sille neuvola tädille mielipiteeni siitä lääkäristä...ja jos siellä ei oo ketään kehen vois vaihtaa niin sit meen yksityiselle...
...edelleenkin vaan vahvistu se ajatus että terveyskeskus lääkärit on aivan perseestä...
No mutta mukavaa kevät päivää kaikille ja tavataan sitten taas kohta uuden kuukauden pyörteissä...kamalan nopeesti aika menee!!!
Cristiina + masu-asukki 13+2 :heart: :heart: